Gjest hejhej Skrevet 23. august 2012 #1 Del Skrevet 23. august 2012 kjæresten og jeg er 19 år, og hun er 17. vi har vært sammen i ett år nå, og nå nylig la hun meg til som venn på facebook. jeg tenkte jo at joda, jeg godtar, jeg er jo nyskjerrig på henne, men problemet er det at hun invaderer facebooken min! hun liker alt jeg gjør, liker alle bildene mine, kommenterer at typen min er kjekk, at vi er fine sammen. hun ønskes til og med god tur på ferie på facebooken MIN på veggen der alle kunne se.. har hatt henne som venn 1 uke, det ser ut som vi har vært venner i 10 år. hun er litt intens. spurte om vi ville sove der osv om vi skulle på festivalen i nærområdet, spør mye om kjæresten min, åssen vi har det, åssen sexen er osv... creepy eller bare paranoid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. august 2012 #2 Del Skrevet 23. august 2012 Slett henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zanna Skrevet 23. august 2012 #3 Del Skrevet 23. august 2012 Hva synes kjæresten din om at du har lagt til eksen hans som venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakasura Skrevet 23. august 2012 #4 Del Skrevet 23. august 2012 Hvordan sexen er..? Hadde eksen til kjæresten min spurt slike spørsmål hadde jeg garantert slettet henne. Det høres vel egentlig ut som om hun fortsatt er litt intressert i kjæresten din. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 24. august 2012 #5 Del Skrevet 24. august 2012 Vel, det var hun som la til meg, og jeg må jo selvfølgelig innrømme at jeg var litt nyskjerrig på henne også, men temmelig diskrè. likte ikke all alktiviteten hennes og spurte henne slettes ikke om private ting. Hun er nå slettet. Men det irriterer meg fortsatt at hun gir utrykk for å være intesssert i exen sin..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antique Skrevet 24. august 2012 #6 Del Skrevet 24. august 2012 Spesielt ;o men det hadde jo også gått ann å bare blokkere henne sånn så hun ikke ser innleggene dine, og det du ellers skriver men nå hadde du vel slettet henne, og det er kanskje like greit. Virker veldig spesielt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposaa Skrevet 25. august 2012 #7 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg vet om et par som hadde det likt. Sannheten var at eksen prøvde å bli venn med den nye dama som unnskyldning for å fortsatt henge med eksen hennes, som hun fortsatt likte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå