CherryBerry Skrevet 23. august 2012 #1 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Jepp, så enkelt som det Hva er det VERSTE og det BESTE din samboer har gjort for eller mot akkurat deg? Endret 23. august 2012 av CherryBerry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #2 Del Skrevet 23. august 2012 Beste: Sier at han elsker meg Verste: Nekter for at vi var sammen på face :O Anonym poster: 8633915de2c8ed9cea53417ced011ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBerry Skrevet 23. august 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 23. august 2012 BEKLAGER : verste skulle det selvsagt stå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manious Skrevet 23. august 2012 #4 Del Skrevet 23. august 2012 Verste: å tre eksen sin nedover hodet på meg mot min vilje, og på en serdeles ufin måte. Beste: å vise at hun elsker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 24. august 2012 #5 Del Skrevet 24. august 2012 Beste: MYYEE!! Være med meg på sykehuset, følge meg til tannlegen, lage romantiske kvelder hjemme, passe på meg når jeg er syk +++ han er bare best. Verste: Han gikk tom for batteri midt i en samtale og jeg trodde han skulle dumpe meg. Ikke hans feil, men han har ikke gjort noe verre så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #6 Del Skrevet 24. august 2012 Verste: Vært utro, vært ustøttende og kald og satt seg selv før meg, og direkte kvalm og ekkel mot meg. Beste: Vært en god reisekamerat, vist at han elsker meg, vært veldig oppmerksomhetsgivende. Anonym poster: c29de3b71830fd58271f43cffe3bbbab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 24. august 2012 #7 Del Skrevet 24. august 2012 Verste: Mistet eventyrboken min som jeg fikk av farmor i 1986, i en bøtte med vaskevann(han var uheldig) så den ble ødelagt Beste: Tar alt husarbeidet , bortsett fra oppvask og toalett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #8 Del Skrevet 24. august 2012 Verste: Jeg tror faktisk det verste må være når han vaska den svindyre, fantastiske ullgenseren min som har holdt meg varm så ofte. Jeg er generelt ikke veldig glad i klær, men den genseren forgudet jeg. For å være på den sikre siden så tromlet han den etterpå. Jeg er 14 uker på vei og hadde virkelig gledet meg til å ha en stor, god genser å tulle meg inn i. Den er ikke så stor lenger. Og det er vel kanskje det verste. Beste: Han er ALLTID der for meg. Alltid. Anonym poster: 10ab4b6f46c2368b3b896f668ab65521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 24. august 2012 #9 Del Skrevet 24. august 2012 Beste: da han stelte istand overraskelses-fødslsdagsmiddag for meg på resturant med hele familien. Verste: Han har et fryktelig sinne og har sagt utilgivelige ting og skremt meg mange ganger. Jeg kommer nok aldri helt over det, tror jeg. Selv om han har søkt hjelp for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krykke Skrevet 24. august 2012 #10 Del Skrevet 24. august 2012 Værste: når jeg fikk beskjed om at jeg hadde spontanabbort i uke 11. Han hadde da et viktig møte med jobben som han prioriterte istedet for å komme å trøste meg! Beste: små gleder i hverdagen, som at han smører en brødskive til meg med hjerteost på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2012 #11 Del Skrevet 24. august 2012 Verste: Var på ferie mens vi ventet vårt første barn. Jeg ville kjøpe et par sokker til babyen som et minne fra en plass, men han syntes det var en turistfelle og ville ikke være med på det! Jeg ble ordentlig lei meg, og sa tydelig ifra hva jeg følte uten at han brydde seg. Må nesten tilføye at han kjøpte seg en caps samme plass... Til hans forsvar ble vi enige om å kjøpe det første plagget til babyen sammen et annet sted noen dager senere. Beste: Han sa for første gang at han elsket meg da jeg var langt nede pga familieproblemer. Jeg var absolutt ikke lett å ha med å gjøre i den perioden, så det forsterket tilliten min til han om at han virkelig mente det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinkylita Skrevet 24. august 2012 #12 Del Skrevet 24. august 2012 Verste: Bevist for meg gang på gang at han ikke er en person jeg kan regne med i vanskelige situasjoner og fæle ting jeg opplever i livet, og ikke er en støttepartner. Beste: Han gjør hva som helst for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 24. august 2012 #13 Del Skrevet 24. august 2012 Verste: Han holdt meg utenfor da han hadde det tungt. Det gikk utover meg og forholdet vårt. Beste: Han gjør ALT for meg, og er der for meg bestandig. Min beste venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå