AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #61 Del Skrevet 26. august 2012 Du må huske at han er mann da. De tenker ikke alltid like langt. Vi jenter leter etter løsninger.ø Gutter er som regel litt sånn: Vi tar det som det kommer:P Så gutter har ikke behov for kontakt med kjæresten sin? Anonym poster: ea452ba272360361222d2a3d9c02d4d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 26. august 2012 #62 Del Skrevet 26. august 2012 Så gutter har ikke behov for kontakt med kjæresten sin? Anonym poster: ea452ba272360361222d2a3d9c02d4d8 Jeg sa at de ikke stresser med det sånn som jenter gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indra Skrevet 26. august 2012 #63 Del Skrevet 26. august 2012 Du må huske at han er mann da. De tenker ikke alltid like langt. Vi jenter leter etter løsninger.ø Gutter er som regel litt sånn: Vi tar det som det kommer:P Nå lager du bare unnskyldninger for ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 26. august 2012 #64 Del Skrevet 26. august 2012 Nå lager du bare unnskyldninger for ham. Ja og det virker som du hater menn:P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #65 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg sa at de ikke stresser med det sånn som jenter gjør. Mener du at ts stresser, altså? Jeg synes overhodet ikke det er stress at hun lurer på hvorfor han ikke kontakter henne. Anonym poster: ea452ba272360361222d2a3d9c02d4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 26. august 2012 #66 Del Skrevet 26. august 2012 Mener du at ts stresser, altså? Jeg synes overhodet ikke det er stress at hun lurer på hvorfor han ikke kontakter henne. Anonym poster: ea452ba272360361222d2a3d9c02d4d8 Hun stresser mer enn det mange menn hadde gjort:) Hadde sikkert vert akkurat det samme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #67 Del Skrevet 26. august 2012 Hun stresser mer enn det mange menn hadde gjort:) Hadde sikkert vert akkurat det samme selv. Hun har jo egentlig ikke gjort noe annet enn å lure på hvorfor han ikke kontakter henne, så jeg skjønner ikke hva du mener med stress her. Anonym poster: ea452ba272360361222d2a3d9c02d4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 26. august 2012 #68 Del Skrevet 26. august 2012 Hun har jo egentlig ikke gjort noe annet enn å lure på hvorfor han ikke kontakter henne, så jeg skjønner ikke hva du mener med stress her. Anonym poster: ea452ba272360361222d2a3d9c02d4d8 Stresser i hode daaa. Gudd og vanskelig dere skal være:P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indra Skrevet 26. august 2012 #69 Del Skrevet 26. august 2012 Ja og det virker som du hater menn:P Saklig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indra Skrevet 26. august 2012 #70 Del Skrevet 26. august 2012 Stresser i hode daaa. Gudd og vanskelig dere skal være:P Hvis kjæresten min lot være å kontakte meg i ukesvis og skyldte på at han ikke hadde mobil ville mine varselbjeller ringt veldig høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeltNyIgjen Skrevet 26. august 2012 Forfatter #71 Del Skrevet 26. august 2012 Hvis kjæresten min lot være å kontakte meg i ukesvis og skyldte på at han ikke hadde mobil ville mine varselbjeller ringt veldig høyt. har bare gått en uke nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 26. august 2012 #72 Del Skrevet 26. august 2012 har bare gått en uke nå... Bare slapp av du. Han kontakter deg nok snart:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeltNyIgjen Skrevet 26. august 2012 Forfatter #73 Del Skrevet 26. august 2012 Bare slapp av du. Han kontakter deg nok snart:) Satser på det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2012 #74 Del Skrevet 26. august 2012 Saklig. Helt enig med janne89 Og btw ; Du hjelper ikke veldig med å si sånne ting til TS, la henne tro det hun ønsker Hun spørte faktisk bare om råd og håpet på at andre var i samme situasjon og kanskje noen tips om millitærets opplegg, hun ba ikke om ei som forteller henne at kjæresten hennes slår opp bare fordi han ikke har snakket med henne på en uke.. vi vet ingenting om hva som skjer der oppe.. og derfor må vi ikke ta forhastede konklusjoner Ja, det er hardt, men de har vært sammen i 2 år, og bodd sammen i et av dem, det er nok veldig vanskelig å skille dem , og spesiellt på denne måten! Så, indra.. hvis du ikke har noe pent å si om dette innlegget synes jeg du ikke skal si noe i det hele tatt TS: Du vet jeg støtter deg og vi får håpe masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indra Skrevet 26. august 2012 #75 Del Skrevet 26. august 2012 Skjerp deg. Når man starter en diskusjon kommer det ulike meninger i den. Du trenger ikke kommentere meg i det hele tatt, om du mener mine innlegg bryter med regler rapporterer du. Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Franzen Skrevet 26. august 2012 #76 Del Skrevet 26. august 2012 Vedder på at soldatene får komme ut noen timer i slengen før rekrutten er over, har i alle fall hørt det før. Har uansett sett masse soldater på gatekjøkkenet i Bardu med påskrevene navnelapper, som tyder på at de har vært der såpass kort tid at de sannsynligvis enda var i rekrutten. Dessuten tar det han ti-femten minutter å gå fra leiren opp til Domus hvor han kan få kjøpt seg en ny mobil. Det er også en gammeldags telefonkiosk i sentrum som han kunne brukt dersom han ikke hadde hatt råd til ny mobil eller at ingen ville ha lånt han mobilen. Hadde han prøvd hadde han altså kunne kontaktet deg, det er jeg bombesikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #77 Del Skrevet 26. august 2012 Helt enig med janne89 Og btw ; Du hjelper ikke veldig med å si sånne ting til TS, la henne tro det hun ønsker Hun spørte faktisk bare om råd og håpet på at andre var i samme situasjon og kanskje noen tips om millitærets opplegg, hun ba ikke om ei som forteller henne at kjæresten hennes slår opp bare fordi han ikke har snakket med henne på en uke.. vi vet ingenting om hva som skjer der oppe.. og derfor må vi ikke ta forhastede konklusjoner Ja, det er hardt, men de har vært sammen i 2 år, og bodd sammen i et av dem, det er nok veldig vanskelig å skille dem , og spesiellt på denne måten! Så, indra.. hvis du ikke har noe pent å si om dette innlegget synes jeg du ikke skal si noe i det hele tatt TS: Du vet jeg støtter deg og vi får håpe masse Naitiviteten lenge leve Håper så klart for ts sin skyld at det ordner seg, men det endrer ikke det faktum at han faktisk ikke sitter isolert på en celle uten kontakt med omverdnen. Han har muligheter for å ta kontakt. Og det der med å la folk tro hva de ønsker er ikke alltid det som er mest omsorgsfullt Å fortelle realiteten (da tenker jeg altså på fakta om hvordan dette med kontakt fungerer i rekrutten/militæret) vil i de fleste situasjoner være det mest omsorgsfulle på sikt, det viser bare at de som svarer her ikke ønsker at ts blir holdt for narr. Fakta lyver aldri - mennesker gjør. Anonym poster: 3e2a4ece268aa2dd23d320936908a0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeltNyIgjen Skrevet 26. august 2012 Forfatter #78 Del Skrevet 26. august 2012 vell jeg fikk en melding av han på facebook nå........må innrømme at jeg ble sykt sint, selvom han sier han savner meg og elsker meg og blablabla.. så er det eneste han sier at han skall ut i felten neste uke og plukke miner og bomber og ikke får tid til noe som helst av data og telefon.. selvom han skulle prøve å se om han fikk ringt... er så sint nå.. jævla idiot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Franzen Skrevet 26. august 2012 #79 Del Skrevet 26. august 2012 vell jeg fikk en melding av han på facebook nå........må innrømme at jeg ble sykt sint, selvom han sier han savner meg og elsker meg og blablabla.. så er det eneste han sier at han skall ut i felten neste uke og plukke miner og bomber og ikke får tid til noe som helst av data og telefon.. selvom han skulle prøve å se om han fikk ringt... er så sint nå.. jævla idiot Så bra han tok kontakt da. Han får vel skaffet seg en telefon innen neste uke. Dessverre er det nok sant som han sier - at det blir vanskelig med kontakt mens han har feltuke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 26. august 2012 #80 Del Skrevet 26. august 2012 I bardufoss holder transport, elektro, samband, UP og antiluft til. Ingen av disse har heavy felttjeneste. Maks tid i felt sammenhengende utenfor internasjonale øvelser er 3 døgn. Alle brakker har flere telefoner. Disse kan man også ringe til, evt fra med betalingskort. Det er pcer med nett i det gigantiske velferdsbygget som ligger midt i leiren. Dette er åpent for alle inkludert rekrutter den første uka. Er man inne i den første uka er det kun restriksjon på om man får forlate leiren. Virker som kjæresten din nyter å være for seg selv. Trenger ikke være han vil gjøre det slutt. Men virker som han ikke vil ha kontakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå