AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #1 Del Skrevet 27. august 2012 For en stund siden fortalte min kone meg at hun hadde mistet sine følelser for meg å måtte flytte for seg selv.Dette tok jeg veldig tungt fordi jeg var veldig glad i henne,å det faktum at vi har tre barn i en sårbar alder sammen.Jeg viste de kom til å slite noe de gjør enda.At hennes valg om brudd kom brått på meg å det faktum at hun ikke kunne være med på familierådgivning,gjorde meg enda tristere.Jeg fikk misstanke om at det var en annen mann inne i bildet.Så fikk jeg høre et rykte av en som jeg ikke så på som veldig pålitelig.Men uansett gjorde det vondt når han sa at en god venn av meg gjennom mange år hadde hatt sex med min kone over lang tid. Mannen er i et forhold med en venninde av min eks,å de har barn på samme alder som våre.Selv om jeg veit at han bedrar sin kjære svært ofte hadde jeg vondt for å tro det kunne være sant,særlig p.a.g min eks forhold til hans kone.Jeg konfronterte min eks men hun nektet å sa jeg var gal,jeg valgte å tro på henne.I går fikk jeg igjen høre ryktet fra en person jeg ikke kjenner godt.Jeg kom på en e mail addresse hun hadde, måtte bare sjekke,ikke stolt av det,men hennes valg har kostet meg og våre barn så mye at gjorde det. Å til min store fortvilelse fikk jeg se at han hadde sendt flere mail de var sexrelaterte å en handlet om en undersøkelse på hvor dirty er du hvor han hadde svart på 100 spørsmål om sex å ville at hun skulle svare de samme spørsmålene å sende sine svar tilbake til han,spørsmålene gikk på utroskap,anal,trekantsex o,s,v,veldig inntime å private spørsmål.mailen var kun til henne å ingen andre, Det jeg har lyst til å vurderer sterkt er å vidresende mailen til hans kone, veit hun kommer til å bli knust slik som meg.men hun fortjener å vite hvilken drittsekk hun lever med eller gjør hun ikke?? Anonym poster: 43c062b4e88d3729711af4515db4276b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Franzen Skrevet 27. august 2012 #2 Del Skrevet 27. august 2012 Tror det beste ville vært om du hadde ringt/sendt sms til denne kona om dere kunne ta en kaffe eller noe fordi du hadde noe viktig du gjerne ville ha pratet om. Og deretter fortalt det face to face og fortalt henne om epostene etc. Blir litt for brutalt og dumt og bare videresende eposten uten å ha snakket med henne først - særlig om du kjenner hun. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #3 Del Skrevet 27. august 2012 Tror det beste ville vært om du hadde ringt/sendt sms til denne kona om dere kunne ta en kaffe eller noe fordi du hadde noe viktig du gjerne ville ha pratet om. Og deretter fortalt det face to face og fortalt henne om epostene etc. Blir litt for brutalt og dumt og bare videresende eposten uten å ha snakket med henne først - særlig om du kjenner hun. Ts ja!! det har du veldig rett i!! er en bedre løsning. Anonym poster: 43c062b4e88d3729711af4515db4276b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2012 #4 Del Skrevet 27. august 2012 Ts ja!! det har du veldig rett i!! er en bedre løsning. Anonym poster: 43c062b4e88d3729711af4515db4276b Men ta med håndfast bevis. For ellers kommer hun ikke til å tro deg. Og så løper hun hjem til mannen og hyler og sladrer, han forteller henne det hun vil høre, at du er sinnsyk. Og så sitter du der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #5 Del Skrevet 27. august 2012 Men ta med håndfast bevis. For ellers kommer hun ikke til å tro deg. Og så løper hun hjem til mannen og hyler og sladrer, han forteller henne det hun vil høre, at du er sinnsyk. Og så sitter du der.. Jeg har inngen andre bevis enn at han ønsker å vite alt om hennes sexfantasier/opplevelser,men tror det blir vanskelig for han å forklare sin kone hvorfor han ønsker å vite dette om min eks,De to personene som jeg har hørt rykter av blir neppe sannhetsvitner for meg.Han ene er også venn med elskeren,å hadde hørt fylleprat,hvor han la ut om sine opplevelser med hun som var min kone. Jeg skal prøve å finne ut enda mere slik at jeg er 100% sikker det er barn også i det forholdet. Å jeg veit bedre enn jeg har godt av hvor tungt de tar et brudd. Anonym poster: 43c062b4e88d3729711af4515db4276b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoH Skrevet 27. august 2012 #6 Del Skrevet 27. august 2012 Høres feigt ut. Ring eller send en mail til nå eks. kamerat. Si at han bør fortelle kona si om forholdet han har til din kone innen en gitt frist. f. eks. i løpet av 2 dager. Ellers må du nok si fra på veiene av han. Ingen grunn for å kjøre en hevntokt mot henne (kona til kompisen din) for å ramme han, hun får det jævlig nok likevel uten å få en masse kjipe detaljer. Samtidig kan du jo benytte anledningen til å fortelle han at du oppriktig syns han er en svikfull drittsekk uten verdier. Om du skal være forbannet på noen er det strengt tatt kona de, som ut fra det du skriver her har sviktet familien sin på en bedriten måte. Du får fokusere på din egen familien nå. Å være en drittsekk tilbake gjør deg ikke til et bedre menneske. Men greit å definere de rammene du selv må ha for å klare deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #7 Del Skrevet 27. august 2012 Det er da ikke feigt å finne ut mest mulig.Hvis flere barn mister det å kunne omgås degge foreldrene daglig, holder kun det å være 100%sikker. Noen hevntokt mot hans kone ønsker jeg selvfølgelig ikke,hun er ei flott dame som alltid har hatt fokus på sine nærmeste,Ja jeg er mest sint på min kone hun har alltid vært så dømmende på alle andre som har tatt et feilskjær, Hun har kostet meg glade barn,et milionbeløp,å månedvis med dårlig søvn.Men hun har også kostet meg over 20kg det er bra, Anonym poster: 43c062b4e88d3729711af4515db4276b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #8 Del Skrevet 28. august 2012 Da var konfrontasjonen gjort ikke morro men for meg helt nødvendig.Min fraseparerte kone og trebarnsmamman nektet for alt,truget ut sine krokodilletårer som vanlig, å bedyret at hun ALDERI hadde vært utro!!!Hun er utrolig overbevisene her en egen evne til å fremstå som uskyldig,så jeg begynnte nesten å tro på henne igjen.Men begynnte jeg å tenke på hvor tøft jeg og barna hadde hatt det, etter hun valgte oss helt og delvis bort fra hennes liv.Jeg ringte min (venn)å spurte om han hadde knullet min kone å om han hadde noe han burde fortelle sin (kjære)selvfølgelig med høytalerfunksjon på slik att eks kunne få høre på.Etter mye kremting å rare lyder fortalte han at han hadde hatt sex med dengang min kone,han skal ha kredd for å i det minste være ærlig,selvfølgelig livredd for at hans vakre kone og mamma til hans barn,skulle vite om hans og venninen utroskap.Jeg ba han komme bort å forklare seg en kveld.jeg har bilder og mailer som ikke levner noen tvil om det de har gjort.Om jeg skal ødelegge hans forhold er jeg usikker på han fortjener det, men ønsker ikke å gjøre hans kone og barn noe vondt. Mulig dette er en lærepenge han trenger.Det menneske jeg valgte å få barn med er jeg heller lite stolt over, ikke nok med all dritten hun har stelt istand for meg,så har hun også knullet det som var en god venn av meg å hennes vennindes mann. SÅ FLOTT MAMMA OG KONE OG VENNINDE lurer på hvordan hun har det med seg selv i natt.