Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neste uke er det finalen, også er det 3 episoder til etter det.

Synes synd på Ann Solveig som gikk ut igår men skjønte at Ann Margith kom til å gå ut siden det ikke virker som om de klaffet helt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Ann-Solveig (?), man må faktisk tørre å snakke med folk hvis man skal bli kjent med dem. Det nytter ikke å skylde på at man "tenker for mye", åpne munnen og si hva du tenker på da vel!

Anonym poster: e50b8ad0ad1d6c46a6e75965a5d6de99

Ingen bombe at Ann Solveig måtte dra. Hun var alt for sjenert og da de skulle bake eplekake, så snakka de jo nesten ikke sammen en gang. HUff.

Det jeg tenker( i tillegg til det dere har skrevet) er at; dette har vært en kjempeutfordring for henne. Hun vet at hun er sjenert og har trøbbel med "å hevde seg sammen med andre", men hun melder seg på alikevel og det krever MOT! Hun pusher på sine egne såre grenser, med kamera/menn og halve norge på slep. Det står det jammen respekt av! Hun VILLE noe. Kjempesynd at det ble for vanskelig, for jeg så også ekte interesse fra bondens side...

---

Bestefarbonden...jeg er ikke helt sikker på at jeg liker hans innstilling. Han bare lener seg smilende tilbake og vurderer damene uten å anstrenge seg nevneverdig. Flyyyter på sjarmen han er helt sikker på at han har. Dypsindig filosofidame ble for mye for ham.

---

Denne jærenbonden: Jeg reagerte da de var på besøk hos hans foreldre. Han er vert og skal ivareta begge sine besøkendes ve og vel, men det gjorde han/foreldrene dårlig. De satte i gang med å snakke om massevis av lokale mennesker, lokale steder og alt som nordlands-jenta ikke hadde en sjanse på å bli med på. Skikkelig uhøflig og lite inkluderende.

---

...og så var det denne damebonden da. Jeg har i mitt stille sinn døpt henne om til "Isdronningen". Hun gjør det ikke lett for noen av de stakkarene som har vært der og er der ennå. Tror det blir han sørlendingen som stikker avsted med seieren der...og håper inderlig at hun tør opp på tomannshånd med ham.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne jærenbonden: Jeg reagerte da de var på besøk hos hans foreldre. Han er vert og skal ivareta begge sine besøkendes ve og vel, men det gjorde han/foreldrene dårlig. De satte i gang med å snakke om massevis av lokale mennesker, lokale steder og alt som nordlands-jenta ikke hadde en sjanse på å bli med på. Skikkelig uhøflig og lite inkluderende."

Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg må si meg enig med deg om han Anders. Fikk litt vondt av Lena?? da de begynte å bable om lokale steder osv. De burde ha tenkt på henne og ikke bare snakket om det i all evighet. Da hadde jeg blitt irritert.

Damebonden ender sikkert ikke opp med noen. Hun velger nok en, men gjør det slutt like etterpå. Jeg litke ikke at Tobias røyk ut. Han virket så god og snill. Og alle de gavene han hadde laget til henne da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeenkelt for en introvert som har konkurrenter pustende i nakken og kamera i trynet. Dust.

Anonym poster: 0bbd887348e350f93403945181f3ecce

Vel, uansett hvor "introvert" man er, bør man klare å få frem noen høflighetsfraser i det minste. Hun klarte jo å snakke til kamera, så hvorfor ikke gjøre det samme til han hun skal prøve å bli kjent med?Hvis det er så himla vanskelig, bør man kanskje ikke melde seg på et sjekkeprogram...

Anonym poster: e50b8ad0ad1d6c46a6e75965a5d6de99

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig sjokkerende at hun ikke valgte noen, gitt...

Anonym poster: 34f28ae3ffafb46f3b5056b0b799831d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skuffende å se at menn alltid velger de peneste jentene! Hun søte jenta fra Jæren fortjener bedre, kan ikke fatte han valgte hun andre.

Anonym poster: 226fd592767647033685d35a3a78982a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boooring. Anders og dama blir et par for en kort periode. De gamle flytter vel sammen og lever lykkelig i alle sine dager. De siste skilles som venner etter en klein tur (om det i det hele tatt blir tur).

Anonym poster: 34f28ae3ffafb46f3b5056b0b799831d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Anna-Liisa bestemte seg allerede ved første gjennomgang av brevbunken, at her ville det ikke bli noe. Hun har virka skuffa, kald og "hard" som det sies her. Selvfølgelig kan man ikke presse fram følelser, men det virka ikke som hun var interessert i å prøve.

Anders, derimot, valgte Leena-Marie allerede ved speed-daten, tror jeg.

Tor Magne har nok valgt feil. Det virka som det var mye mer kjemi med Ann Julie. Så enten blir det ikke tur, eller så spør han Ann Julie likevel.

Odd Arild er så opp i skyene lykkelig.

Anonym poster: 299b0722c9b287f3dc9fa7ca5b814d5b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...