Gå til innhold

Eks truer med å sende nakenbilder og smser til arbeidsgiver!

Gjest håpløs

Anbefalte innlegg

Gjest håpløs

Har hatt et veldig turbulent forhold til en mann, sexen er fantastisk men vi er veldig ulike og krangler masse.

Uansett, han har sagt det skal være slutt, men jeg har ikke lyst til det og har prøvd å overtale ham med en blanding av gulerot og pisk(indirekte og direkte trusler om å avsløre forholdet til noen han ikke vil skal vite om det).

Nå sier han plutselig at om jeg forteller om det til noen, så vil han skrive ut og oversende alle smser, mailer og (naken)bilder til min arbeidsgiver! Jeg er lærer og jobber på en skole, men forholdet med denne mannen har jo foregått i fritiden -så jeg kan vel ikke få sparken for å ha hatt et stormfullt forhold til noen i mitt privatliv? Har ikke engang nevnt denne mannen for noen på jobb, har ikke påvirket noe av det jeg gjør på skolen.

Hva vil skje om han sender alle disse seksuelle bildene og meldingene til rektoren min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

la den stakkars manne få være ifred. Om han er så desperat at han truer med å sende nakenbilder og sms'er til arbeidsgiveren din så la han være. Han vil ikke ha deg!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor holder du på med å overtale mannen til å være sammen med deg mot sitt ønske?

Er du klar over hvor patetisk og desperat det er??

La den stakkars mannen være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er galt med deg ts?? seriøst du må ha indre problemer sånn som du holder på. skjønner godt han truer med det, han vet ikke va han skal gjøre for å bli kvitt deg!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de andre her. La han være i fred. Han vil ikke ha deg, og han må virkelig føle seg desperat når han kommer med slike trusler.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Du kan jo inngå en deal med han. Si at dersom han sletter alle nakenbilder og SMS'er fra deg, skal du kutte kontakten 100% med han. Og da mener jeg, du unngår han for alt det er verdt. Ikke snakk om han en gang bak ryggen hans. Ikke oppsøk han. Lat som at ingenting skjedde mellom dere. Det er jo en win-win-situation.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest håpløs

Enig med de andre her. La han være i fred. Han vil ikke ha deg, og han må virkelig føle seg desperat når han kommer med slike trusler.

Overraskende at så mange synes å mene det er helt greit å ta en privat krangel inn til arbeidsgiver av alle..... Hvordan kan det rettferdiggjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende at så mange synes å mene det er helt greit å ta en privat krangel inn til arbeidsgiver av alle..... Hvordan kan det rettferdiggjøres?

Jeg har aldri sagt at det er greit å ta en privat krangel til arbeidsgiver. MEN, man må være rimelig desperat hvis man truer med slikt. Utifra det jeg leser virker det som ts er rimelig pågående og ikke lar denne mannen være i fred. Det at man kan forstå en handling betyr ikke at man samtykker til den.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen her som har sagt at det er greit. Men bakgrunnen for hele greia er TS sin patetiske oppførsel. Hun presser ham opp i et hjørne, han prøver bare å få henne til å slutte... TS er desperat og patetisk som ikke kan la fyren være i fred, vil han ikke så vil han ikke...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"(indirekte og direkte trusler om å avsløre forholdet til noen han ikke vil skal vite om det)."

Enkelt.

Men at han heller burde politianmeldt deg er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også "overraskende" mange av oss som håper du ikke er lærer på en skole nær oss...

Om det kan rettferdiggjøres ut fra et moralsk standpunkt gir jeg pokker i, for å være ærlig. Dine handlinger kan heller ikke det. Min holdning er at når du truer noen må du ta konsekvensene (du vet at trusler er ulovlige etter norsk lov, ikke sant..?).

Anonym poster: 8215f764d5a5481f3f69ba51445c12ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Tror ikke det hjelper å overtale han, TS.

Men kan si av erfaring at menn i en senere tid faktisk kommer krypende tilbake.

Og det er da du skal sette in nådestøtet og avvise slampen ;)

Gå videre med livet ditt, med stoltheten i behold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest håpløs

Jeg har aldri sagt at det er greit å ta en privat krangel til arbeidsgiver. MEN, man må være rimelig desperat hvis man truer med slikt. Utifra det jeg leser virker det som ts er rimelig pågående og ikke lar denne mannen være i fred. Det at man kan forstå en handling betyr ikke at man samtykker til den.

Men hva skjer i mitt forhold til arbeidsgiver om han gjør alvor av truslene? Altså, jeg tviler på at det skulle ha noen negativ konsekvens for meg utover at det vil være ubehagelig og jævlig flaut - for det har jo ikke gått utover jobben min på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Det er også "overraskende" mange av oss som håper du ikke er lærer på en skole nær oss...

Om det kan rettferdiggjøres ut fra et moralsk standpunkt gir jeg pokker i, for å være ærlig. Dine handlinger kan heller ikke det. Min holdning er at når du truer noen må du ta konsekvensene (du vet at trusler er ulovlige etter norsk lov, ikke sant..?).

Anonym poster: 8215f764d5a5481f3f69ba51445c12ca

Lærere er da vel vanlige mennesker de også, med et liv utenom jobben som alle oss andre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ønsker ikke å være sammen med deg. Du nekter å høre etter og prøver og overtale ham.

Mannen blir desperat og truer med å sende bildene til din arb.giver i håp om at du holder deg unna ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ellers kan han gjøre for å få deg til å slutte?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...