<br /><br /> Anonym poster: 43c062b4e88d3729711af4515db4276b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadySinatra Skrevet 29. august 2012 #9 Del Skrevet 29. august 2012 Hva du bør gjøre, og om du skal fortelle kona hans det er det bare du som vet. Om jeg var kona til "vennen" din ville jeg gjerne fått vite, og om jeg hadde vært i hadde din situasjon tror jeg at jeg ville fortalt henne det. SMS er ingen god ide, jeg ville ringt henne. Vond og vanskelig situasjon du står i, jeg ønsker deg lykke til videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne Skrevet 29. august 2012 #10 Del Skrevet 29. august 2012 Istedet for å gjøre livet til et helvete for enda flere personer nå så synes jeg du og din eks skal prioritere barna og legge egne sårte føleleser på hyllen. Du skal ikke fortelle andre personer om løse rykter - hva godt skal det føre med seg? Om din eks har eller har hatt et forhold til en opptatt mann er ikke din business. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badeanda Skrevet 29. august 2012 #11 Del Skrevet 29. august 2012 Da var konfrontasjonen gjort ikke morro men for meg helt nødvendig.Min fraseparerte kone og trebarnsmamman nektet for alt,truget ut sine krokodilletårer som vanlig, å bedyret at hun ALDERI hadde vært utro!!!Hun er utrolig overbevisene her en egen evne til å fremstå som uskyldig,så jeg begynnte nesten å tro på henne igjen.Men begynnte jeg å tenke på hvor tøft jeg og barna hadde hatt det, etter hun valgte oss helt og delvis bort fra hennes liv.Jeg ringte min (venn)å spurte om han hadde knullet min kone å om han hadde noe han burde fortelle sin (kjære)selvfølgelig med høytalerfunksjon på slik att eks kunne få høre på.Etter mye kremting å rare lyder fortalte han at han hadde hatt sex med dengang min kone,han skal ha kredd for å i det minste være ærlig,selvfølgelig livredd for at hans vakre kone og mamma til hans barn,skulle vite om hans og venninen utroskap.Jeg ba han komme bort å forklare seg en kveld.jeg har bilder og mailer som ikke levner noen tvil om det de har gjort.Om jeg skal ødelegge hans forhold er jeg usikker på han fortjener det, men ønsker ikke å gjøre hans kone og barn noe vondt. Mulig dette er en lærepenge han trenger.Det menneske jeg valgte å få barn med er jeg heller lite stolt over, ikke nok med all dritten hun har stelt istand for meg,så har hun også knullet det som var en god venn av meg å hennes vennindes mann. SÅ FLOTT MAMMA OG KONE OG VENNINDE lurer på hvordan hun har det med seg selv i natt.<br /><br /> Anonym poster: 43c062b4e88d3729711af4515db4276b Mulig jeg har sett for mange krimserier men pass deg så han ikke "rydder deg av banen" så hans kone ikke får vite det. Take care! Good Luck - Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #12 Del Skrevet 29. august 2012 Istedet for å gjøre livet til et helvete for enda flere personer nå så synes jeg du og din eks skal prioritere barna og legge egne sårte føleleser på hyllen. Du skal ikke fortelle andre personer om løse rykter - hva godt skal det føre med seg? Om din eks har eller har hatt et forhold til en opptatt mann er ikke din business. Enig i det med løse rykter.men har du lest alt?Det må da være grenser for hvor tolerant et menneske skal være.venn gift o,s,v,Jeg øddelegger ikke hans forhold p,a,g mange ting.ikke minst p,a,g hans kone og barn som jeg ikke ønsker noe vondt.bare godt.<br /><br /> Anonym poster: 43c062b4e88d3729711af4515db4276b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #13 Del Skrevet 29. august 2012 Mulig jeg har sett for mange krimserier men pass deg så han ikke "rydder deg av banen" så hans kone ikke får vite det. Take care! Good Luck - Heier på deg! He he nei jeg er ikke veldig redd han.Kun redd for å ødelegge en familie til.Etter å ha sett hvor tøft mine barn har hatt det,orker jeg ikke lage helvette for flere barn.Det er desverre alt for mange barn som opplever at mor eller far svikter.<br /><br /> Anonym poster: 43c062b4e88d3729711af4515db4276b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barista Skrevet 29. august 2012 #14 Del Skrevet 29. august 2012 Hans kone fortjener i alle høyeste grad å få vite dette. Dersom det hadde vært en ONS, så kunne du kanskje ha vurdert saken litt mer. Men kvinnen fortjener å vite hvilken mann hun bor med og oppdrar barn med, derfra kan hun ta en avgjørelse om hun videre ønsker en fremtid med denne mannen, med all relevant informasjon, ærlighet og alle kortene på bordet. Snu situasjonen rundt, hva ville du ha foretrukket? Dette handler tydeligvis ikke om ett "uhell", eller hva enn du kan kalle en gangs utroskap. Han har tydeligvis ett forhold til din eks kone, og etter så jeg tolker hva du skriver, er det ikke uvanlig for han å ligge rundt. Hun fortjener bedre, og det gjør du også. Hvis det er barne du er urolig for så skjønner jeg situasjonen, men hvilken lærdom tar de av å vokse opp med dette, om de en dag skulle finne ut sannheten? Dersom han har ett behov for å ligge rundt, sier det mye som personen i seg selv. Ønsker du virkelig at barna skal vokse opp i ett slikt usunt miljø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albatroz Skrevet 29. august 2012 #15 Del Skrevet 29. august 2012 Fæl historie! Hadde jeg vært dama hans, ville jeg ha visst.. uansett hvilken smerte det måtte bringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 29. august 2012 #16 Del Skrevet 29. august 2012 Kan det hende at hans kone vet at han turner rundt? At hun velger likevel å bli pga familien? Hvis han farter så mye rundt som du tilkjennegir skal dama være bra naiv om hun ikke har merket det. Mange kvinner velger å overse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #17 Del Skrevet 29. august 2012 Hans kone fortjener i alle høyeste grad å få vite dette. Dersom det hadde vært en ONS, så kunne du kanskje ha vurdert saken litt mer. Men kvinnen fortjener å vite hvilken mann hun bor med og oppdrar barn med, derfra kan hun ta en avgjørelse om hun videre ønsker en fremtid med denne mannen, med all relevant informasjon, ærlighet og alle kortene på bordet. Snu situasjonen rundt, hva ville du ha foretrukket? Dette handler tydeligvis ikke om ett "uhell", eller hva enn du kan kalle en gangs utroskap. Han har tydeligvis ett forhold til din eks kone, og etter så jeg tolker hva du skriver, er det ikke uvanlig for han å ligge rundt. Hun fortjener bedre, og det gjør du også. Hvis det er barne du er urolig for så skjønner jeg situasjonen, men hvilken lærdom tar de av å vokse opp med dette, om de en dag skulle finne ut sannheten? Dersom han har ett behov for å ligge rundt, sier det mye som personen i seg selv. Ønsker du virkelig at barna skal vokse opp i ett slikt usunt miljø? Hei jeg orker ikke mer nå hatt det utrolig tøft med meg og mine barn.Jeg håper han har lært litt.Alle trofaste fortjener en trofast partner.<br /><br /> Anonym poster: 43c062b4e88d3729711af4515db4276b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr tvist Skrevet 29. august 2012 #18 Del Skrevet 29. august 2012 Kan det hende at hans kone vet at han turner rundt? At hun velger likevel å bli pga familien? Hvis han farter så mye rundt som du tilkjennegir skal dama være bra naiv om hun ikke har merket det. Mange kvinner velger å overse... Ja jeg tror du har truffet spikeren på hodet. Hun bare må vite om noe.Men det er nok også alt,hun veit ikke hvem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #19 Del Skrevet 29. august 2012 Ja jeg tror du har truffet spikeren på hodet. Hun bare må vite om noe.Men det er nok også alt,hun veit ikke hvem, Nei hun er nok veldig godtroende som meg.<br /><br /> Anonym poster: 43c062b4e88d3729711af4515db4276b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå