Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Unnskyd meg, men jeg synes Leena virker helt idiot!

På den turen kom virkelig den sanne leena frem. Bitchy og fæl.

På den dagen hun skulle bestemme aktivitet, så velger hun shopping?! Hallo tenk litt på Anders da. Ikke så jævla gøy for han å dilte etter henne hele dagen for at hun shoppe sko, kjoler osv. Synes det valget var veldig egoistisk jeg. Anders valgte hvertfall noe gøy og som han trudde hun kanskje ville like å.

Ingen menn liker å være med kjerringa på shopping hele dagen. Joda, han kunne sikkert ha satt seg ned på en pub å tatt noen øl, men han ville vel være sammen med henne.

Huff nei. Like greit det ikke ble noe. Han fortjener bedre. Kan virkelig ikke se for meg Leena bo på en gård anyways.

Anonym poster: abd118835496c1065ecfe36e606936a8

Han valgte noe HAN syntes var gøy, og hun var redd for. Så tipper shoppingen var litt sånn "tar ikke du hensyn til meg, så tar ikke jeg hensyn til deg"greie.

Anonym poster: 4b29d8fb0fd9271f576a85d24d744fe2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg gjør det. Kjenner ikke henne personlig, men kjenner andre som gjør det, så har fått bekreftet/avkreftet synet mitt i ettertid.

Anonym poster: 0518f86e532922eeb11146298fee6b8b

Hmm - bekreftet / avkreftet? Hva mener du? Det er jo to helt forskjellige ting.

Enten så har du fått bekreftet at (det litt negative) inntrykket du hadde av henne stemmer - eller så har du fått avkreftet det, det stemmer nok altså ikke? Hvilken av disse alternativene??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så har du fått bekreftet at (det litt negative) inntrykket du hadde av henne stemmer - eller så har du fått avkreftet det, det stemmer nok altså ikke? Hvilken av disse alternativene??

Det er en av to ;P ( Man skal jo ikke henge ut folk her, så... ) Og det er jo opp til hver enkelt hva man synes :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en idiotisk ting å kverulere om...

Anonym poster: 7d38d0a7237d863bde559a30e40068a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det var så rart at Leena ble sur på turen. Jeg blir også sur om mannen skal bestemme alt hva vi skal gjøre. På ferie er shopping noe av det jeg foretrekker fremfor alt. Hvis en fyr skulle drasset meg rundt på alt slags fysiske gutteaktiviteter som jeg ikke liker, også vært motvillig når shopping stod for tur hadde jeg også blitt bitch.

Hvis man reiser to stk sammen syns jeg det er rett og rimelig at begge velger litt hver. Hun var med han på hans ting, og da bør han være med henne på hennes ting. Ingenting er så kjedelig som en mann som syns sååå synd på seg selv mens han må være med dama på shopping. Shopping er en aktivitet mange jenter liker, deal with it. Han burde heller valgt en guttejente om han ville unngå shopping. Leena lyste jo litt jålejente.

MEN; jeg hadde neppe oppført meg sånn på tv, med en fyr jeg såvidt kjente. Likevel, jeg skjønner at Leena ble i dårlig humør og kanskje ikke var like flink å skjule det:p

Anonym poster: 8561364f45f26ab72e1f9447b9ebfca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders kunne vel ikke vite på forhånd at Leena ikke ville like det da vel , men å bli dratt med rundt på shopping hele dagen er det vel ingen mannfolk som liker.

Jeg hadde i hvertfall likt den aktiviteten Anders valgte. Det så gøy ut :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinnfolk og hadde ikke likt å måtte henge på en storshopper en hel dag jeg heller. Det er kjempekjedelig. De er jo voksne mennesker og burde jo kunne ha klart å snakke sammen og bli enige om aktivitetene. Å bare kjøre ego, er lite voksent. Veldig dårlig kjærringoppførsel er det som Lena viste, uansett om tv er der eller ikke.

Anonym poster: fc4c5cfd343e5ab1dee381e95e52115a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaget Anders over å måtte gå på shopping i utgangspunktet da? Virket mer som hun ble sur før han i det hele tatt hadde uttrykt noe misnøye ovenfor å være med å shoppe. Han var jo ærlig om at han likte å drive med aktiviteter på ferie fremfor shopping, men ikke noe særlig mer..?

Synes Leena sin oppførsel var ekstremt dårlig, men til hennes forsvar tror jeg det lå mer bak. Var nok angsten for at alt gikk for fort som tok overhånd.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaget Anders over å måtte gå på shopping i utgangspunktet da? Virket mer som hun ble sur før han i det hele tatt hadde uttrykt noe misnøye ovenfor å være med å shoppe. Han var jo ærlig om at han likte å drive med aktiviteter på ferie fremfor shopping, men ikke noe særlig mer..?

Synes Leena sin oppførsel var ekstremt dårlig, men til hennes forsvar tror jeg det lå mer bak. Var nok angsten for at alt gikk for fort som tok overhånd.

Enig med deg. Leena var en bitch! Bare da Anders sa han heller ville være i fjøset enn å være i en fancy butikk, så glefser hun skikkelig til han. Også sier hun på hotellrommet at han BØR ikke klage et sekund for da blir det helvete.

Jeg elsker å shoppe, men kunne ikke falt meg inn i å dra med meg typen på shopping. Jeg vet jo at han hater det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen som så siste episode som fikk med seg hva han gamle hvisket i øret til hu dama? Fikk det ikke med meg og er sykt nyskjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders kunne vel ikke vite på forhånd at Leena ikke ville like det da vel , men å bli dratt med rundt på shopping hele dagen er det vel ingen mannfolk som liker.

Jeg hadde i hvertfall likt den aktiviteten Anders valgte. Det så gøy ut :)

Ikke alle vi damer heller ;) Ville heller kjørt sånn båt!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid tekst på når jeg kan. Han hvisket: "også kan vi elske littegranne".

Aha. Hehe, takk! Det forklarer hvorfor de ble så røde i toppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld er det visst siste rest av serien. Hva som skjedde bak kameraet likosm. :)

Skviser sitronen til siste dråpe, liksom. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Hæh, om hva da? Analyse av gårdsdyrenes reaksjoner på frierne?

:skratte:

Skulle ikke forundre meg

Skulle vel være noe tilbakeblikk på tidligere friere osv

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommeren episode neste uke også :roll:

Virker som om de skal besøke noen av de som har blitt par i løpet av alle sesongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...