Gå til innhold

Kule jenter dette (link) liker dere menn slike jenter?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Dette er fra VG om to tvillinger i Nord som "droppet skolen og dro til skogs", trives ute i naturen og med jakt som hobby ser det ut som. Vet menn er forskjellige, men er dette noe "alle" menn ønsker seg av ei dame? Siden de både er pene og kule, og liker disse guttegreiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønte ikke helt. Skal de leve i skogen?

Anonym poster: 42aeb3a047ac21209895649571d4f3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jentehumor

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare kan ta å fullføre skolen og så dra ut i skogen etterpå? de kaster jo ikke bort tida si på den måten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jakt bare for morro skyld. Usj.

Har litt dårlig internett nå, så jeg får ikke sett videoen, men jeg leste om de i papirutgaven av VG, i et magasin om jakt og friluft.

Levemåten deres er helt grei for min del. De skyter rev som de får penger for, og trener jakthunder, mener jeg å huske. Fiskingen og jakten gir vel mat som de spiser også. Det er vel ikke bare for morro skyld, det ser ut som de har funnet sin nisje, og de tjener litt penger på jakta.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Folk med en sånn holdning til læring interesserer meg ikke (med mindre de hadde et gigantisk bibliotek vi ikke så i videoen)

Sånn bortsett fra det må de gjerne leve ute for min del hvis det gjør dem lykkelige.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlenninger? Nei takk.

Anonym poster: aaba0fdf7d288e65d52adae7ef40199d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igrunn ikke. Jenter skal være jentete!

Anonym poster: 0bc04dd8aa740884293c97fd931d4173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Har litt dårlig internett nå, så jeg får ikke sett videoen, men jeg leste om de i papirutgaven av VG, i et magasin om jakt og friluft.

Levemåten deres er helt grei for min del. De skyter rev som de får penger for, og trener jakthunder, mener jeg å huske. Fiskingen og jakten gir vel mat som de spiser også. Det er vel ikke bare for morro skyld, det ser ut som de har funnet sin nisje, og de tjener litt penger på jakta.

Helt greit å jakte for mat. Men jeg respekterer ikke mennesker som dreper for sport. Spiller ingen rolle for meg om de får betalt for det eller ikke.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo visst faen, To søte tvillinger som liker jakt og friluft, helt konge.

At de droppet skolen ser eg ikke problemet med, utdanning er på ingen måte synonymt med skolegang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit å jakte for mat. Men jeg respekterer ikke mennesker som dreper for sport. Spiller ingen rolle for meg om de får betalt for det eller ikke.

Aldri hørt om forvaltning av dyrebestander du?

Det er en grunn til at det er skuddpremie på rev.. Uten forvaltning i norge så hadde det vert helt andre tilstander her med tanke på sykdommer for eksempel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Aldri hørt om forvaltning av dyrebestander du?

Det er en grunn til at det er skuddpremie på rev.. Uten forvaltning i norge så hadde det vert helt andre tilstander her med tanke på sykdommer for eksempel..

Joda, jeg har vokst opp med skog på alle kanter. Betyr det at jeg trenger å like eller respektere folk som dreper dyr og synes det er gøy? Nei.

På samme måte har jeg vanskeligheter med å akseptere at jegere skyter maten jeg spiser og koser seg på jakttur, finner det helt hinsides rart at det går an å finne glede i noe slikt. Men siden jeg ikke er veggis så innser jeg jo dobbeltmoralen i det hele.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jakt for å unngå harepest, overpopulasjon med påfølgende sultedød, skabb, redde fuglearter som kan utryddes om det blir for mye rev eksempelvis er ikke noe du respekterer?

Når jeg leser slike naive tanker blir jeg glad du ikke har noe som helst påvirkning av norsk dyreforvaltning.

Endret av Guybrush
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Så jakt for å unngå harepest, overpopulasjon med påfølgende sultedød, skabb, redde fuglearter som kan utryddes om det blir for mye rev eksempelvis er ikke noe du respekterer?

Som sagt så innser jeg dobbeltmoralen, men noen som finner glede i å ta livet av dyr, og synes det er storveis morsomt klarer jeg bare ikke å forstå i det hele tatt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fra VG om to tvillinger i Nord som "droppet skolen og dro til skogs", trives ute i naturen og med jakt som hobby ser det ut som. Vet menn er forskjellige, men er dette noe "alle" menn ønsker seg av ei dame? Siden de både er pene og kule, og liker disse guttegreiene.

Nei, skolesvake jenter er turn off
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen velger utradisjonellt og synes det er grei skurring så ser jeg ikke helt problemet, m.m. man er svært opptatt av status/fasade vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg foretrekker noen litt mer... hva skal man si, utdannet?

Det at man liker friluftsliv og jakt (spise sin egen mat, ikke drepe for moro skyld) er bare attraktivt, men jeg har aldri utviklet noen dypere følelser for noen som ikke har klart å fullføre ungdomsskolen engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...