Gjest BettyBoop Skrevet 28. august 2012 #41 Del Skrevet 28. august 2012 kinkylita; han var vel egentlig ikke så interessert i å ha et dypere forhold med meg fordi jeg ikke var den han lette etter. Han sier at jeg på en måte har hjernevaska ham til å tro at barn og ekteskap var noe han ville ha med meg, noe det i utgangspunktet ikke var. NÅ vil han det, men veien hit var tydeligvis manipulert av meg. Vi har vært sammen litt over to år. DUMP DUMP DUMP DUMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 28. august 2012 #42 Del Skrevet 28. august 2012 Hadde det bare vært så enkelt. Han er far til mitt barn så vi må uansett få dette til å fungere, samboere eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. august 2012 #43 Del Skrevet 28. august 2012 Nei, det må dere virkelig ikke, nei. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 28. august 2012 #44 Del Skrevet 28. august 2012 Hadde det bare vært så enkelt. Han er far til mitt barn så vi må uansett få dette til å fungere, samboere eller ei. Jadda ennå ei som lar seg selv bli gravid med en idiot... Hva er det med unge jenter idag? Har dere hørt om prevensjon i det hele tatt? Hva skjer når han ikke syns ungen er bra nok? Om hun ikke gjør det bra nok på skolen etter hans forventninger hæ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 28. august 2012 #45 Del Skrevet 28. august 2012 Hadde det bare vært så enkelt. Han er far til mitt barn så vi må uansett få dette til å fungere, samboere eller ei. Nå skal ikke jeg komme med noen foreldreråd her, siden jeg ikke er forelder selv, men... Du har rett til å tenke litt på deg selv også, selv om at du har barn. Å bo sammen i et samliv der den ene ikke blir respektert eller satt pris på, er heller ikke bra for barnet i lengden. Barn merker når det foregår noe negativt mellom far og mor. De tar opp den energien, og det er ingen sunn atmosfære for et barn å leve i. Just saying. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #46 Del Skrevet 28. august 2012 DUMP DUMP DUMP DUMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herregud så trange verdener dere lever i. Alt skal være et eventyr, og dere nøyer dere aldri med noe mindre. Dere er prinsesser, og fortjener å bli behandlet deretter. Uten noen spesiell grunn. Det er bare sånn det skal være. På tide å få beina ned på jorda. Hvis dere ikke jobber for det hver eneste time, hver eneste dag, så kommer dere aldri til å bli den fineste, flotteste, og beste personen dere kan være. Men dere kan være mer en gode nok. De aller fleste menn har akseptert denne selvinnsikten siden de var små, men kvinner henger tydeligvis etter... Anonym poster: ac7a89dab7a4851ad9a7ce9abe50584e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 28. august 2012 #47 Del Skrevet 28. august 2012 Herregud så trange verdener dere lever i. Alt skal være et eventyr, og dere nøyer dere aldri med noe mindre. Dere er prinsesser, og fortjener å bli behandlet deretter. Uten noen spesiell grunn. Det er bare sånn det skal være. På tide å få beina ned på jorda. Hvis dere ikke jobber for det hver eneste time, hver eneste dag, så kommer dere aldri til å bli den fineste, flotteste, og beste personen dere kan være. Men dere kan være mer en gode nok. De aller fleste menn har akseptert denne selvinnsikten siden de var små, men kvinner henger tydeligvis etter... Anonym poster: ac7a89dab7a4851ad9a7ce9abe50584e Trange verdener? Man er ikke sammen med noen som trykker en ned psykisk og sier :Du er ikke bra nok for meg, du må bli penere. Man sier bare ikke sånt til noen man elsker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinkylita Skrevet 28. august 2012 #48 Del Skrevet 28. august 2012 kinkylita; han var vel egentlig ikke så interessert i å ha et dypere forhold med meg fordi jeg ikke var den han lette etter. Han sier at jeg på en måte har hjernevaska ham til å tro at barn og ekteskap var noe han ville ha med meg, noe det i utgangspunktet ikke var. NÅ vil han det, men veien hit var tydeligvis manipulert av meg. Vi har vært sammen litt over to år. Men da går du. Rett og slett. Ikke noe "jamen" eller "kan ikke pga unga". Vil du virkelig leve resten av ditt liv med en fyr som virkelig mener dette? Bare fordi dere har barn sammen? Livet er for kort til det, ts. Finn deg en partner som synes at du netopp er det nydeligste som finnes, og som gleder seg til gå gå hånd i hånd med deg offentlig., og som forteller deg hvor pen du er, istedet for å trykke selvtilliten din nedi søla. Tror ungene dine vil ha mer godt av å se at mor har det godt med seg selv, i det lange løp også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 28. august 2012 #49 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg mente ikke at vi måtte holde sammen, jeg mente at relasjonen oss i mellom må uansett jobbes med, selv om vi ikke holder sammen. Det er altså ikke bare å dumpe ham og rømme avgårde. Bettyboop, det var nok litt overdrevet vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 28. august 2012 #50 Del Skrevet 28. august 2012 Han virker ikke fornøyd med tingenes tilstand (og det tror jeg stikker mye dypere enn å bare gjelde deg/utseendet ditt), og han klandrer deg for det. Om det er slik så er jo ikke det sunt for noen parter, ei heller barnet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 28. august 2012 #51 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg mente ikke at vi måtte holde sammen, jeg mente at relasjonen oss i mellom må uansett jobbes med, selv om vi ikke holder sammen. Det er altså ikke bare å dumpe ham og rømme avgårde. Bettyboop, det var nok litt overdrevet vel. Dere kan gjøre det slutt og ha delt foreldrerett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 28. august 2012 #52 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg vet ikke jeg. Han er den parten som faktisk er veldig fornøyd med forholdet, bare ikke mitt utseende. Noe han skal ha akseptert og vil kjempe for å fikse alt han har ødelagt. Det er jeg som sliter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #53 Del Skrevet 28. august 2012 Men da går du. Rett og slett. Ikke noe "jamen" eller "kan ikke pga unga". Vil du virkelig leve resten av ditt liv med en fyr som virkelig mener dette? Bare fordi dere har barn sammen? Livet er for kort til det, ts. Finn deg en partner som synes at du netopp er det nydeligste som finnes, og som gleder seg til gå gå hånd i hånd med deg offentlig., og som forteller deg hvor pen du er, istedet for å trykke selvtilliten din nedi søla. Tror ungene dine vil ha mer godt av å se at mor har det godt med seg selv, i det lange løp også. Man kan da vel ikke forlange at en partner skal synes man er det nydeligste som finnes hele livet? Og bare dumpe hvis det kommer frem at nei, helt på topp er man ikke. Men totaltsett er man superduper! Hvorfor er ikke det bra nok? Det er barn i bildet her også, er han en bra barnefar? Dessuten, å gå hånd i offentlig? Er flere som synes det er kleint, selv om de faktisk skulle syntes at sin kjære er det vakreste som finnes. Anonym poster: ac7a89dab7a4851ad9a7ce9abe50584e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2012 #54 Del Skrevet 28. august 2012 bettyboop; joda, men når det allikevel er arbeid å gjøres, burde jeg ikke heller fokusere på å redde forholdet. Hva om vi klarer å gjøre alt bra igjen, han blir fornøyd med meg og sexlivet tar seg opp igjen, kan jeg klare å leve med at han ikke synes jeg er så veldig pen? Om alt annet hadde vært bra liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #55 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg vet ikke jeg. Han er den parten som faktisk er veldig fornøyd med forholdet, bare ikke mitt utseende. Noe han skal ha akseptert og vil kjempe for å fikse alt han har ødelagt. Det er jeg som sliter. Ikke hør på alle her. Hvis det er bare det han har sagt som har vært vondt for deg å høre, og han virker å være fornøyd med forholdet, så har han sannsynligvis bare ordlagt seg noe klønete. Spør han i stedet hva som er fantastisk med deg, hva som gjør at han synes forholdet er bra. Begynn å trekke frem alt som er bra, og få i gang en dialog om det! Reaksjonen her på KG er stort sett alltid å svare "dump dump" basert på den minst flatterende opplysningen som kommer frem. Det som evt. måtte være bra gir de fleste en langt marsj i. Men det vet jo du, så stol på deg selv. Det er kjipt at du føler som du gjør nå, men jeg tipper det er fordi mannen din ser en hel masse i deg som du ikke er klar over selv. Ting du ikke har tenkt på. Kanskje har dette "perfect 10" fokuset hans vært en byrde han har bært, som han til slutt ønsket å lette sitt hjerte med ved å fortelle deg? Kanskje det egentlig er et uttrykk for tillit? Snakk sammen! Anonym poster: ac7a89dab7a4851ad9a7ce9abe50584e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 28. august 2012 #56 Del Skrevet 28. august 2012 Man kan da vel ikke forlange at en partner skal synes man er det nydeligste som finnes hele livet? Og bare dumpe hvis det kommer frem at nei, helt på topp er man ikke. Men totaltsett er man superduper! Hvorfor er ikke det bra nok? Det er barn i bildet her også, er han en bra barnefar? Dessuten, å gå hånd i offentlig? Er flere som synes det er kleint, selv om de faktisk skulle syntes at sin kjære er det vakreste som finnes. Anonym poster: ac7a89dab7a4851ad9a7ce9abe50584e En trenger langt i fra å føle seg som den vakreste i verden for partneren. Men når ens eget utseende får skyld i at sexlivet ikke er så bra, at den andre sliter med sexen, så er det mer i veien. Og da er det mer enn nok til å knuse selvtilliten. En bør få føle at en er pen NOK, og at det til felles med andre egenskaper en har, gjør at en blir elsket av partner, og satt pris på som en er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 28. august 2012 #57 Del Skrevet 28. august 2012 Ikke hør på alle her. Hvis det er bare det han har sagt som har vært vondt for deg å høre, og han virker å være fornøyd med forholdet, så har han sannsynligvis bare ordlagt seg noe klønete. Spør han i stedet hva som er fantastisk med deg, hva som gjør at han synes forholdet er bra. Begynn å trekke frem alt som er bra, og få i gang en dialog om det! Reaksjonen her på KG er stort sett alltid å svare "dump dump" basert på den minst flatterende opplysningen som kommer frem. Det som evt. måtte være bra gir de fleste en langt marsj i. Men det vet jo du, så stol på deg selv. Det er kjipt at du føler som du gjør nå, men jeg tipper det er fordi mannen din ser en hel masse i deg som du ikke er klar over selv. Ting du ikke har tenkt på. Kanskje har dette "perfect 10" fokuset hans vært en byrde han har bært, som han til slutt ønsket å lette sitt hjerte med ved å fortelle deg? Kanskje det egentlig er et uttrykk for tillit? Snakk sammen! Anonym poster: ac7a89dab7a4851ad9a7ce9abe50584e Klønete? Du mener frekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #58 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg vet ikke jeg. Han er den parten som faktisk er veldig fornøyd med forholdet, bare ikke mitt utseende. Noe han skal ha akseptert og vil kjempe for å fikse alt han har ødelagt. Det er jeg som sliter. Han er veldig fornøyd med forholdet. Han er ikke seksuelt tiltrukket av deg. Han syns ikke du er pen. Han mener du har hjernevasket han til å ta fatt på familielivet. TS: Er DU fornøyd med forholdet? Er DU seksuelt tiltrukket av han? Syns DU at du er pen? Det går helt sikkert an å leve med at han ikke syns du er så pen. Men det ligger en underliggende strømning i kommunikasjonen dere imellom som jeg ikke liker. Er samboeren din noe emosjonelt umoden og usikker i forhold til andre mennesker? Kommuniserer dere bra sammen, eller kommer han med stadige små stikk til at ting du gjør/ sier/ hvordan du ser ut ikke er godt nok? Anonym poster: 4e617fea53d26cd5e2f478aaa85e93f9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #59 Del Skrevet 28. august 2012 Klønete? Du mener frekk? Det kan jo tenkes at han over lengre tid har gått og holdt noe inne i seg og til slutt trengte å få det ut? Jeg skjønner at andre kanskje er en del hakk mere hårsåre enn meg, men jeg forventer da vitterlig ikke å bli rost opp i skyene. Det er en virkelighet jeg ikke kjenner, og ikke tror på. Men jeg er lykkelig jeg, for for flere er jeg totaltsett en veldig bra fyr. Det er jeg fornøyd med. Å henge seg opp i nøyaktig hva det er som er negativt da er litt dumt, særlig hvis det er ting man ikke kan gjøre noe med. Jeg foretrekker sannheten uansett, samme hvor brutal den måtte være. En glorifisert virkelighet vil jeg uansett ikke tro på, og mener det egentlig er direkte feigt å ikke si hva man mener hvis det er noe man sliter litt med. Det er jo nettopp fordi folk reagerer så voldsomt på alt mulig rart at kommunikasjonen ofte blir vanskelig, ikke fordi ikke ønsker å få det til. Anonym poster: ac7a89dab7a4851ad9a7ce9abe50584e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 28. august 2012 #60 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg vet ikke jeg. Han er den parten som faktisk er veldig fornøyd med forholdet, bare ikke mitt utseende. Noe han skal ha akseptert og vil kjempe for å fikse alt han har ødelagt. Det er jeg som sliter. Høres ikke ut for meg som han er fornøyd når han sier han hadde håpt på noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå