Gå til innhold

Hjelp meg til å forstå dama

Gjest Mann

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke lik dette i det hele tatt, og sist jeg sjekka var jeg veldig dame... Skjønner ikke hvor det kommer fra at alle "andre" kvinner er sånn. Trodde det bare var sånn på film? :gjeiper:

Er du seriøst ikke sånn i det hele tatt?

Jeg liker å tro at jeg er veldig annerledes fra "alle andre" damer, men når jeg går dypt nok inn i meg selv skjønner jeg at jeg har mine svakheter jeg også... Og ja, jeg kan finne på å si noe sånt som at han skal være stille fordi jeg leser, også bli småfurt fordi han ikke snakker til meg to timer senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fairydust

Er du seriøst ikke sånn i det hele tatt?

Jeg liker å tro at jeg er veldig annerledes fra "alle andre" damer, men når jeg går dypt nok inn i meg selv skjønner jeg at jeg har mine svakheter jeg også... Og ja, jeg kan finne på å si noe sånt som at han skal være stille fordi jeg leser, også bli småfurt fordi han ikke snakker til meg to timer senere..

Nei, jeg mener selv at jeg er veldig tydelig på hva jeg vil. Jeg spurte samboeren min for sikkerhetsskyld i stad, og han svarte det samme, jeg er veldig tydelig på hva jeg vil og jeg endrer ikke mening underveis.

Poenget her er vel at jeg trodde ikke "alle" andre var motsatt av meg. Jeg trodde denne oppfatningen av at kvinner skifter mening hele tida var bare tøv, før jeg leste i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du spør hvem hun fikk melding fra og sånn tror jeg nok at en del reagerer på, men jeg er selv skyldig i å gjøre nettopp det. Jeg vet ikke, er sikkert gammeldags av meg, men jeg føler ikke at det er så forferdelig privat hvis de midt i en samtale med meg (eller andre) tar opp mobilen, og kjenner jeg personen godt så spør jeg ofte hvem det var fra.

Nå var det ikke slikt at jeg spurte henne hvergang hvem hun pratet med eller eller textet med bare for å vite hvem hun pratet med, men heller at jeg brydde meg om hennes hverdag..

Men jeg har nå konfrontert dette med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les bøkene til David Deida. Les poster av Franco på Fastseduction.com. Les bloggen Yohami.com. Les bloggen therationalmale. Disse vil gi deg gode forklaringer på den typen bisar adferd fra kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...