AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Etter å ha lest fem sider av denne tråden har jeg fått høre at jeg, med mine utstikkende hoftebein, såvidt synlige ribbein, små, faste pupper og 52 kg fordelt på 172 cm ser ut som en 16 år gammel gutt, et skjelett og beinrangel og at kjæresten min er homofil. Det ironiske er at motparten, kvinner med frodige former og noen ekstra kilo helt sikkert sitter og føler seg dårlig på grunn av den samme tråden. På grunn av kommentarer som mest sannsynlig var ment for å få meg til å føle meg bedre, men som i realiteten gjorde det bare verre for begge parter. Jeg trener og holder meg aktiv, jeg spiser sunt og variert, og i så store mengder at jeg blir mett og har nok energi. Lårene mine er tynne, men vet du hva? De fungerer akkurat som de skal. De lar meg (på samme måte som fyldige lår) gå, sykle og løpe hvor de vil. De tar meg med på turer og de lar meg nyte kaldt sjøvann om sommeren. Jeg har også spinkle armer, men det hindrer meg ikke (i likhet med fyldige armer) i å lese, jobbe, studere, klemme, kysse og holde rundt kjæresten min. Og de små puppene mine er like følsomme og erogene som store, myke pupper. Kjæresten min liker å ta på dem, og det gjør ham tent. Likevel sitter jeg her med en dårlig følelse fordi en gruppe idioter påstår at kjæresten min både er homofil og mindre mann fordi han tenner på meg, elsker meg og liker å ha sex med meg. Etter 10 år med mobbing og nedlatende kommentarer er det lett for meg å tro på idiotene, og tenke at kjæresten min lyver når han kaller meg pen, men jeg har heldigvis kommet lenger. Jeg ER nydelig! Kroppen min er perfekt som den er, fordi den fungerer som den skal. Kjæresten min tenner på den fordi den sitter på jenta han elsker, jenta som får ham til å le, jenta han har lange, innviklede samtaler med når klokka er 03:49 og begge burde sove. Han liker meg AKKURAT som jeg er, fordi jeg har sjarm, glimt i øyet og en sunn og aktiv kropp. Og at noen kan få seg til å kalle ham homofil og mindre mannlig fordi dette er egenskaper han setter foran fettprosent gjør meg sint, provosert og lei meg. Når skal folk forstå at både kvinner og menn har ulike preferanser, at det å kalle undervektige mennesker beinrangler eller overvektige mennesker fleskeberg ikke gjør en selv penere, og at utseende, når alt kommer til alt spiller en så latterlig liten rolle i et forhold at det er bortkastet tid å diskutere? Dette ble litt rotete, men det var mitt forsøk på å bringe litt positivitet i den evige, meningsløse og destruktive debatten om overvekt vs. undervekt. Takk for meg. Anonym poster: 73b2557c8f82ea5c7e819970e94dea2d 19
eva-80 Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Hev deg over slike umodne kommentarer og kos deg med det gode forholdet med en kjæreste som verdsetter deg som du er En ting tviler jeg litt på at mannfolk er så glad i innviklede samtaler kl 03.49 ... generelt de fleste liker ikke innviklede samtaler i det hele tatt :D men for all del :) Jeg synes slanke menn er turn off deluxe ved første øyekast. Tro eller ei så har jeg hatt flere av dem tross det og plutselig ble de såååå pene når de rosa brillene kom på etter hvert Det finnes noen for alle og Gudskjelov for det
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Etter å ha lest fem sider av denne tråden har jeg fått høre at jeg, med mine utstikkende hoftebein, såvidt synlige ribbein, små, faste pupper og 52 kg fordelt på 172 cm ser ut som en 16 år gammel gutt, et skjelett og beinrangel og at kjæresten min er homofil. Det ironiske er at motparten, kvinner med frodige former og noen ekstra kilo helt sikkert sitter og føler seg dårlig på grunn av den samme tråden. På grunn av kommentarer som mest sannsynlig var ment for å få meg til å føle meg bedre, men som i realiteten gjorde det bare verre for begge parter. Jeg trener og holder meg aktiv, jeg spiser sunt og variert, og i så store mengder at jeg blir mett og har nok energi. Lårene mine er tynne, men vet du hva? De fungerer akkurat som de skal. De lar meg (på samme måte som fyldige lår) gå, sykle og løpe hvor de vil. De tar meg med på turer og de lar meg nyte kaldt sjøvann om sommeren. Jeg har også spinkle armer, men det hindrer meg ikke (i likhet med fyldige armer) i å lese, jobbe, studere, klemme, kysse og holde rundt kjæresten min. Og de små puppene mine er like følsomme og erogene som store, myke pupper. Kjæresten min liker å ta på dem, og det gjør ham tent. Likevel sitter jeg her med en dårlig følelse fordi en gruppe idioter påstår at kjæresten min både er homofil og mindre mann fordi han tenner på meg, elsker meg og liker å ha sex med meg. Etter 10 år med mobbing og nedlatende kommentarer er det lett for meg å tro på idiotene, og tenke at kjæresten min lyver når han kaller meg pen, men jeg har heldigvis kommet lenger. Jeg ER nydelig! Kroppen min er perfekt som den er, fordi den fungerer som den skal. Kjæresten min tenner på den fordi den sitter på jenta han elsker, jenta som får ham til å le, jenta han har lange, innviklede samtaler med når klokka er 03:49 og begge burde sove. Han liker meg AKKURAT som jeg er, fordi jeg har sjarm, glimt i øyet og en sunn og aktiv kropp. Og at noen kan få seg til å kalle ham homofil og mindre mannlig fordi dette er egenskaper han setter foran fettprosent gjør meg sint, provosert og lei meg. Når skal folk forstå at både kvinner og menn har ulike preferanser, at det å kalle undervektige mennesker beinrangler eller overvektige mennesker fleskeberg ikke gjør en selv penere, og at utseende, når alt kommer til alt spiller en så latterlig liten rolle i et forhold at det er bortkastet tid å diskutere? Dette ble litt rotete, men det var mitt forsøk på å bringe litt positivitet i den evige, meningsløse og destruktive debatten om overvekt vs. undervekt. Takk for meg. Anonym poster: 73b2557c8f82ea5c7e819970e94dea2d Fantastisk innlegg. Kjenner meg så igjen i det du skriver, men jeg vet selv at jeg ser jævlig bra ut i forhold til alle de overvektige som rakker ned på meg. Likevel får jeg ikke meg selv til å si noe negativt tilbake til dem, fordi jeg har blitt oppdratt til å vise folkeskikk. Anonym poster: 3818397d8ba982c861eb5ec3e9202755 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Hev deg over slike umodne kommentarer og kos deg med det gode forholdet med en kjæreste som verdsetter deg som du er En ting tviler jeg litt på at mannfolk er så glad i innviklede samtaler kl 03.49 ... generelt de fleste liker ikke innviklede samtaler i det hele tatt :D men for all del :) Jeg synes slanke menn er turn off deluxe ved første øyekast. Tro eller ei så har jeg hatt flere av dem tross det og plutselig ble de såååå pene når de rosa brillene kom på etter hvert Det finnes noen for alle og Gudskjelov for det Så du tenner på feite, usunne menn? Tipper du da er stor selv. Greia er at du har fått avslag hos så mange slanke, digge menn, at du har lagt ditt hat etter dem. De store, mindre attraktive derimot har du kanskje draget på, og med det finner du dem kanskje mer omgjengelige. Men å si at slanke menn er turn-off... Ja, det sier mye om deg, både fysisk og mentalt. Anonym poster: 3818397d8ba982c861eb5ec3e9202755 2
Silfen Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Fantastisk innlegg. Kjenner meg så igjen i det du skriver, men jeg vet selv at jeg ser jævlig bra ut i forhold til alle de overvektige som rakker ned på meg. Likevel får jeg ikke meg selv til å si noe negativt tilbake til dem, fordi jeg har blitt oppdratt til å vise folkeskikk. Anonym poster: 3818397d8ba982c861eb5ec3e9202755 Du sier nå det her ... Til TS; good for you. 1
Gjest Vampen Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Så du tenner på feite, usunne menn? Tipper du da er stor selv. Greia er at du har fått avslag hos så mange slanke, digge menn, at du har lagt ditt hat etter dem. De store, mindre attraktive derimot har du kanskje draget på, og med det finner du dem kanskje mer omgjengelige. Men å si at slanke menn er turn-off... Ja, det sier mye om deg, både fysisk og mentalt. Anonym poster: 3818397d8ba982c861eb5ec3e9202755 Heh, ja, Gud forby at noen skulle ha en preferanse! Matcher den ikke din oppfatning av hva som er attraktivt, så må det være noe galt med vedkommende, fysisk og mentalt! 4
Gjest Raindrops Skrevet 27. august 2012 #7 Skrevet 27. august 2012 Likt seg at de første innlegget i en tråd som prøver å være positiv, omtaler andre kroppstyper negativt. Yay for KG. 7
Gjest NozMonster Skrevet 27. august 2012 #8 Skrevet 27. august 2012 (endret) Så du tenner på feite, usunne menn? Tipper du da er stor selv. Greia er at du har fått avslag hos så mange slanke, digge menn, at du har lagt ditt hat etter dem. De store, mindre attraktive derimot har du kanskje draget på, og med det finner du dem kanskje mer omgjengelige. Men å si at slanke menn er turn-off... Ja, det sier mye om deg, både fysisk og mentalt. Anonym poster: 3818397d8ba982c861eb5ec3e9202755 finnes det bare 2 typer menn? jeg foretrekker ikke tynne menn først og fremst- så da liker jeg dem tydelig usunne og feite jeg også uansett, veldig bra innlegg TS! jeg er imponert over viljestyrken din og motet ditt...! Endret 27. august 2012 av NozMonster 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #9 Skrevet 27. august 2012 finnes det bare 2 typer menn? jeg foretrekker ikke tynne menn først og fremst- så da liker jeg dem tydelig usunne og feite jeg også uansett, veldig bra innlegg TS! jeg er imponert over viljestyrken din og motet ditt...! Er ikke du læsb? Anonym poster: 3818397d8ba982c861eb5ec3e9202755 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #10 Skrevet 27. august 2012 finnes det bare 2 typer menn? jeg foretrekker ikke tynne menn først og fremst- så da liker jeg dem tydelig usunne og feite jeg også uansett, veldig bra innlegg TS! jeg er imponert over viljestyrken din og motet ditt...! Er ikke du læsb? Anonym poster: 3818397d8ba982c861eb5ec3e9202755 2
skreppamedleppa Skrevet 27. august 2012 #11 Skrevet 27. august 2012 Først og fremst applaus til deg ts, det er så godt å lese slike innlegg her inne, det er så utrolig deilig å se ”jeg er nydelig” på trykk og se at noen er fornøyd med seg selv. Samtidig så vet du at du er nydelig uten å trakke på andre mennesker, som er en ganske unik og fantastisk egenskap her på kg. For de tok jo ikke lang tid før selv denne tråden handlet om å rakke ned på andre kroppstyper i svarene, og det er leit med et så bra innlegg så klarer enkelte enda ikke se hva det dreier seg om. 4
iev Skrevet 28. august 2012 #13 Skrevet 28. august 2012 (endret) ... syntes man ikke skal rakke ned på folk uansett om de er tynne eller store. Han jeg var stormforelsket i mange år var veldig tynn og spinkel. Fantastisk gutt, er han :-) Eksen min derimot, er større, har mage osv osv. Super fantastisk han også! Trente gjorde han også, selv når jeg sa at jeg likte han akkurat som han er. Og dem deilige begge to ;-) Så for meg så har ikke kroppen noen stor betydning. Kommer mer an på livsstil. Og TS: jeg tror på at du er vakker :-) Det er du HELT sikkert! Endret 29. august 2012 av iev 1
kisskissbangbang Skrevet 28. august 2012 #14 Skrevet 28. august 2012 Fantastisk innlegg. Kjenner meg så igjen i det du skriver, men jeg vet selv at jeg ser jævlig bra ut i forhold til alle de overvektige som rakker ned på meg. Likevel får jeg ikke meg selv til å si noe negativt tilbake til dem, fordi jeg har blitt oppdratt til å vise folkeskikk. Anonym poster: 3818397d8ba982c861eb5ec3e9202755 Så du tenner på feite, usunne menn? Tipper du da er stor selv. Greia er at du har fått avslag hos så mange slanke, digge menn, at du har lagt ditt hat etter dem. De store, mindre attraktive derimot har du kanskje draget på, og med det finner du dem kanskje mer omgjengelige. Men å si at slanke menn er turn-off... Ja, det sier mye om deg, både fysisk og mentalt. Anonym poster: 3818397d8ba982c861eb5ec3e9202755 For en flott måte å kræsje en i utgangspunktet veldig fin tråd på. Skal si du missa poenget til TS med imponerende mange kilometer. TS; Applaus! Og jeg er helt sikker på at du er nydelig. 3
eva-80 Skrevet 28. august 2012 #15 Skrevet 28. august 2012 Så du tenner på feite, usunne menn? Tipper du da er stor selv. Greia er at du har fått avslag hos så mange slanke, digge menn, at du har lagt ditt hat etter dem. De store, mindre attraktive derimot har du kanskje draget på, og med det finner du dem kanskje mer omgjengelige. Men å si at slanke menn er turn-off... Ja, det sier mye om deg, både fysisk og mentalt. Anonym poster: 3818397d8ba982c861eb5ec3e9202755 Mohahahaha :D Nei, kjære trangsynte Anonym umoden bruker Det har med smak å gjøre Du har rett i at jeg har noen kilo for mye... Men det er den eneste du har rett i. Før jeg fikk barn var jeg virkelig slank, 50 kilo fordelt på 158 cm. Og den gangen også var jeg tiltrukket mere av type litt bamsete menn. Nåværende kjæresten min er slank og trent har et pent ansikt ordentlig jobb og det meste ellers. Til og med er han snill høflig og elsker meg. Rent taktisk sett så kunne han fått nærmest hvem som helst Barbie dokka om han ville.. Men det er noen menn ( tydeligvis ikke deg ) som enten liker kvinner som har litt på seg, eller er ikke så sykelig opptatt av den biten ( som deg ). En person som har ekstra på seg men er aktiv er mere sunn enn noen som er slank men rører aldri på seg. Dette er jo allmenn kjennt. Jeg synes da det var noe voldsomt karakterisering av et ukjennt menneske via nettet, der jeg bare beskrev min personlig smak ang. menn. Men deg om det... På tide å vokse opp... BTW.. modent gjort av deg å skrive anonymt på den måten, gratulerer 1
yes2yes Skrevet 28. august 2012 #16 Skrevet 28. august 2012 Veldig flott bidrag, trådstarter. Så får jeg for min del meddele at de eneste ganger jeg synes andre bør 'sette' opp et kroppsideal og prøve å få andre til å følge den, er dersom det er relatert til akutte sykdommer som kommer til å følge om man lar vær. Og selv da skal man respektere mennesket det gjelder og aldri si et vondt ord som ei er oppriktig konstruktiv og hjelpsomt, og man bør la vær å kommentere(konstruktivt eller ei) noe som helst dersom man ikke samtidig både er villig og kapabel til å gi vedkommende råd og hjelp eller henvise vedkommende til noen som kan hjelpe han eller henne på vei mot en bedre helse. Utenom det, så kan jeg ikke se hvordan et kroppsideal skal være til noe annet enn skadelig. Fungerer kroppen som den skal, så får man la alle drive på med sin kropp og sine preferanser, og for all del ikke rakke ned på noen for å poengtere sin egen estetiske 'velstand'. Slikt er og vil forbli en subjektiv vurdering, og det er sløsing å bruke sin og andres tid til å henge seg opp i deres personlige fasong og farge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå