AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #1 Del Skrevet 25. august 2012 Hvem har ikke en gang siklet etter et par sko eller et plagg i en størrelse som ikke passer. Som vi likevel får på oss, men som vi ikke får igjen glidelåsen på, eller det bare ikke går over hoftene, eller tærne gjør vondt? Det er det samme med forhold. Jeg vet at jeg har møtt feil type mann som jeg har forsøkt å tvinge meg til å passe sammen med, noen ganger av frykt for å være alene, andre ganger fordi det er ensomt, det er godt å ha noen, og man vil jo bare at det skal fungere. Man ser det fine med mannen, men ikke hovedproblemet, at man ikke passer sammen eller noen gang vil passe sammen. Ikke uten drastiske forandringer, og hvis man må forandre seg for å passe et forhold, var det da vits i likevel? Et forhold skal ikke være som den perfekte kjole som glir på plass av seg selv, men det skal ikke måtte tilpasses i sømmer og tøy for å passe, det skal ikke måtte slite en ut for å kle en. Det al holde å lett sette det på plass underveis, uten de helt store kampene hele tiden.. Anonym poster: bf43307423f48f3d88f4d2217bdb60c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå