Gå til innhold

Hva synes dere om en mann som har mulighet til å ha sex med mange jenter, men som velger å ikke gjøre det?

Gjest Noa

Anbefalte innlegg

Jeg har muligheten til å ha sex med mange jenter, men jeg velger bevisst å ikke gjøre det. Grunnen til dette er at jeg føler jeg unytter jenta hvis jeg bare har sex med henne. Er jeg dum siden jeg ikke benytter meg av sjansen til å ha sex med mange forskjellige jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke motivet bak denne trden...?

Tja, å få skryte på seg både bra utseende og bra personlighet kanskje? Slå to fluer i en smekk og sånn. Nå venter han i spenning på at damene her inne skal dåne i PM'en hans og skli rett hjem til ham. :tommelsmil:

Anonym poster: cd4635c610b1cb05fb435e14f7d9a26d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike verdier og personlighetstrekk, for både menn og kvinner, høster kun respekt og beundring fra mitt vedkommende. Forbehold at man kun tar den seksuelle delen til vurdering selvsagt, og samtidig ignorerer resten av personligheten.

Hva gjelder ditt spørsmål, så er du absolutt ikke dum. Hvorvid årsaken til det du gjør er å forsvare får du nesten vurdere ut i fra egne erfaringer, men handlingen i seg selv annerkjenner jeg som ytterst bra.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er intelligent nok til at du følger dine egne følelser istedenfor å gjøre det (du tror) folk forventer at du skal gjøre :tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres jo bare ut som en feminisert dott som tror at gjensidig sex er å utnytte jenta. Tviler ærlig talt på at noen oppegående og attraktive kvinner faller for den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Jeg har muligheten til å ha sex med mange jenter, men jeg velger bevisst å ikke gjøre det. Grunnen til dette er at jeg føler jeg unytter jenta hvis jeg bare har sex med henne. Er jeg dum siden jeg ikke benytter meg av sjansen til å ha sex med mange forskjellige jenter?

Absolutt ikke. :) Men dersom jenter bare er ute etter sex de også, og du har lyst å ha sex, er det ingenting galt i bare ha sex med dem. Du utnytter ikke en jente som ikke ser etter noe langsiktig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Du høres jo bare ut som en feminisert dott som tror at gjensidig sex er å utnytte jenta. Tviler ærlig talt på at noen oppegående og attraktive kvinner faller for den der.

Noen som har på seg sintetrusa i dag eller?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Pussy!

Håper ikke tråden ble laget i håp om å bli lovpriset av mange jenter osv`? Det finnes jo mange tråder om at mannen lå med 40 stk, eller 80 stk, og det er negativt. Legg sammen to og to, så skjønner du at sånn du beskriver deg selv, helst er det mange jenter vil ha.

Endret av Awzm me
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cosette

Hardt, men sant. Jeg kjenner at jeg egentlig blir ganske provosert over at man tror man utnytter kvinner ved å ha sex med dem. Så lenge du er ærlig om dine hensikter (og ikke lyver for liggets skyld) så er det da ikke utnyttelse, isåfall skulle man jo kunne si at disse kvinnene like gjerne utnytter deg?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har på seg sintetrusa i dag eller?

Men blir bare litt lei av å lese tåpelige lite realistiske kommentarer. Jeg syns det er å være en feminsert dott, og forøvrig ganske nedlatende, å automatisk anse jenta som et offer, som er lett å utnytte bare fordi man ikke ser på leiligheter sammen dagen etter. Jeg tviler også på at en fyr med sånne holdninger som bærer preg av naivitet, usikkerhet og å være lite opplyst er så veldig omsvermet av damer for å være ærlig. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hardt, men sant. Jeg kjenner at jeg egentlig blir ganske provosert over at man tror man utnytter kvinner ved å ha sex med dem. Så lenge du er ærlig om dine hensikter (og ikke lyver for liggets skyld) så er det da ikke utnyttelse, isåfall skulle man jo kunne si at disse kvinnene like gjerne utnytter deg?

Jeg er helt enig med deg i det her, selv om jeg personlig er litt mer sånn som TS nevner (i tankegangen da... Jeg skal ikke påstå at jeg får så forbanna mye tilbud. Det er heller tvert imot :ler:). Jeg tror det har noe med denne merkelige moralen man har blitt pressa på siden man var barn, om at menns sexualitet er så skitten, og at jenter er magiske vesen som man må være utrooolig snill mot, ellers knuser dem... Det var veldig mye sånt da jeg vokste opp, og det har satt sine spor, kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maria_Marihøne

Å ikke ha sex med mange jenter fordi man bare vil ha sex med noen man er glad i, og er i et forhold med er helt kurant. Du er jo ikke alene om det akkurat.

Men hvis du tvinger deg selv til å avstå fra sex med disse jentene fordi du føler du utnytter de, så er jo det litt dumt? Som nevnt over så er det jo bare å være ærlig med de om hva du ønsker. Det finnes faktisk jenter som kan ha sex bare for sexens skyld også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, å få skryte på seg både bra utseende og bra personlighet kanskje? Slå to fluer i en smekk og sånn. Nå venter han i spenning på at damene her inne skal dåne i PM'en hans og skli rett hjem til ham. :tommelsmil:

Anonym poster: cd4635c610b1cb05fb435e14f7d9a26d

Ja... Akkurat ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...