Gå til innhold

Går snart på veggen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff, jeg har gjort noe dumt!! Var på en festlig anledning med venninner for to uker siden. Møtte en fyr som det "klikka" skikkelig med. Vi rota og flørta i to kvelder, og til slutt gikk det som det måtte..

Det som er dumt her er at jeg har samboer, og han her er gift. Vi var begge klare på at vi aldri kommer til å se hverandre igjen. (han bor i en annen del av landet). Men vi likte hverandre veldig godt og vi snakka om at vi kom til å savne hverandre i en stund. Jeg er i et forhold der jeg ikke vet hvor lenge jeg kommer til å være, og han sa at kona ikke ar kvinnen i hans liv. Han sa at jeg var " dame for han" . Nå er savnet enormt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vet at det ikke kommer til å bli noe, men jeg kunne så gjerne tenkt meg å ha kontakt med han, men tør ikke i tilfelle han ikke vil, dessuten forlenger det sikkert savnet...

Jeg har i løpet av ett år gått ned ca 30 kilo. I det siste har jeg oppdaga økende interesse fra menn når jeg er ute. Og jeg vet ikke om jeg ble sammen med samboeren min av riktige årsaker eller om det var fordi jeg ikke kunne få "bedre". Jeg har ikke hatt "hete" følelser" for han på lenge, så når jeg møter noen som får meg til å føle meg attraktiv og jeg synes det samme tilbake, raser det masse følelser i meg. Det er spennende, men veldig vondt. Føler meg veldig låst, og at min sjanse til å oppleve forelskelse og hete flørter er forbi.

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, om jeg vil ha råd eller om noen flere ute der har opplevd det samme...

Jeg er forresten 33 år og har en datter med samboeren min.

Anonym poster: 9f9d8f4fb8e3169ec00114c920c3a490

Anonym poster: 1a9281a78ecc715e4b4864f38d6bdfa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Calavi

Virker for meg som om du ikke har de "rette" følelsene for din samboer lenger. Du har allerede vært utro, du tenker på andre menn og du har ikke "hete" følelser for han lenger. Jeg har ikke opplevd lignende selv, men det er ikke riktig å være sammen med samboeren din når du tenker på denne måten. Han fortjener å være med en som VIL være med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har gjort noe dumt!! Var på en festlig anledning med venninner for to uker siden. Møtte en fyr som det "klikka" skikkelig med. Vi rota og flørta i to kvelder, og til slutt gikk det som det måtte..

Det som er dumt her er at jeg har samboer, og han her er gift. Vi var begge klare på at vi aldri kommer til å se hverandre igjen. (han bor i en annen del av landet). Men vi likte hverandre veldig godt og vi snakka om at vi kom til å savne hverandre i en stund. Jeg er i et forhold der jeg ikke vet hvor lenge jeg kommer til å være, og han sa at kona ikke ar kvinnen i hans liv. Han sa at jeg var " dame for han" . Nå er savnet enormt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vet at det ikke kommer til å bli noe, men jeg kunne så gjerne tenkt meg å ha kontakt med han, men tør ikke i tilfelle han ikke vil, dessuten forlenger det sikkert savnet...

Jeg har i løpet av ett år gått ned ca 30 kilo. I det siste har jeg oppdaga økende interesse fra menn når jeg er ute. Og jeg vet ikke om jeg ble sammen med samboeren min av riktige årsaker eller om det var fordi jeg ikke kunne få "bedre". Jeg har ikke hatt "hete" følelser" for han på lenge, så når jeg møter noen som får meg til å føle meg attraktiv og jeg synes det samme tilbake, raser det masse følelser i meg. Det er spennende, men veldig vondt. Føler meg veldig låst, og at min sjanse til å oppleve forelskelse og hete flørter er forbi.

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, om jeg vil ha råd eller om noen flere ute der har opplevd det samme...

Jeg er forresten 33 år og har en datter med samboeren min.

Anonym poster: 9f9d8f4fb8e3169ec00114c920c3a490

Anonym poster: 1a9281a78ecc715e4b4864f38d6bdfa2

1. Han er gift, og du er samboer med barn. Det skal mye til for at det blir dere.

2. Du har gått ned 30 kilo, og er sannsynligvis utsultet på komplimenter og oppmerksomhet fra menn. Etter en sånn forandring må man helst være bevisst på å ikke falle fort for noen, for det er aldri så lett å bli lurt som da. Når du blir mer vant til ditt "nye utseende", vil du bli mer avbalansert sånn.

3. Det er lett å komme med ord, som å si at kona ikke er "kvinnen i hans liv", men at du er "dame for han". Han mener det ikke etter kun 2 dager med flørt og sex. Dere kjenner faktisk ikke hverandre.

4. Har du vært i forholdet ditt kun fordi du ikke "kunne få noe bedre"? Og nå som du kan det, så faller du for den første og beste, og vil aller helst bryte opp familien for en som ser bedre ut enn mannen din?

5. Forelskelse og hete følelser er gjerne et kortvarig rush. Hverdagen vil komme med alle menn, nyforelskelsen som er spennende med masse hete følelser går som regel over i løpet av 6 mnd. Hvor mange sånne perioder vil du ha framover? Vil du utsette datteren din for et brudd med faren hennes, og at det skal komme nye menn inn i livet hennes for at du skal kunne føle spenning og hete følelser?

6. Det er galt overfor både mannen din og kona hans at du kontakter han igjen.

7. Han er mest sannsynlig ikke så veldig fantastisk, ettersom han er utro mot kona. Men du er jo ikke bedre heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå fra samboeren din, han fortjener åpenbart noe bedre.

Anonym poster: 271fb2767a40ebf4339b712d8de96fcf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...