Gå til innhold

Hvis man har tidlig ultralyd- uke 7-8


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det alltid innvendig ultralyd?

Anonym poster: ef7dca46d67715c7bb6b9b916b7b68d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaginalt mente du? Ja hvis man er såpass tidlig ute i svangerskapet :) I hvert fall jeg har opplevd det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hvis man vil se godt, ja. Jeg fikk utvendig i uke 6+4 av fastlegen min. Vi så at noe pulserte der, men ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde utvendig med førstemann i uke 7, gynekologen så det han ville se.

Denne gangen hadde jeg innvendig i ca samme uke.

Begge gangene var pga blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde innvendig 10+4. Grua meg masse, tenkte det kom til å bli kleint, ekkelt og rart. Syntes det var rart å spre bena for en annen mann foran kjæresten, osv. Det var det ikke. Lyset ble slukket jeg tok av meg på underkroppen og fikk et stort papir til å holde foran, ingen som så noen ting. Og jeg kjente nesten ikke selve apparatet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt ann på hva slags kroppsfasong du har også. Er du veldig slank skal det gå greit med utvendig også om apparatet er godt. Men innvendig er da ikke noe farligere enn utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sikkert an på om du går til lege/gynekolog eller jordmor. Jeg var på tidlig UL i uke 8 hos jordmor. Tok utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvendig i uke 8, hadde kvinnelig lege så det var ikke så kleint. Var og hos en mannlig lege for å telle egg en gang og da var det og innvendig. Der lå jeg på en lav benk med teppe over og ingen kunne se noe så datteren min fikk være med inn faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde innvendig i uke 9, 11 og 15, og da jeg var klar for å legge meg på benken på ordinær UL i uke 19, hadde jeg kledd meg naken nedentil. Damen smilte og sa "neinei, jeg skal bare utenpå magen din". Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...