Gjest anonym Skrevet 26. august 2012 #1 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg går rundt med en oppgitt følelse for tiden. Jeg ønsker å finne en mann/ kjæreste/ sjelevenn men det er så vanskelig. Jeg har prøvd men har gått på noen smeller og blitt veldig skuffet. Jeg ser bra ut og er oppegående på alle måter men det hjelper visst ikke.. Nå nærmer jeg meg 40 og da begynner det vel å bli for sent uansett? Menn tiltrekkes vel helst av unge, fruktbare kvinner.. Kan noen arrestere meg om de synes jeg tenker feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #2 Del Skrevet 26. august 2012 Det er aldeles ikke for sent. Jeg traff min samboer når jeg var 35,og vi har det veldig bra sammen. Jeg er nå 40. Ikke gi opp! <br /><br /> Anonym poster: 80700ec326a66e690bd8f63911297841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 26. august 2012 #3 Del Skrevet 26. august 2012 Takk for et oppmuntrende svar:) hvordan er sex når en er eldre? Jeg er vant med at menn blir tussete av meg i sengen men kanskje det ikke blir sånn mer når en blir eldre? Blir menn like forelsket i godt voksen dame som en ung? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 26. august 2012 #4 Del Skrevet 26. august 2012 nå er jeg gift og 40, MEN om jeg skulle blitt singel nå ville jeg aldri gått for yngre en 33/34 år. Dvs ei som er ferdig med barn. Blir heller singel for alltid en å begynne på nytt med baby. Nb. Har 3 stk. Syntes oppriktig synd på menn som starter kull 2 når de er 40pluss.For å tilfredstille den unge kona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #5 Del Skrevet 26. august 2012 Takk for et oppmuntrende svar:) hvordan er sex når en er eldre? Jeg er vant med at menn blir tussete av meg i sengen men kanskje det ikke blir sånn mer når en blir eldre? Blir menn like forelsket i godt voksen dame som en ung? For min del er det bare bedre. Man blir tryggere på hva man vil og hva man ikke vil. Og ja, man blir både forelsket og yr når man er voksen. <br /><br /> Anonym poster: 80700ec326a66e690bd8f63911297841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 26. august 2012 #6 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg er snart 40, har vært singel i ett år nå og sexlivet har aldri vært bedre. Men jeg satser på menn om er ferdig med barn...skal ikke ha flere. Det orker jeg ikke Og de jeg har truffet er enig med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 26. august 2012 #7 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg har drevet og truffet en som er noen år yngre enn meg og han var veldig into meg, men da det begynte å bli gjensidig trakk han seg vekk. Jeg sitter og lurer på om det er fordi jeg er eldre enn han og han ønsker seg noen yngre. Den tanken får meg til å tenke at jeg kan gi opp og er gått ut på dato:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå