Gjest gjest Skrevet 28. august 2012 #1 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg er singel og har truffet en veldig flott mann på nett, men vi har ikke møttes enda. Dog har vi pratet i uendelig med timer på telefonen og har virkelig funnet tonen over den siste uken og ut i fra det jeg kjenner til ham er jeg vel litt betatt. (Luksus)problemet er at det finnes en annen mann som jeg har kjent i mange år og som jeg har holdt på med fra og til halve livet. Det er mange ting som har gjort at det aldri har blitt oss, men på tross av det har det alltid vært gnister mellom oss og det er det fortsatt.. greia er at han og jeg skal møtes til helgen og det har vært planlagt i flere uker. Planen hele tiden har vært å vurdere om kanskje jeg vil ta neste skritt med ham og se om han vil prøve å ha et forhold med meg. Nå er spørsmålet: burde jeg pushe på han fra nett om å møtes før helgen slik at jeg ikke kanskje går glipp av noe veldig bra, eller bør jeg treffe min gamle flamme først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2012 #2 Del Skrevet 28. august 2012 Slå krone eller mynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå