Gjest terje s Skrevet 23. august 2012 #1 Del Skrevet 23. august 2012 Hei håper på og få noen gode råd her man her på 27 kjæreste på 20. har en vidunderlig kjæreste som jeg har bodd sammen på landet med i 2,5 år, vi har hatt oppturer og nedturer som folk flest. men vi hadde bestemt oss for og holde sammen for begge var helt sikre på at dette var det rette! for en måned siden flyttet hun til en by, begynte i ny jobb og skole har begynt nå.. for en uke siden så hadde vi planlagt en koselig helg sammen før hun begynte på skolen, hun vile ha litt tid til meg før det starta opp, kvelden før jeg skulle komme spurte jeg ho på melding om det var noe galt og at jeg håpa ho fortalte meg det hvis det var noe, den natta kom det en lang melding om at hun syntes vi gikk oppå hverandre de helgene vi var sammen så hun trengte avstand fra meg, men ingen pause. trengte "alene tid" som hun sa.. jeg blei helt fortvila og stengte meg sjøl helt ned, eneste jeg sitter og tenker på er at hun har funnet seg noen andre. jeg har ringt vær dag og starta krangler med ho, hun gråter og forteller meg at hun har alt for mye og tenke på og at hun ikke har tid til meg. jeg er helt knust! jeg syns hun har vært litt fraværende den siste tiden lite sex, lite intresse for meg. jeg kom over noe på faceboken hennes som visste han hun hadde starta vidiosamtaler med en trent utlendingen som og bodde i byen.. nå har jeg sagt jg aksepterer avstanden hennes men vil møtes til helgen. når vi ble enig om og møtes begynte hun og forklare at hun kom til og være veldig sliten etter festuke på skole og jobb så syns d var kjedelig for meg når hun var sånn. akkurat som hun ikke ville ha meg til og komme.. hva skal jeg gjøre?? hun er helt alene i en stor by og vil plutselig ha avstand fra kjærsten sin jeg har så dårlig magefølelse at jeg får ikke spist, ikke sovet jeg er helt oppslukt av tanken på at noe er feil.. dette er drømmedama mi som jeg elsker så høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 23. august 2012 #2 Del Skrevet 23. august 2012 Dette er nok ikke det du vil høre men, hun er 20 år og slik jeg forstår det fersk student. Livet hennes har forandret seg veldig den siste tiden og hun er i ferd med å finne ut hvem hun er og hvordan det er å stå på egne bein. Dette er ikke nødvendigvis forenlig med ungdomskjæresten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest terje Skrevet 23. august 2012 #3 Del Skrevet 23. august 2012 du sier noe der, hun er veldig selvstendig av seg så dette er et skritt videre. men hvis man elsker noen så gjør man vel ikke sånt? bare kutter meg ut.. dette blir helt forferdelig kjenner jeg! jeg vil ikke miste ho! ho sier ho elsker meg og at jeg er alt for ho og så gjør hun dette mot meg.. jeg sorger sånn at jeg måtte ta meg fri fra jobben:( aner ingen råd her.. eneste jeg vil er og holde rundt henne og fortelle hvor glad jeg er i ho.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lisa Skrevet 23. august 2012 #4 Del Skrevet 23. august 2012 Huff ikke vær "masete" på hun hvertfall, gi hun tid til å savne deg,virk uinteressert, det kan ofte være det beste for å få hun "tilbake" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest terje Skrevet 23. august 2012 #5 Del Skrevet 23. august 2012 takk for det, skal prøve! men føler meg som sorteper her:(( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 24. august 2012 #6 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) du sier noe der, hun er veldig selvstendig av seg så dette er et skritt videre. men hvis man elsker noen så gjør man vel ikke sånt? bare kutter meg ut.. dette blir helt forferdelig kjenner jeg! jeg vil ikke miste ho! ho sier ho elsker meg og at jeg er alt for ho og så gjør hun dette mot meg.. jeg sorger sånn at jeg måtte ta meg fri fra jobben:( aner ingen råd her.. eneste jeg vil er og holde rundt henne og fortelle hvor glad jeg er i ho.. Som sagt, hun er 20 år gammel. Hun er på et stadie der hun skal "finne" seg selv. Dere har bodd sammen i 2,5 år, dvs at dere har bodd sammen siden hun var 17 år gammel?!? På de 2,5 årene utvikler en seg fra å være ungdom til voksen. Om du elsker henne, skjønner du at må sleppe henne og la henne vokse opp. Endret 24. august 2012 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå