Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så er det visst siste episoden for denne gangen. Ang. de gamle: det er jo akkurat det de begge ønsket jo. De fikk alt innfridd! :strix: De unge vet vi nok hvordan det går med... Jeg er klar. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For all del, det er greit å være usikker på følelsene sine og kanskje få kalde føtter fordi det går for fort. Men MAKEN til bitchy oppførsel fra Leena på Island har jeg knapt sett før. Slenge så mye dritt og være så utakknemlig for en som bare prøver å være hyggelig! Og så klarte hun ikke engang å ta seg sammen når tv-kameraene var der... Bonden fortjener bedre enn den kjerringa der.

Anonym poster: 3788a6b894bcccc3e267d7308a6c9f0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lokker oss seerne med å få høre hva han hvisket til henne, men vi fikk da ikke høre det eller? Hørte ikke hva som ble sagt jeg iallefall.

Anonym poster: 226fd592767647033685d35a3a78982a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forhånd kunne man jo spå at hun Leena kom til å trekke seg, at det ble for langt å flytte fra Tromsø, osv. osv. Mange her tippet jo hun meldte seg på for å¨få litt oppmerksomhet - og fra starten av var det lett å gjette seg til at Anders kom til å velge henne, fordi hun er penest (sjarmerende er hun jo også), men i forelskelsens lys virket han jo litt naiv.... Trist å se at det gikk slik. Leena kunne ha sagt fra tidligere at hun ikke va interessert nok, så han fikk sjansen til å velge en annen.

Synd at Anna-Liisa ikke fant kjærligheten. Hun virker som en super dame! Men hun finner nok kjærligheten snart, det er det ingen tvil om!

Anonym poster: a69f30a8bc7936e485f4d66aca54d82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spolte tilbake og satte på lyden høyt, men jeg klarte ikke å få med meg hva de sa.

Så teit. Skjønner jo at det har seksuell undertone, men dog.. Har tv2 sagt A....

Anonym poster: 34f28ae3ffafb46f3b5056b0b799831d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid nasty bilder i hodet når jeg ser Odd arild og Gerda. :spy: Lurer på hva han visket til henne. Kanskje like greit vi ikke hørte det. Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På forhånd kunne man jo spå at hun Leena kom til å trekke seg, at det ble for langt å flytte fra Tromsø, osv. osv. Mange her tippet jo hun meldte seg på for å¨få litt oppmerksomhet - og fra starten av var det lett å gjette seg til at Anders kom til å velge henne, fordi hun er penest (sjarmerende er hun jo også), men i forelskelsens lys virket han jo litt naiv.... Trist å se at det gikk slik. Leena kunne ha sagt fra tidligere at hun ikke va interessert nok, så han fikk sjansen til å velge en annen.

Synd at Anna-Liisa ikke fant kjærligheten. Hun virker som en super dame! Men hun finner nok kjærligheten snart, det er det ingen tvil om!

Anonym poster: a69f30a8bc7936e485f4d66aca54d82a

Synes hun virket litt, hva skal man si, ''spesiell''. Klarer ikke helt å sette fingeren på det!

Anonym poster: 0518f86e532922eeb11146298fee6b8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virket litt, hva skal man si, ''spesiell''. Klarer ikke helt å sette fingeren på det!

Anonym poster: 0518f86e532922eeb11146298fee6b8b

Synes du? Jeg synes hun virker helt super, jeg. Tenk så vanskelig det er å være seg selv i en sånn setting og gjøre et godt inntrykk på tv... Synes hun klarte seg helt strålende.

Ingen bombe det. Var ganske sikker at det ikke ville funke mellom de.

Helt enig. Synes han virket ganske naiv i den settingen, ble blendet av utseendet hennes... Han var jo helt fra starten av skeptisk til om det ville funke for henne å flytte helt fra tromsø, men hun insisterte på at det ville gå bra. Også ble det DET som ble grunnen til at det ikke funket mellom dem (ifølge henne, var kanskje bare en unnskyldning). Umoden oppførsel....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så reprisen i går og satt opp lyden under den hviskingen. Syntes jeg hørte ordet; suge. Jaja, de om det!

Synes hun virket litt, hva skal man si, ''spesiell''. Klarer ikke helt å sette fingeren på det!

Anonym poster: 0518f86e532922eeb11146298fee6b8b

Enig. Synes hun har et hånlig smil hele tiden.

Anonym poster: 226fd592767647033685d35a3a78982a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyd meg, men jeg synes Leena virker helt idiot!

På den turen kom virkelig den sanne leena frem. Bitchy og fæl.

På den dagen hun skulle bestemme aktivitet, så velger hun shopping?! Hallo tenk litt på Anders da. Ikke så jævla gøy for han å dilte etter henne hele dagen for at hun shoppe sko, kjoler osv. Synes det valget var veldig egoistisk jeg. Anders valgte hvertfall noe gøy og som han trudde hun kanskje ville like å.

Ingen menn liker å være med kjerringa på shopping hele dagen. Joda, han kunne sikkert ha satt seg ned på en pub å tatt noen øl, men han ville vel være sammen med henne.

Huff nei. Like greit det ikke ble noe. Han fortjener bedre. Kan virkelig ikke se for meg Leena bo på en gård anyways.

Anonym poster: abd118835496c1065ecfe36e606936a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyd meg, men jeg synes Leena virker helt idiot!

På den turen kom virkelig den sanne leena frem. Bitchy og fæl.

På den dagen hun skulle bestemme aktivitet, så velger hun shopping?! Hallo tenk litt på Anders da. Ikke så jævla gøy for han å dilte etter henne hele dagen for at hun shoppe sko, kjoler osv. Synes det valget var veldig egoistisk jeg. Anders valgte hvertfall noe gøy og som han trudde hun kanskje ville like å.

Ingen menn liker å være med kjerringa på shopping hele dagen. Joda, han kunne sikkert ha satt seg ned på en pub å tatt noen øl, men han ville vel være sammen med henne.

Huff nei. Like greit det ikke ble noe. Han fortjener bedre. Kan virkelig ikke se for meg Leena bo på en gård anyways.

Anonym poster: abd118835496c1065ecfe36e606936a8

Tenker det var et valg hun tok fordi hun ikke følte at det mellom henne og Anders var vanskelig . Og når det ikke ble full klaff med kjærligheten så ble det shopping , for å " få noe ut av turen" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du? Jeg synes hun virker helt super, jeg. Tenk så vanskelig det er å være seg selv i en sånn setting og gjøre et godt inntrykk på tv... Synes hun klarte seg helt strålende.

Helt enig. Synes han virket ganske naiv i den settingen, ble blendet av utseendet hennes... Han var jo helt fra starten av skeptisk til om det ville funke for henne å flytte helt fra tromsø, men hun insisterte på at det ville gå bra. Også ble det DET som ble grunnen til at det ikke funket mellom dem (ifølge henne, var kanskje bare en unnskyldning). Umoden oppførsel....

Ja, jeg gjør det. Kjenner ikke henne personlig, men kjenner andre som gjør det, så har fått bekreftet/avkreftet synet mitt i ettertid.

Anonym poster: 0518f86e532922eeb11146298fee6b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...