AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #21 Del Skrevet 28. august 2012 Er det virkelig sjansene for å være "The one" for noen / med noen så små?? Jeg er veldig redd, for at jeg er en sånn som mannfolk tar til takke med:( Anonym poster: 441b59c82005ddfa3fa588fdc63d8295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 28. august 2012 #22 Del Skrevet 28. august 2012 Spørs hva man definerer som kresen. Om kompisen din vet at du legger veldig mye vekt på for eksempel utseendet kan det være en utslagsgivende faktor til at han uttalte det han gjorde. Mange av oss vet egentlig svært lite om hvem vi passer sammen med og hva vi egentlig ønsker oss i tillegg. Som å tiltrekkes av personer som behandler en dårlig. Jeg velger å tro at han uttalte seg noe forenklet og at du må se hva som ligger mellom linjene. Man må dessuten tørre å bli kjent med noen før man finner ut om det er en gnist der og noe som kan utvikle seg til mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perrin Skrevet 28. august 2012 #23 Del Skrevet 28. august 2012 Gresset er altid grønnere på andre siden av gjerdet Etter noen år i forhold er det mange menn som kikker seg litt rundt og lurer om man er sammen med den beste dama. Betyr ikke at de ønsker bytte eller at de ikke er fornøyd i nåværende forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #24 Del Skrevet 28. august 2012 Tja, hva hadde du gjort om du var som meg; 24 år og aldri hatt kjæreste. Jentene ser meg knapt når jeg møter dem. Anonym poster: 3c28d51313dff7b84aff959b29dc1657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå