Gå til innhold

Kjedelig førstemelding


Gjest Stego

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ble litt nysgjerrig på deg. Hva studerer du? Hva slags interesser har du?

SUKK. Det frister så lite å svare på slike meldinger. Hva pleier dere å gjøre når det tikker inn slike meldinger i innboksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veit!

Du kan jo sende noe mer spennnede tilbake, å se om personen i andre enden biter på? Eller la vær å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det en skikkelig kjekkas. så kan jeg skrive. vis ikke. så gidder jeg ikke.

Anonym poster: b9f31b540d9eaa61536024c61e445f18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva inneholder egentlig en spennende melding?

"Har du hørt at Loch Ness faktis eksisterer og jeg svømte med h*n igår?"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva inneholder egentlig en spennende melding?

"Har du hørt at Loch Ness faktis eksisterer og jeg svømte med h*n igår?"

Den er iallfall morsom!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser profilteksten din ut? Regner med at du ikke har skrevet noe særlig om hvem du er som person i profilen din siden hun lurer på hva du studerer og hva interessene dine er. Dette er uansett ganske vanlig å lure på når man vil bli kjent med noen.

Hun er nysgjerrig på deg, og vil da mest sannsynlig bli kjent med deg. Hva burde hun ha skrevet istedenfor? :klo:

Endret av VanDeKamp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg ble litt nysgjerrig på deg. Hva studerer du? Hva slags interesser har du?

SUKK. Det frister så lite å svare på slike meldinger. Hva pleier dere å gjøre når det tikker inn slike meldinger i innboksen?

Hva slags melding er det du vil ha i innboksen din da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde svart kort på spørsmålene og samtidig bedt henne ut på en kaffe.

Du kan gå glipp av drømmedama hvis du dumper de pga. kjedelige meldinger. Tenk deg om, i et forhold er det særdeles lite viktig å være god på å skrive spennende meldinger.

I senga likeså :tellesauer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet bare at meldinger som f.eks "Tok de deg nettopp ut av ovnen? For du er brennheit" , "blunk-blunk", "du er så søt at du kunne utkonkurrert Freia" og "Er det varmt her eller er det bare deg" slett ikke er rette måten å komme i kontakt med meg på.. Det er slike kommentarer jeg ville unsure.png kl 03 på natten...

Og så var det han som kommenterte for en herlig profil jeg hadde... Og så var han inne og sjekket den først etterpå... :fnise:

Slike kommentarer sier meg at de ikke er så opptatt av å få kontakt meg meg, men bare håper jeg biter på..

Jeg svarer gjerne om jeg får en normal kommentar. Spørsmål om hva jeg studerer er en slik kommentar.

Men hva ville du TS egentlig hatt i innboksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva inneholder egentlig en spennende melding?

"Har du hørt at Loch Ness faktis eksisterer og jeg svømte med h*n igår?"

Klarer ikke la være, Loch Ness er navnet på innsjøen, Nessie er navnet på skapningen.

Vet jeg er en pirk nå.

Anonym poster: 7938383071f6fa3f2f23a6c1a09f966f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner egentlig ikke hva TS vil at folk skal skrive. Har du noen eksempler på hva du mener folk burde ha skrevet i stedet?

For å være helt ærlig føler jeg ikke for å begynne første melding med. "Hei. Jeg hadde en kjempebra helg, og gjorde det og det, men skulle gjerne hatt deg der." Eller er det noe sånt du ville hatt?

Jeg får som regel meldinger som "Hei. Du var pen." "Så vakker du er. Hva liker du å gjøre på fritiden" osv... Sistnevnte ville jeg svart på hvis fyren ellers var interessant, førstnevnte har jo bare skrevet en kommentar og virker helt blåst. Så den hadde jeg ikke svart på.

Jeg synes en helt plain "Hei, likte profilen din. Hvem er du?" melding er helt ok jeg! :P

Så trenger forklaring på hva de ellers burde ha skrevet. For tro meg, du kan få værre meldinger enn den der!

Anonym poster: 230565ab5d1089b6cce7bfe89692c2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ligger i bildet. Meldingen er bare for å vise at du er interessert. Det spiller nesten ingen rolle hva du skriver.

Anonym poster: b875a8db722143c2caa1d856a30007f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klarer ikke la være, Loch Ness er navnet på innsjøen, Nessie er navnet på skapningen.

Vet jeg er en pirk nå.

Anonym poster: 7938383071f6fa3f2f23a6c1a09f966f

Busted :/

Ingen skulle vite det da :closedeyes:

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva ville du TS egentlig hatt i innboksen?

Hva som helst annet enn typiske jobbintervju-spørsmål, egentlig :) Det er egentlig det samme hva temaet er. Bare det er en flørtende tone så kan det meste bli spennende og interessant.

Endret av Stego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg spørre på en annen måte. Hva stod det i den siste meldingen du, Stego, fikk i din innboks som var interessant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er en ideell førstemelding noe som referer til noe jeg har skrevet og følger opp med et spørsmål som gjør at det blir en dialog.

Eks.

Hei! Ser du liker fotografi. Hva er det rareste du har tatt bilde av?

Anonym poster: a1fb0f449acfc49d9f549fc3bcbdaf6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...