Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #1 Del Skrevet 19. februar 2004 nå er det avgjort og jeg håper jeg har gjort et godt valg.... vi er to på 20 som skal ta syden turen i kypros for første gang. har lest så masse godt om det er her inne... så da blir det callisto på oss to... gleder oss masse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crispo Skrevet 19. februar 2004 #2 Del Skrevet 19. februar 2004 Å... så godt... skal kanskje til syden jeg også, men vet ikke hvor ennå.... Dere må ha god tur hvertfall, har hørt at det skal være fint på Kypros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cola Girl Skrevet 19. februar 2004 #3 Del Skrevet 19. februar 2004 Det blir sikkert en flott tur - Kypros er bare helt topp 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 19. februar 2004 #4 Del Skrevet 19. februar 2004 God Tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendela Skrevet 19. februar 2004 #5 Del Skrevet 19. februar 2004 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #6 Del Skrevet 19. februar 2004 er dette noe å anbefale da?? eller er vi helt på jordet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå