AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #1 Del Skrevet 23. august 2012 Ser etter treningsklær til herre og dame. Sånn man kan bruke på joggetur eller på treningsstudio. Finnes det noe som er billig og bra? Nettsteder? Butikker? Anonym poster: 9f07460be246b6e379f350130ef7e1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 23. august 2012 #2 Del Skrevet 23. august 2012 bruker klær fra både h&M og div sportsbutikker. jeg synes det er like god kvalitet på de i sportsbutikken og de på h&m. Jeg foretrekker på bruke tights til å jogge i, disse ligger som ofteste fra 249 og oppover, men følg med i tilbuds aviser, det hender ofte de har tilbud helt ned i 99kr. Jeg synes mx sport og h&m som ligger best ann i pris. men du kan jo sjekke ellos og sportmann, vil tro klærene der har like bra kvalitet. T-skjorte/topper får mann kjøpt alle plasser, fra 99kr og oppover, her må du bare velge farge og komfort etter eget ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 23. august 2012 #3 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg er veldig fornøyd med sportsklærne til H&M, og har kun valgt deres sportsklær i det siste. Det er klart jeg merker forskjell på H&M-bukser til 249 og tilsvarende type fra Nike til 599, men ikke nok til at jeg syns det er verdt prisforskjellen! Men når det begynner å bli kaldere i været, da må jeg nok i sportsbutikker igjen. Jeg har ihvertfall ikke funnet litt varmere treningstights fra H&M, og jeg hater å ha ekstra lag under de tynne treningstightsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå