HeltNyIgjen Skrevet 25. august 2012 #1 Del Skrevet 25. august 2012 Kjæresten min, som jeg har vært sammen med i 2 år og bodd sammen 1, har nå førstegangstjeneste å har vært der en liten stund nå. Han fikk frastjålet mobilen første uka, men holdt kontakt via data. fram til for 6 dager siden. siste han sa var han skulle ringe meg dagen etter og skrev ned nr mitt på nytt. i dag snakket jeg med hans mor som lurte på hvordan det gikk med han, og jeg sa at jeg ikke hadde snakket med han på en stund og at mobilen hans var stjelt. så hun ringte opp til der han er stasjonert og fikk vite at på rekruttskolen så har man ikke tilgang til å låne telefon, så nå kan det hende jeg ikke får snakket med han før han får perm i slutten av september! men samtidig syns jeg det er rart at han ikke får låne noen andres mobil i 5 min bare for å ringe å si hei. driver også å lurer på om han kan ha skrevet ned nr mitt feil eller om datan har blitt stjelt eller om de kan ha forandret nettpassord eller noe, jeg syns det er så rart og bare føler det på hele meg at det er noe som er feil. men samtidig er det ingenting jeg kan gjøre. og en måned uten kontakt er veldig lenge, og det bekymrer meg.. for jeg vill ikke sitte å vente på at han skall ringe eller logger på msn, men har ikke lyst å gå glipp av det hvis han gjør det. er også redd for at han bare skall glemme meg.. vet det er lite sannsynlig. Jeg velger å forholde meg positiv, en måned går fort og vi er glad i hverandre. men en måned! jeg føler meg så paff er ikke 100% på hvorfor jeg skriver her, har ikke noen spesielle spørsmål.. vill bare ha noen meninger eller oppmuntring eller noe, føler meg bare helt borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #2 Del Skrevet 25. august 2012 Huff, stakkars deg! Jeg skjønner at det er kjedelig for deg. En måned er ikke så lenge, men samtidig veldig lenge. Dere har vært sammen lenge og er glad i hverandre, han glemmer deg garantert ikke. Det er nok like kjedelig for han som det er for deg. Dette går helt fint, tror jeg Selvom jeg forstår frustrasjonen din, en dag uten kontakt er jo alt for mye når man er forelsket! Håper du blir overrasket med en telefon om ikke lenge Anonym poster: 8b2a76094d7507f997c6094ae66331a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #3 Del Skrevet 25. august 2012 Sikker på at han ikke unngår deg? Jeg tror det skal være mulig å ha korte telefonsamtaler en gang i blant, altså. Anonym poster: 5161b586b7ea28e02ce8c3a11ce1a8ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2012 #4 Del Skrevet 25. august 2012 Hei, Tror ikke du skal bekymre deg så veldig. I rekrutten er det veldig mye som skjer, med mye og slitsom tjeneste på dagtid, og nye folk og rutiner på ettermiddag. Mange sliter også psykisk med innryksreaksjoner. Det kan være 1000grunner til at han ikke har lånt en telefon og ringt deg, så ikke ta på vei på forskudd iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. august 2012 #5 Del Skrevet 25. august 2012 Hvorfor skaffer han seg ikke ny telefon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeltNyIgjen Skrevet 25. august 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 25. august 2012 Sikker på at han ikke unngår deg? Jeg tror det skal være mulig å ha korte telefonsamtaler en gang i blant, altså. Anonym poster: 5161b586b7ea28e02ce8c3a11ce1a8ab han er ikke typen som unngår folk, han hadde sakt fra til meg... han blir veldig lett distrahert, og det virket som han tokk militæret veldig seriøst, men de gangene jeg har pratet med han snakket han om hvor mye han savnet meg og at han ønsket jeg var i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeltNyIgjen Skrevet 25. august 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 25. august 2012 Hvorfor skaffer han seg ikke ny telefon? fordi mens man er rekrutt så får man ikke lov å gå utenfor området uten en befal.. + han trodde mulig det var en spøk og mobilen kunne dukke opp igjen... noe jeg tviler på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #8 Del Skrevet 25. august 2012 Du får ta deg en tur opp til leiren og se etter ham. Anonym poster: ea452ba272360361222d2a3d9c02d4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeltNyIgjen Skrevet 25. august 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 25. august 2012 Du får ta deg en tur opp til leiren og se etter ham. Anonym poster: ea452ba272360361222d2a3d9c02d4d8 litt langt til Bardufoss dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #10 Del Skrevet 25. august 2012 litt langt til Bardufoss dessverre.. Det går fly dit. Anonym poster: ea452ba272360361222d2a3d9c02d4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 25. august 2012 #11 Del Skrevet 25. august 2012 Kan du ikke sende ham en reservetelefon + lader i posten? De fleste har en fungerende mobiltelefon ekstra liggende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. august 2012 #12 Del Skrevet 25. august 2012 fordi mens man er rekrutt så får man ikke lov å gå utenfor området uten en befal.. + han trodde mulig det var en spøk og mobilen kunne dukke opp igjen... noe jeg tviler på Man trenger ikke utenfor området for å bestille ny telefon på nett levert med posten. Eller å få f.eks. foreldre til å sende ny telefon i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judy.F Skrevet 25. august 2012 #13 Del Skrevet 25. august 2012 Man trenger ikke utenfor området for å bestille ny telefon på nett levert med posten. Eller å få f.eks. foreldre til å sende ny telefon i posten. Det er ikke alle som bare kan kjøpe en ny telefon når man har mistet/blitt frastjålet sin. Spesielt ikke med de 150 kronene man tjener om dagen i militæret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeltNyIgjen Skrevet 25. august 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 25. august 2012 Kan du ikke sende ham en reservetelefon + lader i posten? De fleste har en fungerende mobiltelefon ekstra liggende... tenkte på det, da jeg pratet med hans mor så virket det som hun hadde tenkt å gjøre det.. men ja får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeltNyIgjen Skrevet 25. august 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 25. august 2012 Man trenger ikke utenfor området for å bestille ny telefon på nett levert med posten. Eller å få f.eks. foreldre til å sende ny telefon i posten. litt vanskelig å få foreldre til å sende når man ikke kan ta kontakt med de.. eller bestille på nett uten å ha tilgang på en data med nett... hadde han hatt det så hadde jeg jo kunnet ha kontakt med han via datan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. august 2012 #16 Del Skrevet 25. august 2012 Det er ikke alle som bare kan kjøpe en ny telefon når man har mistet/blitt frastjålet sin. Spesielt ikke med de 150 kronene man tjener om dagen i militæret. Da ber man foreldrene om et lite lån. Vil man fort kunne betale tilbake, siden man har 6000 kri måneden i lommepenger fra militæret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. august 2012 #17 Del Skrevet 25. august 2012 litt vanskelig å få foreldre til å sende når man ikke kan ta kontakt med de.. eller bestille på nett uten å ha tilgang på en data med nett... hadde han hatt det så hadde jeg jo kunnet ha kontakt med han via datan Dere gjør nå alt fryktelig vanskelig, da. Hadde han ønsket å få tak i ny telefon, hadde han ringt foreldrene sine. Tro det eller ei, befalet er ikke monstre, og han hadde fint fått låne telefon for å få ringt de. Eller han hadde lånt telefonen til en av de han deler rom med. Jeg regnet i grunnen med at han hadde nettilgang, siden dere hadde kontakt per data i begynnelsen. My bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #18 Del Skrevet 25. august 2012 litt langt til Bardufoss dessverre.. Lenge siden han kom inn i militæret? Bor rett ved Bfoss. Anonym poster: 67776d0a9b3eba5bd2bb4615ca6c780b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeltNyIgjen Skrevet 25. august 2012 Forfatter #19 Del Skrevet 25. august 2012 Dere gjør nå alt fryktelig vanskelig, da. Hadde han ønsket å få tak i ny telefon, hadde han ringt foreldrene sine. Tro det eller ei, befalet er ikke monstre, og han hadde fint fått låne telefon for å få ringt de. Eller han hadde lånt telefonen til en av de han deler rom med. Jeg regnet i grunnen med at han hadde nettilgang, siden dere hadde kontakt per data i begynnelsen. My bad. jeg vet ikke hva som skjer med nette jeg.. + han er sykt dårlig på å huske nummer... føler jeg lager masse unnskyldninger for han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeltNyIgjen Skrevet 25. august 2012 Forfatter #20 Del Skrevet 25. august 2012 Lenge siden han kom inn i militæret? Bor rett ved Bfoss. Anonym poster: 67776d0a9b3eba5bd2bb4615ca6c780b litt over 3 uker siden ca... ganske fersk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå