AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #1 Del Skrevet 26. august 2012 Nå er jeg skikkelig lei meg, både fordi jeg har fått ekstremt dårlige nyheter, jeg kan faktisk dø av å bruke p-piller pga jeg har en sykdom som gir veldig høy fare for blodpropp, og p-piller som kjent, gir og fare for blodpropp. Jeg må stoppe på pillene i morgen, etter å ha gått på de i mange år. Samboeren min er sur, fordi nå må vi tenke prevansjon og alt, jeg fatter ikke at han kan tenke på DET midt oppi det jeg sitter med, at det er en fare for livet mitt å fortsette......... Anonym poster: 1651217fe2c9597905990284db1e8e9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #2 Del Skrevet 26. august 2012 Dump han. Hilsen KG. Anonym poster: 0a3595acdd4c97a9a84185c910f1dae7 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 26. august 2012 #3 Del Skrevet 26. august 2012 Kvitt deg med den egoistiske drittsekken. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnS Skrevet 26. august 2012 #4 Del Skrevet 26. august 2012 Kondom er nedtur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #5 Del Skrevet 26. august 2012 Han høres ut som en litt egoistisk kjæreste, spør du meg. Dog kan jeg forstå at kondom ikke er helt det store... MEN, er det ikke sånn at man kan gå på hormonspiral/kobberspiral? Jeg har brystkreft i familien og bør egentlig ikke gå på p-ring, vurderer derfor å bytte til spiral om noen mnd. Kanskje det hadde vært noe for deg også? Anonym poster: bf772af578f6efb42a9b0c44b5a3baf3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThaiChi Skrevet 26. august 2012 #6 Del Skrevet 26. august 2012 Send han på butikken med beskjed om å ikke å komme hjem før han har snudd på tankene og kjøpt ett lass med kondomer! Trist du fikk den sykdommen, men godt det hjelper å slutte med pillene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #7 Del Skrevet 26. august 2012 Fyren er jo komplett idiot. Har han selv noen forslag, eller er han av den typen som bare sutrer og syter og ser problemer rundt hvert gatehjørne? Om han synes det er så ille å bruke kondom kan du heller foreslå vasektomi. Da holder han nok kjeft. Anonym poster: 0c57c146bf57cb23cef378a91edf2f93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #8 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg forstår at kondom er litt kjedelig, men her har han bare å skjerpe seg og være glad for at du har fått vite noe som kan komme til å redde livet ditt. I dette tilfellet vil det være helt ok å be han kutte ut surmulingen og be deg om unnskyldning.<br /><br /> Anonym poster: cf19ea77f4df327ea47d5a3493921a1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #9 Del Skrevet 26. august 2012 Kondom er nedtur. Ikke like stor nedtur som hvis kjæresten hans dør. Anonym poster: 77f9feeb5959a5049a5aef6b868cdcc3 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 26. august 2012 #10 Del Skrevet 26. august 2012 O-m-g. Jeg er litt redd for å holde med trådstarter i denne situasjonen (siden vi kvinner får så jævla mye pepper hver gang vi holder med andre kvinner), men: Han er helt klart usympatisk og tar feil. Det er bare helt sykt at han kan være sur over noe slikt. Du må slutte på de pillene i morgen, og ikke la kjærestens surking gjør deg i tvil om det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #11 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg kan ikke gå på p-piller pga økt blodproprisiko, men jeg kan gå på minipillen (Cerazette). Du kan jo se om det er et alternativ for deg? Han er nok bare skuffet over å måtte bruke kondom, noe som er forståelig hvis han ikke er noe fan av det. Ettersom du strengt talt ikke dør av det hvis du dropper pillene er det jo ikke akkurat som du er i noen umiddelbar livsfare heller, så det er nok derfor han ikke reagerer med "ååååherregud jenta mi holde i hånden!" Anonym poster: 7fac3607d4561d355f03258aa2e0f07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 27. august 2012 #12 Del Skrevet 27. august 2012 Han synes det er bedre at du får blodpropp og kanskje dør enn at dere må finne alternativ prevensjon? Hyggelig kjæreste du har..... Som andre her skriver kan du vel bruke spiral? Men ikke si det til kjæresten før han har bedt om unnskyldning for å være en dritt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 27. august 2012 #13 Del Skrevet 27. august 2012 Han er sur fordi "nå må dere tenke på prevensjon også" -vel; hva med å fortelle ham at han skal få slippe å tenke på prevensjon fordi du er ute av forholdet med ham? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 27. august 2012 #14 Del Skrevet 27. august 2012 Får vel være grenser for hvor ubrukelige kjærester man skal ha her inne. Når kukens ultimate velvære trumfer kjærestens liv vet man karen er en satans idiot utav dimensjoner. Så ja: jeg hadde dumpet ham på flekken og funnet meg en med langt større hjernekapasitet og antenner. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2012 #15 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg har også økt risiko for blodpropp men kan gå på cerazette. Dårlig gjort av kjæresten å bli sur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nektarin Skrevet 27. august 2012 #16 Del Skrevet 27. august 2012 Er det en mulighet for at dette er en forsvarsmekanisme for ham? Kan det muligens hende at han synes det er skremmende å vite at du kan få blodpropp og dø - når som helst? SNAKK med samboeren din, og ikke bare dump ham som resten av kg tydeligvis ville gjort. Hvis det jeg foreslår er tilfelle, og graviditet ikke er krise, kan jeg anbefale temping som "prevensjon". Søk på f.eks. Ladycomp og se om det er noe for deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bachata Skrevet 27. august 2012 #17 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg har også økt fare for blodpropp og kan ikke bruke hormonpreparater lenger. Akkurat nå er jeg gravid, så da er det ikke noe problem, men jeg har sagt klart ifra om at etter at småtten er født, så er det over på kondom, og jeg bryr meg IKKE om at det ikke er like godt som uten. Han surmulte litt, og lurte på hvorfor det liksom måtte være kondom, kunne ikke jeg bruke noe greier.... hvorpå han fikk spørsmål tilbake om hvorfor han mener det skal være jeg som må sørge for prevensjonen? Er det noen spesiell grunn til at han ser dette som lettere for meg en for ham? Det kunne han ikke svare på. Joda, jeg kan skaffe pesar (eller hvordan det nå skrives), da må jeg inn å måles og få tak i ett som sitter osm det skal, mens med kondom kan vi bare gå på butikken og kjøpe... jeg fatter ikke hvorfor det skal være enklere at jeg styrer. Og spiral? har jeg IKKE lyst på!! Om han skal presse meg til å putte skarpe ting inni kroppen min, fordi han ikke gidder bruke kondom? Nei, da får han vel heller avstå fra sex med meg da vel. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2012 #18 Del Skrevet 27. august 2012 Er det Leiden du har? I såfall er det viktig å huske på at et eventuelt svangerskap medfører enda større fare for blodpropp enn det bruk av p-piller gjør, så husk å skaffe deg annen pålitelig prevensjon raskt. Jeg har hatt kobberspiral i mange år og er godt fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 27. august 2012 #19 Del Skrevet 27. august 2012 Tror ikke kjæresten din evner helt koblingen fra penis til hjerne. At det å risikere dødsfall og å tre gummi på kameraten blir regnet som omtrent like kjipt sier mye om tankekapisteten hans. Forøvrig: Skulle likt å treffe den mann som godtok de samme risikoer og betingelser som kvinner for å unngå graviditet: Blodpropp, sterilitet, depresjon, hodepine, uforventede blødninger og for ikke å snakke om humørsvigninger herfra til Shang Hai. Du kan med andre ord ikke bare DØ, men du kan ha det passe kjipt frem til gravferden også. Åh, også kan tissen din falle av. Gleder meg til den nye manneprevansjonen kommer på markedet. Ingen kjøper den etter å ha lest ordet "steril", og "da tar jeg heller sjangsen på å hoppe av i svingen, ass" blir en mye mer brukt setning. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSgirl Skrevet 27. august 2012 #20 Del Skrevet 27. august 2012 Det finnes da andre prevansjonsmidler enn kondom og p-piller. Hva med p-pute f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå