Gå til innhold

Utro mann, gravid kone

Gjest anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest anonymous

Har hatt et ca. 1 år langt forhold til en gift mann. Før meg hadde han et annet, mangeårig utrokapsforhold til en annen kvinne. Han har vel vært utro gjennom mesteparten av sitt ekteskap.

De har ingen barn, men nå har hun blitt gravid - kona altså. Hun vet ingenting om at han har vært utro.

Men jeg føler meg så lurt og rasende fordi han sa de ikke hadde noe sexliv. Han påstår det hendte en gang i løpet av sommerferien.

Når han er i stand til å være så falsk, så vurderer jeg å fortelle kona alt. Hun kan da velge om hun vil beholde og fortsette ekteskapet. Innrømmer at det er delvis egoistiske grunner, eller hovedsaklig det, for at jeg vurderer å fortelle henne sannheten. Han har såret meg enormt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har såret deg fordi han har knullet med kona si? Er vel ikke du som skal være såret, du som har ligget med mannen hennes?

Jeg klarer ikke å forstå at noen er så korte at de tror på en utro mann? Hva tror du han sier til henne da? At han har deg som elskerinne?

Tyv er du, og du får som fortjent. Og ja fortell det til kona, så får han smake på en bitter elskerinnes søte hevn;)

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har såret deg enormt...

Og du vurderer å fortelle kona alt, og det er hovedsakelig på grunn av egoisme, så sier det jo seg selv at hun også blir såret. For hun er tross alt gift med denne mannen, og bærer hans barn.

Jeg ser ikke at det kan komme noe godt ut av dette, annet enn at sannheten endelig kommer frem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Hva forventet du da?

Har du aldri skjønt at huset alltid vinner, og at elskerinnen står igjen alene?

Suck it up, og ikke gjør situasjonen verre enn den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et ca. 1 år langt forhold til en gift mann. Før meg hadde han et annet, mangeårig utrokapsforhold til en annen kvinne. Han har vel vært utro gjennom mesteparten av sitt ekteskap.

De har ingen barn, men nå har hun blitt gravid - kona altså. Hun vet ingenting om at han har vært utro.

Men jeg føler meg så lurt og rasende fordi han sa de ikke hadde noe sexliv. Han påstår det hendte en gang i løpet av sommerferien.

Når han er i stand til å være så falsk, så vurderer jeg å fortelle kona alt. Hun kan da velge om hun vil beholde og fortsette ekteskapet. Innrømmer at det er delvis egoistiske grunner, eller hovedsaklig det, for at jeg vurderer å fortelle henne sannheten. Han har såret meg enormt.

Du trodde vel ikke på det vel? Det er jo standard frasen til utro menn (sikkert også kvinner ;) )

Anonym poster: 8fb73eaaf8dbbafe48279dbdcfcb046c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har såret deg....ja...Men hvorfor vil du fortelle kona hans om dette? Er det for å hevne deg på han? Eller tror du at det fører noe godt med seg å si dette til henne nå? I så fall hvorfor tok du ikke kontakt med henne da du begynte forholdet med han?

At du er rasende på han fordi han har sex med kona si, hva hadde du ventet deg? Trodde du på han da han sa at de ikke hadde sex? Det er henne han er gift med ikke deg.

Gå videre, glem han og finn deg en fyr som er singel

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det vitner om lav moral når man vel vitende holder på med en mann som er opptatt, men kona fortjener å få vite om det slik at hun kan ta et valg om hun vil fortette og evt. ha barnet eller ikke med denne tragiske mannen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?!

Du føler deg lurt fordi han har hatt sex med sin kone? Om noen er lurt så er det sannelig hans kone og ikke deg...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS.

Ja ser du føler deg lurt men det er nå engang slik du viste ahn var gift og var i et forhold. At de ikke har sex i det hele tatt er vel naivt av deg?

Så lite realistisk kan du vel ikke være skulle en tro.

At de har hatt lite sex og når de har er det kun hurtigknull som gjelder vil jeg tro.

Hva du velger å fortelle til hans kone er opp til deg, det er bare du som kan velge. Men still deg spørsmålet hva har du å vinne på det. Sansynligvis ikke noe. Det er lite trolig denne mannen vil være med deg om du forteller noe. Dermed vinner du ikke noe selv. Hva hans kone vil om du forteller vil bare tiden vise. Det du kan gjøre ved å fortelle er å ødeligge for han eller vanskligjøre forhold et til hans kone eller kommende x kone. Hvm vet hva som skjer der.

Denne historien din er så klassisk som den kan bli. Dette gjentar seg gang på gang. Du er ikke den føste og heller ikke den siste som opplever dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hjelpe så latterlig!

1) Du har i full viten innledet ett forhold til en som du vet er notorisk utro, og som er gift.

2) Du forventer at han skal være trofast mot deg, men ikke mot sin kone eller sine tidligere sidesprang?

3) Etter å bevist har bidratt til å ødelegge et ekteskap i over et år skal du nå bevist såre et menneske du hverken kjenner eller har noe med å gjøre, og dette for å straffe han som er utro mot deg og kona. Det har ikke falt deg inn at du lar ditt sinne gå utover feil person her?

Hva om hun ikke klarer å ta abort? Da har du sørget for å splitte en fremtidig familie. Kanskje han endrer seg når barnet blir født og innser at det er kona og barnet som betyr noe,og at du bare er en liten patetisk dritt i denne sammenhengen.

Bit det i deg, innse hva for en medvirkende dritt du her har vært og hold deg unna folk som alt er i ett forhold i fremtiden.

Og, det er ganske naivt å tro at han ikke har hatt sex med kona mens han har brukt deg på si. Tipper han flere ganger har kommet til deg rett etter å ha hatt sex med kona!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget må helt klart komme i betraktning når årets mest idiotiske innlegg skal kåres.

Du er altså såret fordi mannen du knuller har sex med sin egen kone? :skratte:

Reality check!!

Det er DU som er hora, ikke kona som her er den uskyldige som er offer for et av de verste svikene man kan oppleve, og som du er høyst delaktig i. Og så er DU såret?? Give me a break!!

Og fortsatt blir jeg like forbauset over kvinner som tar alt den utro mannen sier for god fisk. Hallo!?? Han har jo med sitt utroskap vist deg hans verste side og at han IKKE er til å stole på overhodet.

Dette er så absurd at jeg mistenker at TS er et troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Ja - det er vel det klassiske "Min kone forstår meg ikke" "Jeg får ikke sex hjemme etc."

for at mannen skal få i pose og sekk.

Den mannlige rase har avlet fram mange egoistiske drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hevn er aldri bra, særlig ikke når den treffer uskyldige. Hvem tror du du ødelegger mest for, mannen eller kona. Kona elsker kanskje mannen sin. Hvis du forteller det skiller hun seg kanskje. Da har du medvirket til å ødelegge hennes forhold, samt at ungen ikke får sjansen til å vokse opp med to foreldre som bor sammen.

Hvis fyren er så notorisk utro som du skriver vil han før eller siden bli avslørt. Ikke gjør deg til en drittsekk. Dropp fyren og gå videre i livet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macha Mong Ruad

Så naiv er det ikke lov å være i 2012. Bare her på forumet flommer det av innlegg som forteller samme historien. Du skal ikke tro på det utro menn forteller deg, dette er bare koseprat på sengekanten, for å skape en litt hyggeligere stemning, når man først driver med noe så skittent som utroskap. "Min kone forstår meg ikke, sexlivet er dødt, jeg skal gå fra henne bare barna blir eldre."

Du har ingen grunn til å føle deg snytt, han har ikke løyet for deg, bare gått ut fra at du selvsagt forstår at dette bare er puteprat, siden dette er noe alle vet. Klarer du ikke å forholde deg til dette på en voksen måte har du ikke is nok i magen til å knulle gifte menn, så hold deg unna. Og å la det gå utover kona hans at du har vært dum er bare nedrig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Så naiv er det ikke lov å være i 2012. Bare her på forumet flommer det av innlegg som forteller samme historien. Du skal ikke tro på det utro menn forteller deg, dette er bare koseprat på sengekanten, for å skape en litt hyggeligere stemning, når man først driver med noe så skittent som utroskap. "Min kone forstår meg ikke, sexlivet er dødt, jeg skal gå fra henne bare barna blir eldre."

Du har ingen grunn til å føle deg snytt, han har ikke løyet for deg, bare gått ut fra at du selvsagt forstår at dette bare er puteprat, siden dette er noe alle vet. Klarer du ikke å forholde deg til dette på en voksen måte har du ikke is nok i magen til å knulle gifte menn, så hold deg unna. Og å la det gå utover kona hans at du har vært dum er bare nedrig.

Vil ikke si at å fortelle kona sannheten er å la det gå ut over henne.

Hun gjør henne en tjeneste ved å fortelle kona om hva mannen bedriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som flere her skriver - dette må være toppen av naivitet. Du er rasende på mannen fordi han har hatt sex med kona si - og det sa han at han ikke hadde. Velkommen til det virkelige liv.

Desverre har du som elskerinne ingen rettigheter. Å hevne seg ved å fortelle alt til kona kan muligens gjøre deg godt fordi du får tatt hevn over mannen - men husk at du rammer en uskyldig part her. Hvis hun er gravid så er kanskje ikke dette tidspunktet for å servere henne denne bomben. La egoismen din ligge.

Og tenk istedet over hva du eventuelt har lært av dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke hvorfor mange her mener at hun bør for all del ikke si noe til kona. Altså, hva enn nå intensjonen til ts med det er så FORTENER faktisk kona å vite hva slags mann hun er gift med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har såret deg fordi han har knullet med kona si? Er vel ikke du som skal være såret, du som har ligget med mannen hennes?

Jeg klarer ikke å forstå at noen er så korte at de tror på en utro mann? Hva tror du han sier til henne da? At han har deg som elskerinne?

Tyv er du, og du får som fortjent. Og ja fortell det til kona, så får han smake på en bitter elskerinnes søte hevn;)

Enig med alt du skriver her :Nikke: Spesiellt den første setningen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke hvorfor mange her mener at hun bør for all del ikke si noe til kona. Altså, hva enn nå intensjonen til ts med det er så FORTENER faktisk kona å vite hva slags mann hun er gift med.

Men det er vel ikke TS sin oppgave at kona skal finne det ut?

Om hun var så moralsk riktig og derfor skal fortelle, så hadde hun vel heller fortalt det før hun knulla mannen, ikke etter hun ser at hun er blitt brukt som flashlight!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...