Gå til innhold

ANTM Cycle 19


Gjest Naria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes faktisk jentene er helt ok (har for lengst gitt opp at de skal ha 'ordentlige' modelltyper), men hva skjer med poenggivingen? Den irriterer meg. For oss som er ørlittegranne observante ser vi at bilder som blir omtalt som direkte uflatterende og dårlige ofte får 6, mens bilder som er ordentlige gode, originale eller stilige får 7. Har ikke konkrete eksempler fra forrige episode da jeg ikke orker å se mer enn én gang, men jeg er 100 % sikker på at hvis man liner opp all poenggiving på bilder så er det noen rare resultater. De lar bilder av svært ulik kvalitet sveve i 6-7-sjiktet, noe som er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tenkt å følge med, men i dag falt jeg for fristelsen og laste tut de episodene som til nå er sluppet og må si jeg koser meg ;) Er ikke ANTM som vi kjenner det, men det funker absolutt som underholdning og noen av karakterene er absolutt underholdende!

Flere som følger med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at programmet har tapt seg, men finner likevel en viss underholdning i det. Liker særlig å se på mammadalten. Lurer på om hun virkelig er slik, eller om hun overdriver det for programmet sin del :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett mer enn første episoden, og kommer vel neppe til å se mer heller. Kanskje jeg tar opp igjen tråden neste sesong, dersom konseptet virker mer underholdende da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er helt greit, men er veldig enig om at poenggreiene er merkelige. POSITIVE KOMMENTARER: 7. SUUUUPERNEGATIVE KOMMENTARER: 6. Skjer med det?

Og så syns jeg hun... bitchen eller hva hun er, hun blonde, bruker aaaalt for mye rouge. Wow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke poenggivningen, så sinnsykt store variasjoner til det samme bildet. Det er stor forskjell på 6 og 9! Ser ikke dommerne etter det samme i det hele tatt? Som det også nevnes er ikke kommentarene i stil med poengene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Skjønner ikke poenggivningen, så sinnsykt store variasjoner til det samme bildet. Det er stor forskjell på 6 og 9! Ser ikke dommerne etter det samme i det hele tatt? Som det også nevnes er ikke kommentarene i stil med poengene...

Jeg tror ikke dommerne selv har helt skjønt hvilke kriterier som settes for hver poengsum. Spesielt han modellfyren jeg ikke husker hva heter, virker som om han bare tar et tall rett ut av luften med mindre det er et bilde han virkelig liker. Gjelder forsåvidt de andre også ganske ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hotnessen til han modelldommeren er overdrevet. Han er selvfølgelig genetisk velsignet, men jeg er ikke noe glad i hvordan han bruker fjeset sitt. Han har én look, klemmer alltid leppene sammen og løfter haken. Det er ikke sånn at jeg gisper hver gang jeg ser ham, mens Tyra har vel sagt 1400 ganger at han er THE HOTTEST MALE SUPERMODEL ON THE PLANET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så siste episoden i dag og har aldri blitt så irritert over poenggivningen som i dag. Bare masse blahblah og ett random tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

jeg skjønner ikke hun "disney prinsesse" jenta jeg, syns ikke hun er noe særlig i det hele tatt... mine favoritter er Victoria (hum dritsnåle mammajenta) og Laura (hun som har bleket både øyenbryn og hår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så overtydelig at de på forhånd bestemmer en poenggivning som gir et spennende resultat på slutten, men samtidig holder den de vil inne i konkurransen i forhold til "seerstemmene".

Håper Victoria kan gå ut av konkurransen og til en viss grad ha lært seg å være selvstendig og ikke så avhengig av moren sin:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Åh jeg digger Victoria. Hun er så underholdende og sær. Elsker samtalene med moren og historiene hun har i forkant av photoshootene :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Åh jeg digger Victoria. Hun er så underholdende og sær. Elsker samtalene med moren og historiene hun har i forkant av photoshootene :fnise:

Åh historiene! Jeg måtte skru av lyden sist episode da hun kom inn på fotoshooten og trengte en graviditetstest og what not, klarte bare å myse-se-på. Digger henne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg synes faktisk denne sesongen var mye bedre enn de siste. Det var jo helt krise da Tyra sluttet å fokusere på modell-delen og heller gjorde dem til "kjendiser" ved å insistere på at de skulle skrive sanger og lage musikkvideoer og sånn. Nå var de i alle fall tilbake til det gamle oppsettet med challenge photoshoot - panel.

Anonym poster: eba0fe0689c5835309a09384beeb6a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fyy!! Husker jeg likte henne ganske godt, utrolig trist å se hvordan hun har ødelagt seg..

Hun var med på en episode av Dr. Phil for å snakke om dette. Ganske voldsomme greier.

Anonym poster: eba0fe0689c5835309a09384beeb6a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...