Gå til innhold

bytte jobb?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har vel egentlig forstått det en stund, men denne uken har sjefen min og en kollega påpekt at jeg kanskje burde finne meg en ny jobb da de mener at jeg er for kreativ for den jobben jeg har (A4-kontorjobb), og de ser at den begynner å kjede meg. Og det er jo forsåvidt sant. Har vært der i litt over et år, og det er litt for lite utfordringer for meg. I tillegg er jeg egentlig en kreativ kunstnersjel, så har jo helt klart havnet innenfor feil område.

Problemet mitt er bare at jeg kun har Tegning, form og farge på videregående, og et år på privat kunstskole. Ikke lett å få jobb med dte utg.punktet. Har også deler av en økonomisk utdannelske da planen var å starte for seg sjøl. Ble for teoretisk for meg, men har greie karakterer i de fagene jeg tok.

Kunne jo tatt mer utdannelse, men ikke spesiellt lyst på mer studielån. Og nå er samboeren i tillegg arbedisløs.

Skjønner jo at jeg burde komme meg bort fra denne jobben, men økonomisk føles dte altfor skummelt.

er det noen som har noen smarte tanker/gode råd, eller kanskje vært i samme situasjon sjøl blir jeg veldig glad for tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville iallefall ikke sluttet før jeg hadde funnet noe annet.

Du får forhøre deg, søke og sondere terrenget, og hvis det dukker opp noe så får du slå til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...