Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han gamle bonden hadde valg.

Valgte bort Kathrine(?), hun fra Bærum/Oslo med et lazy øye..

Også Anders (ung og ganske kjekk) måtte velge, og han tok med seg hun fra Tromsø (leena-mari) og hun fra Jæren videre. Altså måtte hu blonde fra Trondheim dra hjem.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper at han hedmarkingen velger hun sjenerte med det lange lyse håret og brillene. Jeg synes hun er skikkelig søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at han hedmarkingen velger hun sjenerte med det lange lyse håret og brillene. Jeg synes hun er skikkelig søt!

Hun er så sjenert at jeg syns synd i henne. Hadde hun bare gjort noe med holdningen sin, så hadde hun sett så utrolig mye bedre ut. God stemning er det i hvertfall der. Jeg liker han best.

Merkelig hvordan de alltid er de som er godt voksne som skal "tafse" mest.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gamle bonden hadde valg.

Valgte bort Kathrine(?), hun fra Bærum/Oslo med et lazy øye..

Også Anders (ung og ganske kjekk) måtte velge, og han tok med seg hun fra Tromsø (leena-mari) og hun fra Jæren videre. Altså måtte hu blonde fra Trondheim dra hjem.

:)

Tusen takk! Tenker hun Leena-Mari vinner hos Anders.

Hvordan går det med Anna-Liisa og hennes friere? Syntes det virket som hun ikke er interessert i noen av dem, stemmer det? Eller ble det noe flørting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så sjenert at jeg syns synd i henne. Hadde hun bare gjort noe med holdningen sin, så hadde hun sett så utrolig mye bedre ut. God stemning er det i hvertfall der. Jeg liker han best.

Merkelig hvordan de alltid er de som er godt voksne som skal "tafse" mest.

Ja det er synd på henne som er så plaget med sjenanse men det virker som om hun kommer seg litt for hvert program :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert enda mer sjenert nå siden hun har et kamerateam på slep å liksom. Kan ikke være så lett å snakke og være seg selv når man har et kamera oppi trynet,.

Anonym poster: abd118835496c1065ecfe36e606936a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er synd på henne som er så plaget med sjenanse men det virker som om hun kommer seg litt for hvert program :)

Sjenanse er vanskelig. For de fleste synes jo det er synd på dem som er plaget av det, for det er jo ingen grunn til at de skal være det, man har jo like mye rett som alle andre til å være sikker på seg selv. Men når man er sjenert vet man dette godt, men likevel er det ikke lett å legge bort!! Dette vet jeg da jegs elv er sjenert.. Hater å være det!

Anonym poster: a69f30a8bc7936e485f4d66aca54d82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han eldste bonden er en "flott kar", men det er påfallende hvor lite interessert han virker i å bli kjent med kvinnene på gården. Han vil bare ha noen som vil bli kjent med HAM, som beundrer HAM. Veldig kjedelig med sånne menn, og litt forrige generasjon. Tror ikke han ser det selv i det hele tatt heller. Stakkars damer som er forelsket i ham.

Anonym poster: bf0b242397069fc0764f26c1a2b15f76

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde i dag??

Det var kun valg hos Anna Liisa, og hun valgte bort Tobias,( tyskeren.) Ellers skjedde ikke så mye. Mennene liker visst alle damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kun valg hos Anna Liisa, og hun valgte bort Tobias,( tyskeren.) Ellers skjedde ikke så mye. Mennene liker visst alle damene.

Typisk menn, liker alle damene :O

Anonym poster: 60d4720d01bb52535ce633b621df6c3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det hvertfall finale om to programmer (29. oktober). Takk og lov! Synes de drar det ut vel lenge. Vet også at flere par tidligere har gitt opp fordi de ikke kan vise seg offentlig på veldig lenge etter serien er ferdiginnspilt.

Endret av tally
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde det ikke være 3 episoder igjen? Idag, neste uke drar de på tur og uken deretter er det etter turen. Eller tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud noe så langtekkelig. Hvorfor ser jeg på dette?

Anonym poster: bf0b242397069fc0764f26c1a2b15f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, Ann-Solveig (?), man må faktisk tørre å snakke med folk hvis man skal bli kjent med dem. Det nytter ikke å skylde på at man "tenker for mye", åpne munnen og si hva du tenker på da vel!

Anonym poster: e50b8ad0ad1d6c46a6e75965a5d6de99

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som om det er så mye forelskelse ute og går her, bortsett fra Gerda på Sørlandet, som sa at hun var litt forelska. Mer slik rasjonell og praktisk tenking. Å ha familien sin i nærheten er jo sikkert greit, men et litt rart utgangspunkt for valg, syns jeg. (hos Anders).

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Ann-Solveig (?), man må faktisk tørre å snakke med folk hvis man skal bli kjent med dem. Det nytter ikke å skylde på at man "tenker for mye", åpne munnen og si hva du tenker på da vel!

Anonym poster: e50b8ad0ad1d6c46a6e75965a5d6de99

Kjempeenkelt for en introvert som har konkurrenter pustende i nakken og kamera i trynet. Dust.

Anonym poster: 0bbd887348e350f93403945181f3ecce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Ingen bombe at Ann Solveig måtte dra. Hun var alt for sjenert og da de skulle bake eplekake, så snakka de jo nesten ikke sammen en gang. HUff.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...