Gå til innhold

Føler meg glemt ....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i ca 2 mnd, og nå kommer jo visse sider frem, som var mindre tydeligere for en mnd siden. Ja, med meg også så klart, men jeg er hvertfall opptatt av typen fortsatt...

Han røyker hasj i ny og ne (trenger ingen belæringer om hvorfor jeg valgte ham når jeg visste om det. Dog ikke at han røykte så "mye" men..)

Føler meg glemt på en måte. Han prioriterer alt annet enn meg virker det som. Feks nå i helgen, han hadde sittet hos en kamerat i 2 døgn og spilt spill og røykt litt. Jeg skulle på middag hos ham på søndag. Ca 30min etter at jeg var kommet på besøk, så foreslår han at kameraten kommer på besøk også, sånn at vi kunne se på film, og han kunne røyke.. Han har vært med ham i 2 døgn, og nå skal røyken prioriteres foran alentid med meg? Jeg ble målløs egentlig, men fikk frem at jeg håpte vi skulle ha kjærestetid (noe sånt) Han sa han var enig og ringte kameraten og sa at vi skulle det.

Så sovnet han da, og jeg fikk ingen middag (ikke at det var pga middagen jeg kom). Følte egentlig hele kvelden var både rar og kort.

Dette var bare et eksempel, jeg har følt meg litt "ensom" i forhold til ham nå i et par uker. Han er alltid hos kameraten og røyker.... skulle nesten trodd at det var de to som var nyforelsket....... Må påpeke at vi bor 5 min fra hverandre også..

Innspill?

Anonym poster: 720358907dc51c1033e55d8f1614d560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uanonymbruker

Han er ikke klar for noen kjæreste, forholdet hans er med kompisen og jointen og det virker som om det er det forholdet han liker å dyrke og prioritere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke klar for noen kjæreste, forholdet hans er med kompisen og jointen og det virker som om det er det forholdet han liker å dyrke og prioritere.

Det som også er merkelig var at før vi ble sammen var han VELDIG opptatt og interessert i en hver type for kontakt med meg. Det var han som pushet på så vi ble sammen, og han som var mest ivrig etter å fortelle dette til alle og en hver.

Han gir meg jo selvsagt oppmerksomhet nå også, men det er ikke helt kjæreste-følelse for mitt vedkommende når det skal være på denne måten...

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han ville vel bare være sikker på at han fikk deg før dere ble sammen, men nå som jakten er over er kompisen og røyking mest viktig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva gjør jeg nå?

Jeg setter veldig pris på svar fra dere, og takk til dere som allerede har svart :klemmer: Det var godt å få luftet tankene, og jeg trenger råd på hva jeg skal gjøre videre :vetikke:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

Du driter i fyren og finner på ting på egen hånd, så skal du se han kommer og lurer på hvor du blir av..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du driter i fyren og finner på ting på egen hånd, så skal du se han kommer og lurer på hvor du blir av..

Ja; jeg har bestemt meg for å ikke foreslå noenting vi kan finne på; og bare vente å se om han gjør det: idag er han hos kameraten igjen:: Surprise surprise :rolleyes:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruella

Høres ut som den harsj-røkinga tar overhånd.... Er det slik du vil ha det fremover? Hvordan tror du dette vil utvikle seg i årene som kommer?

Beklager, men det eneste fornuftige her er å putte han i boksen for "dumme ting jeg har gjort i livet - men fant ut av før det ble helt kaos"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...