Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Ein kollega sa det i fjor. Så i år sa mor mi det. Mor mi har hjulpet meg med brevet."

I die.. :hakeslepp::legrine:

Stakkar... Synes litt synd på ham, jeg.

Anonym poster: 78f17ee0d25a1a8fe89d157b67cc6783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh my god, hun ene, eldre damen med kort hår.. Too much, too soon... Hun kommer til å skremme ham bort, skjønner ikke disse damene med livserfaring det? Hun var jo en veldig søt dame, så hun hadde sikkert hatt bedre sjanser om hun hadde vært mer tilbakeholden...

Og han Christian da.. Anna-Liisa hadde jo store forventninger til ham, så hun ble nok skuffet... Jeg tror også hun ikke er så imponert over de hun har med seg.. Han tyskeren var den som virket mest oppegående og sjarmerende, men han var ikke så kjekk...

Anonym poster: 134e85ec55a5402e3ba2be4ae0de4dfc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hun frieren til han skalla duden (Camilla? Hun svære) virket litt desperat da. Du er drømmeprinsen. Du er så snill, Du er best. Må ha deg nååååå.

Anonym poster: f57bcca7b7a995ef5f2088074a337236

Det tenkte jeg også på... pinlig. Og hun var jo VELDIG stor. Det er veldig trist at det er sånn, men svært få karer vil ha damer som er så store... Hvis de kan få seg noe annet..

Anonym poster: 134e85ec55a5402e3ba2be4ae0de4dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi oi oi. Hun camilla..virker jo ikke helt som hun skal.. Opphøyd han til en overjordisk helt før hun har møtt han.

Kleint.

Anonym poster: 8c7614885f1fb275a7ff1c26cba58fe9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud så flaut. Pinlig stillhet mellom han skalla og hun med lyst langt hår og briller.

Anonym poster: 8c7614885f1fb275a7ff1c26cba58fe9

Anonym poster: 8c7614885f1fb275a7ff1c26cba58fe9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Herregud så flaut å se på speed daten mellom Magne og hun blonde med briller. Måtte gjemme meg bak puta..

Det virket som Anna Lisa ble skuffet over sine dater,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ein kollega sa det i fjor. Så i år sa mor mi det. Mor mi har hjulpet meg med brevet."

I die.. :hakeslepp::legrine:

Haha! Tror Anna-Liisa døde litt også da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høymann

Herregud så flaut å se på speed daten mellom Magne og hun blonde med briller. Måtte gjemme meg bak puta..

Det virket som Anna Lisa ble skuffet over sine dater,

Vi satt den scenen på storskjerm i klasserommet idag(bare mannfolk over 22 :P). Fy fader å vi lo.. noe så kleint...

sjenert + sjenert = kleint

Så lo vi enda mer når vi kom til han som ikke hadde skrevet brevet sitt selv... haha

Endret av Høymann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Anna-Liisa. Hun har jo bare fått rare friere...ja kanskje bortsett fra han tyskeren. Han virket jo normal selv om han var veldig nervøs.

Han bonden som er skallet (husker ikke navnet hans) virker jo kjempesnill. Håper ikke han ender opp med bl.a Camilla. Hun virket bare desperat og barnslig. Men hun ene blonde frieren hans virket som en perfekt match for ham.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hun Camilla virket bare for desperat. Må jo ikke skremme han helt bort da.

Sto det ikke i brevet til hun blonde med briller at vennene hennes omtalte henne som veldig pratsom?? Jo jøss :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Camilla virket bare for desperat. Må jo ikke skremme han helt bort da.

Sto det ikke i brevet til hun blonde med briller at vennene hennes omtalte henne som veldig pratsom?? Jo jøss :fnise:

Haha .. han leste bare opp fra brevet.. "det står her at du er en veldig god samtalepartner..."..... LOL

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha .. han leste bare opp fra brevet.. "det står her at du er en veldig god samtalepartner..."..... LOL

Det var helt hilarious! Hahahaaa.

Anonym poster: 8c7614885f1fb275a7ff1c26cba58fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var godt å lese igjennom hva som skjedde i forrige episode for jeg hadde puta foran nesa hele speed daten jeg blir så flau...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvortid er jakten på kjærligheten? Hva dag og klokkeslett går det? :)

Anonym poster: d7e6b163d45ac0b4bd39765ec2e9400f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...