AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #1 Del Skrevet 24. august 2012 ...at det virker rett og slett som om han ikke er glad i meg. Og det sårer meg så inderlig. At han ikke har følelser for meg liksom... Argh, noen som har noen oppmuntrende ord? Kan jo si grunnen til at ejg skal slå opp og det er jo at jeg ikke føler meg respektert, han inkluderer meg ikke i livet hans (jeg får alltid vite ting sist) og han prater mye om andre damer som om de skulle vært dama hans... Anonym poster: 27eaac5e240e3efd1a6166525b3ba3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. august 2012 #2 Del Skrevet 24. august 2012 Da er det vel like greit at det blir slutt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2012 #3 Del Skrevet 24. august 2012 Kansje han trenger å se hva han hadde, for å lære seg å sette pris på deg? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #4 Del Skrevet 24. august 2012 Gjør det slutt før han gjør det. Fort deg!! Anonym poster: 331c36de2baadb032878201c33568d48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 24. august 2012 #5 Del Skrevet 24. august 2012 Ja maktkamper kan jo drepe den sterkeste kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra Skrevet 24. august 2012 #6 Del Skrevet 24. august 2012 Det finnes nok mange andre menn som vil sette mer pris på deg enn det samboeren din gjør. Lykke til ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 24. august 2012 #7 Del Skrevet 24. august 2012 Et brudd med en partner føles nesten bestandig tungt. Særlig når det er en selv som må ta den tunge avgjørelsen om å avslutte forholdet, selv om at man egentlig elsker personen. Men noen ganger er det rett og slett det beste å gjøre! Noen ganger trenger man å komme seg videre i livet, uten den partneren. Ikke alle mennesker passer sammen. Noen klaffer bedre enn andre, rett og slett. Og går du videre nå, har du jo sjansen finne en person du klaffer bedre sammen med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 24. august 2012 #8 Del Skrevet 24. august 2012 Han høres ikke bra ut. Ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 24. august 2012 #9 Del Skrevet 24. august 2012 Har du snakket med ham om dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå