Gjest Mann Skrevet 24. august 2012 #1 Del Skrevet 24. august 2012 Dama klaget på at jeg var sjalu og at det gikk utover forholdet. Jeg sa da, greit skal slutte å være sjalu. Nå har dama klaget igen på at jeg ikke er sjalu på henne når hun snakket med andre gutter o.l.. Hva faen er det hun vil? Babler om "Jo, jeg vil jo at du skal være sjalu når du ser at jeg prater med andre gutter, for da viser du bare at du er redd for å miste meg, men samtidig så vil jeg ikke at du skal være sjalu" Er dette sånn for alle kvinner? Eller er det bare henne det feiler noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minde09 Skrevet 24. august 2012 #2 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg snakker kun for meg selv og JEG er ikke slik. Her blir det jo galt uansett hva du gjør. Hvordan vil du forholde deg til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #3 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg tror hun mener en mellomting.. Anonym poster: 35a383011f84f5c2294ef770971f044c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2012 #4 Del Skrevet 24. august 2012 Minner meg om blanda signaler, altså en push-pull-manipulasjon. Be hun bli voksen og med det kunne utrykke seg på en mer moden måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 24. august 2012 #5 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg tror hun mener en mellomting.. Anonym poster: 35a383011f84f5c2294ef770971f044c Mellomting? Hun vil at jeg skal være halv sjalu og halv ikke sjalu? Det tok meg par uker for å kutte vekk sjalusien, for jeg ville jo ikke at sjalusien min skulle gå utover forholdet! Og nå vil hun at jeg skal bli litt sjalu på henne bare for at hu skal føle at jeg er redd for å miste henne? Den logikken henger ikke på greip! Minner meg om blanda signaler, altså en push-pull-manipulasjon. Be hun bli voksen og med det kunne utrykke seg på en mer moden måte. Det er det jeg og tenkte på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidus Skrevet 24. august 2012 #6 Del Skrevet 24. august 2012 Dump henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Nilsen Skrevet 24. august 2012 #7 Del Skrevet 24. august 2012 Dama klaget på at jeg var sjalu og at det gikk utover forholdet. Jeg sa da, greit skal slutte å være sjalu. Nå har dama klaget igen på at jeg ikke er sjalu på henne når hun snakket med andre gutter o.l.. Hva faen er det hun vil? Babler om "Jo, jeg vil jo at du skal være sjalu når du ser at jeg prater med andre gutter, for da viser du bare at du er redd for å miste meg, men samtidig så vil jeg ikke at du skal være sjalu" Er dette sånn for alle kvinner? Eller er det bare henne det feiler noe? Det feiler henne noe. Er hun riktig skrudd sammen ønsker hun ikke å gjøre deg sjalu, for sjalusi er en veldig vond følelse. Og hadde du blitt sjalu av å se henne kun snakke med andre gutter (ikke klenge/råflørte) hadde du hatt et problem. Hvor gammel er hun/dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 24. august 2012 #8 Del Skrevet 24. august 2012 Gratulerer, du har kommet borti en helt vanlig dame. "Ikke snakk så mye, jeg leser" *stillhet* "Hvorfor snakker du ikke til meg? Er du sur?" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 24. august 2012 #9 Del Skrevet 24. august 2012 Har nok funnet deg en dame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VanDeKamp Skrevet 24. august 2012 #10 Del Skrevet 24. august 2012 Hun vil vel kanskje at du ikke skal være aggressivt sjalu som ypper til bråk straks en annen mann snakker med henne, men at du skal være litt beskyttende når hun er snakker med andre menn. Mange jenter som er sånn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iev Skrevet 24. august 2012 #11 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Ikke gøy! de fleste jenter er nok dessverre slik :-P høres ut som ei jente som trenger å tenke litt ekstra over hva hun sier :-) spør hun om hva som er en mellomting! Endret 24. august 2012 av iev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 24. august 2012 #12 Del Skrevet 24. august 2012 Nå legger ikke jeg meg oppi ev. sjalusi kjæresten min har, men jeg har ofte tenkt, sånn for meg selv, at det er litt sexy og mandig om han er litt på alerten i forhold til andre menn. Bare litt, ikke en slåsskjempe som skal knuse trynet til alle som ser på meg. Det er hett. Kanskje hun mener det samme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2012 #13 Del Skrevet 24. august 2012 Håper ikke at damen din TS har kroniske personlighetsproblemer som gjør at du går rundt å ikke skjønner en dritt og med det føler at energien regelrett blir sugt ut av deg. Et tegn kan være at en etterhvert begynner å mislike å være rundt henne, særlig i sosiale sammenhenger hvor en nesten må jage etter henne fordi hun elsker mer oppmerksomheten enn deg TS. Er hun i tillegg veldig pleietrengende og krevende fordi hun synes av en eller annen grunn at hun fortjener høyt vedlikehold så er det mulig at en egentlig går rundt og tenker at ting blir snart bedre. Så TS... føler du at hun respekterer deg og tar til seg kritikk på en moden måte eller er det slik at hun alltid har rett fordi hun føler såpass mye og med det så synes du mest hun bare er heit i sengehalmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 24. august 2012 #14 Del Skrevet 24. august 2012 Nå var ikke jeg en person som yppet til bråk, bare fordi noen tittet på henne eller snakket med henne, for det må jo hun få lov til. Men jeg innrømmer at det ikke var noe gøy på den tiden å se det. Jeg var mer sånn som hilste og pratet hyggelig med personen, samt viste tegn på at hun var i et forhold med meg. Men dette betraktet hun da som sjalusi på en indirekte måte. Hun betraktet også sjalusi som det å spørre om "Hvem fikk du tekstmelding av? Hvem ringte deg da?" på en høffelig måte. Er det ikke lov til å spørre hvem hun har pratet med? Så nå gir jeg bare faen. Stoppet å spørre henne hvem som ringte/sendte text melding.. Jeg snakker fortsatt høffelig og hilser på fyren, bare at jeg nå ikke viser noe tegn på at hun er sammen med meg... Nå er det hun som prøve å hinte til at vi er sammen. Jaja, føler meg egentlig mye bedre nå, enn når jeg var sjalu. Rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #15 Del Skrevet 24. august 2012 Babler om "Jo, jeg vil jo at du skal være sjalu når du ser at jeg prater med andre gutter, for da viser du bare at du er redd for å miste meg, men samtidig så vil jeg ikke at du skal være sjalu" Et forsøk på å forklare: Om du ikke er sjalu - dama tenker "Han gir pokker i hele meg og om jeg tok med denne flørtende slasken hjem fra byen og var utro så ville han ikke brydd seg! Ikke mye til mann!" Om du er sjalu - dama tenker "Han stoler ikke på meg, og tror jeg ville tatt med denne flørtende slasken hjem fra byen og være utro. Ikke mye til mann!" Du er altså godt inne i en kjent tap-tap situasjon. Den eneste mulighet for deg å vinne er å sette henne ned, forklare at slik aksepterer du ikke at hun, eller andre voksne mennesker, oppfører seg og få satt grenser. Du må stadig opprettholde dem, men alternativet er at hun merker at taktikken med å få deg inn i taperrollen fungerer og fortsetter med å manipulere deg. Anonym poster: 3371260529bd0146aa63fe2f831c4862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #16 Del Skrevet 24. august 2012 Gratulerer med å ha overkommet sjalusien/usikkerheten. Sjalusi handler ikke om henne, det handlet jo om din følelse av usikkerhet og frykt. Det er helt "schizo" å kreve at du skal halv-veis føle noe du ikke føler lenger. Hvis hun ikke unner deg selvsikkerhet og trygghet i deres forhold og enden på vonde følelser bør hun gå i seg selv om sine følelser for deg. Som kjæreste skal hun jo ønske at du har det godt, ikke at du skal gå med vonde følelser. Hun har usikkerhetsproblemer, kansje du skal gi henne ett kurs i å overkomme sjalusi-behovet. Hun kan sikkert bruke samme teknikker. Anonym poster: 17c13eb9e3f91a75dffbe18242f7f0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentehumor Skrevet 24. august 2012 #17 Del Skrevet 24. august 2012 hehe, må være slitsomt og confusing.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2012 #18 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg synes ikke egentlig det hørtes ut som du hadde så mye sjalusi heller. Å legge armen rundt kjæresten er ikke akkurat en big no-no i min verden. At du spør hvem hun fikk melding fra og sånn tror jeg nok at en del reagerer på, men jeg er selv skyldig i å gjøre nettopp det. Jeg vet ikke, er sikkert gammeldags av meg, men jeg føler ikke at det er så forferdelig privat hvis de midt i en samtale med meg (eller andre) tar opp mobilen, og kjenner jeg personen godt så spør jeg ofte hvem det var fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 24. august 2012 #19 Del Skrevet 24. august 2012 Gratulerer, du har kommet borti en helt vanlig dame. "Ikke snakk så mye, jeg leser" *stillhet* "Hvorfor snakker du ikke til meg? Er du sur?" Har nok funnet deg en dame Jeg er ikke lik dette i det hele tatt, og sist jeg sjekka var jeg veldig dame... Skjønner ikke hvor det kommer fra at alle "andre" kvinner er sånn. Trodde det bare var sånn på film? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 24. august 2012 #20 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg tror hun bare vil ha litt oppmerksomhet fra deg når hun prater med andre gutter. Stikk bort og ta på henne, gi henne et kyss eller noe sånt, sånn at du viser at dere er kjærester. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå