Gå til innhold

ANTM Cycle 19


Gjest Naria

Anbefalte innlegg

Noen som har sett?

Denne gangen er det College-tema. Ingen av de gode gamle er med. Nigel er borte, Mr. Jay er borte, Ms Jay er borte.

Jentene virker også utrolig kjedelige og uinteresante. Tviler på om jeg gidder å følge med denne runden faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Har ikke begynt å sett enda, og vet ikke om jeg gidder heller. Syns serien har tapt seg noe utrolig de siste sesongene. De første årene virket det som de var oppriktig interessert i å finne en "top model" og de hadde ordentlige oppdrag. Nå er det bare fjasing, og de virker mer opptatt av å finne på tulleord enn å finne modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg. Og nå som det siste av det gode gamle er borte er all sjarmen borte for min del i hvert fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det for det det er blitt; komplett fjas. Vet ikke om jeg gidder å følge med, jeg savner Nigel og Mr og Ms. Jay!

Savner tida der jeg kunne ta programmet en smule seriøst. Er ikk akkurat Vogue Italia det dreier seg om lenger, nei :fnise:

Endret av Fnisu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er som Fnisu sier, det er langt i fra Vogue Italia dette her.

Kommer nok til å se neste episode for å se en skikkelig fotoshoot, men jeg tviler på at jeg blir så overbevist at jeg gidder å se mer. Det er synd, for jeg har sett alle sesongene til nå og vært stor fan av konseptet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg var også veldig fan. Men det var når de tok konseptet seriøst. det er jo litt synd for jentene da, for tviler at de kommer ut om virkelige "top models". Å si at man har vært med på ANTM har liksom ikke den samme tyngden nå som før, tror jeg.

Savner episodene når Janice Dickinson var med jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok ikke veldig fan av det nye konseptet nei. ANTM har msitet mye av sjarmen og den lille seriøsiteten det en gang hadde. Men greit å hvile øynene på når man kjeder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Synes igrunn det er helt greit jeg. Det er lenge siden ANTM mistet seriøsiteten uansett.

Jeg liker at de har byttet ut dommerne, jeg var drittlei av J og J, og det er noen sære jenter med i år som garantert kommer til å lage litt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cuntzilla

Har ANTM noensinne vært seriøst? :klo:

Det har da alltid bare handlet om å samle en gjeng jente-stereotypier og se dem til å kjekle litt, få sammenbrudd på en fotoshoot i høyder og hvine av glede når showets sponsorer dukker opp med en kjøpt og betalt challenge. Men la oss ikke glemme seriens hovedpoeng, nemlig å formidle Tyra Banks fortreffelighet som supermodell og medmenneske.

Det som har blitt annerledes er vel kanskje at de gjør alt dette mer og mer åpenbart for hver sesong som går. Lagene med ironi er så tykke at det føles som ANTM parodierer seg selv.

Det føles iallefall veldig som en parodi for meg. Men jeg henger med fremdeles!

Modellene denne sesongen virker kjedelige da. Både som modeller å glo på på bilder, og som personer å glo på på TV. Det eneste som redder det inn er Kelly Cutrone, dama er så bitter at jeg føler meg som en livsglad filantrop i forhold. Jeg sitter bare og håper på at hun og Tyra skal ryke i tottene på hverandre, eller at en av modellene skal roundhouse-kicke henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

jeg har helt gitt opp den amerikanske, jeg ser heller på britain and irelands next top model, der er jentene ihvertfall sjarmerende. MEN jeg digger hun jenta i den amerikanske som forguder mamman sin, jo sprøere deltagere jo bedre :D

Men syns fortsatt den amerikanske versjonen er bedre enn den norske, herregud top model norge er det tammeste modellprogrammet ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Veldig seriøst har det kanskje aldri vært, men programmet hadde hvert fall et klart formål før: finne en modell som faktisk kunne få jobber. Og så mener jeg at selve fotoshootene var mer "ekte" i form av at de skulle brukes i reklamer til faktiske produkter eller i kampanjer. Nå er det liksom å ta bilder bare for å ta bilder.

Bare det at publikum kan være med å bestemme gjør det hele mindre seriøst, syns jeg. Tidligere har de vært opptatt av at modellene ikke bare skulle være kommersielle, men skulle brukes i high fashion. Dommerne var derfor flinkere til å skille mellom jenter som bare var pene og se på, og de som faktisk kunne posere og gi noe foran kamera. Det skillet tror jeg forsvinner nå, som "vi" kan stemme på de.

Når det er sagt så kommer jeg sikkert til å følge med likevel, for litt underholdende er det jo uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...