Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flaut! Hva som skjedde med Leena?? hun virket jo som ei søt jente, men eie ingen skam...tenk å oppføre se slik på TV. Jaja, håer hun henter seg inn til neste gang da...

Anonym poster: ca04873983a7dbaa69480433eaa99959

Hun oppførte seg som en skikkelig bitch. Kanskje hun hadde PMS?

Anonym poster: 8e5fae516b28a4bcefc1bdd5c3b4ed2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper at hun slipper taket i Jærbonden for godt. Han fortjener ei som ikke har blitt ei (unnskyld meg) skikkelig kjærring (med negativt fortegn) i ung alder. Har ikke hørt på makan til sur, uhøflig og nebbete berte!

De gamle har i alle fall slått ut sitt minimale hår og koser seg maksimalt.

Får håpe at det varer. :)

Tor M og damen....njaaa....har min tvil på at det blir noe mere enn kameratslig småflørt der i gården.

"It's dogging inside" Tor Magne om svømmebrillene)

Jøss som jeg lo...

Jeg har hatt god bruk for min store pute på 80x80 cm i denne serien. :fnise:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor ikke Leena bare kunne tatt praten om at hun friker ut pga. tanken på å flytte, i stedet for å gjøre turen til et mareritt for begge to?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er ganske så søte sammen nå. Håper bare ikke hun kveler ham med kosing :fnise:

Ja, de er søte. Men guuud, så mye klemming og kosing da. :rodme: Han er jo minst like kosete som henne da. Blir nesten litt redd for at han skal ta henne foran kamera noen ganger....

Anonym poster: 8e5fae516b28a4bcefc1bdd5c3b4ed2c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Liker ikke han gamlingen...virker så utrolig slesk...men de var jo veldig søte å se på da og han tok seg jo virkelig av hu Gerda.

Leena var bare sur ja, noe jeg syns var unødvendig på en tur som skulle være romantisk.

Kan dog forstå henne til en viss grad mtp kamerateam og crew, masse som skjer, kanskje veldig sliten i tillegg til at det begynner å gå opp for henne hva dette faktisk betyr.

Jeg kan reagere likedan når je er utslitt, selv om jeg absolutt ikke har lyst til å være sur.

Jeg pleier alltid å forklare meg da og be om unnskyldning. Kan jo være at hun gjorde det samme uten at vi så det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er søte. Men guuud, så mye klemming og kosing da. :rodme: Han er jo minst like kosete som henne da. Blir nesten litt redd for at han skal ta henne foran kamera noen ganger....

Anonym poster: 8e5fae516b28a4bcefc1bdd5c3b4ed2c

Hmm. Sender herved en takknemlig tanke til TV2s klippeansvarlige. :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nesten litt redd for at han skal ta henne foran kamera noen ganger....

Huffda...nå fikk jeg bilder i mitt hode som jeg helst ikke vil ha der...grøss...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg de hjertesokkene han kjøpte til henne. (men kunne overhode ikke tenkt meg mannen -sist la jeg merke til at han lå med dyna såvidt over kronjuvelene, haha- liksom i all sin prakt....mens hun svinsa rundt i en gammal svær pysj og bare koooosa..)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda...nå fikk jeg bilder i mitt hode som jeg helst ikke vil ha der...grøss...

Men helt ærlig: Har du ikke tenkt denne stygge tanken en eneste gang? De koser og klemmer så mye, at jeg tenker: Ikke mer kos nå, for da ender det med samleie på åpen gate. :laugh:

Anonym poster: 8e5fae516b28a4bcefc1bdd5c3b4ed2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helt ærlig: Har du ikke tenkt denne stygge tanken en eneste gang? De koser og klemmer så mye, at jeg tenker: Ikke mer kos nå, for da ender det med samleie på åpen gate.

Jovisst har jeg tenkt det. Da hun så rørende i kveld gikk igjennom alle de tingene de hadde "gjort for første gang", så var det vel et par ting som poppet opp i mitt stille sinn, hvor de hadde trengt kalkulator for å finne summen. :lur: Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare venta på at han skulle fri på den romantiske restauranten. :kyss:

Ja, det hadde vært noe. Hehehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jærbuen fortjente ikke dette. Han burde valgt hun andre, han valgte den peneste, men akk den dummeste.

Anonym poster: 60d4720d01bb52535ce633b621df6c3e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jovisst har jeg tenkt det. Da hun så rørende i kveld gikk igjennom alle de tingene de hadde "gjort for første gang", så var det vel et par ting som poppet opp i mitt stille sinn, hvor de hadde trengt kalkulator for å finne summen. :lur:

Haha, ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på han jærbonden. Jeg synes han var litt kjedelig i starten, men liker han bedre og bedre nå når han er blitt litt varmere i trøya. Synd han ikke fant ei jente som setter pris på han..

Gamlebonden og Gerda er bare too much... Men de passer sikkert sammen, like kosemosete begge to. Ser for meg at det ikke ble mye soving på det hotellrommet :icon_lol:

Lurer på hvordan det går med Tor Magne og dama?? Blir spennende å se!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leena har klart fått kalde føtter. Var sikkert konkurranseinstinktet som slo til på gården og ikke at hun ville ha han på ordentlig. Syns også det er rart at de ikke snakker sammen om hvordan de har det, hva de tenker, føler m.m.

Har også tidligere syns han eldre bonden har vært litt vel kjærlig og creepy, men det ser ut som om de har det bra sammen, snakker om hvordan de har det og hva de ønsker.

Det siste paret er søte og passer bra sammen, men det virker som om begge er for sjenerte og nøkterne til å få ut fingern og flørte med hverandre. Blir nok kun et vakkert vennskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meen.. Kom ikke Tor Magne og dama hånd i hånd i klippet fra neste uke? Litt rart om de gjør det hvis de bare er gode venner?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meen.. Kom ikke Tor Magne og dama hånd i hånd i klippet fra neste uke? Litt rart om de gjør det hvis de bare er gode venner?

Jo, de gjorde det.. Og Tor Magne lo så fælt når Marte spurte hvordan det gikk.. tror han sa ser du ikke det da eller noe. Er ikke helt sikker men noe i den duren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Synes Leena var en smule bitchy i går. Da Andrers sa han følte seg utilpass i en slik fancy klesbutikk og heller ville være i fjøset så glefser hun "ja så dra å hver i fjøset da vel!" Unødvendig kommentar.

Det er vel ikke akkurat så himmla gøy for mannfolk å være med dama på shopping i timesvis.

Gammlebonden og Gerda blir to much for meg. Alt for mye kyss, klapp og klem. Blir ikke akkurat sjokkert om han frir til henne i neste episode.

Endret av Sunshine23
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...