AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #1 Del Skrevet 22. august 2012 Foreldrene mine hadde ingen problemer med kjæresten min som er ti år eldre enn meg, møtte han måneden før jeg fylte 17. Han er høyt utdannet, høflig, morsom og jordnær gutt. Moren min var litt skeptisk første gang jeg skulle på besøk til han med overnatting og vi ble enige om at jeg skulle ringe hver 3. Time etter det gikk det veldig greit. Hvordan fungerer et forhold med denne aldersforskjellen? Den yngste kommer jo ikke engang inn på byen, og har neppe rast fra seg enda og er ikke ferdig med å leve livet, mens den eldste er i en alder hvor det er naturlig å tenke litt mer på stabilitet. Og hva når de blir pensjonister? Den eldste går jo av ti år før den yngste! Anonym poster: 68c521af862de1b09b1f0de6693ed858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 22. august 2012 #2 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) kanskje i den alderen er 10 år mye, men etter hvert så vil jo aldersforskjellen bli mindre og mindre synlig i forholdet tror jeg. Og jeg synes nok ikke at man må bli pensjonister på samme dag for å være sammen. Dessuten, hvorfor bry seg? De to får det til å fungere antar jeg så da spiller det jo ingen rolle med mindre man må stikke nesen sin i andres liv, som man strengt tatt ikke må. Endret 22. august 2012 av skreppamedleppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #3 Del Skrevet 22. august 2012 kanskje i den alderen er 10 år mye Så hvorfor ikke vente med å bli sammen til man er litt mer like? Det er jo faktisk et forhold mellom en voksen og et barn. Anonym poster: 68c521af862de1b09b1f0de6693ed858 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 23. august 2012 #4 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Så hvorfor ikke vente med å bli sammen til man er litt mer like? Det er jo faktisk et forhold mellom en voksen og et barn. Anonym poster: 68c521af862de1b09b1f0de6693ed858 Beklager leste feil, ja hun er et barn, men hun er over den seksuelle lavalder. Folk forelsker seg på tvers av aldersgrenser, så lenge en er over 16 og således over den seksuelle lavalder, og i og med at hennes foreldre ikke har noe problem med han så skjønner jeg fremdeles ikke hvorfor andre skal stikke nesen sin inn i andres forhold. Om det gjelder deg selv eller dine barn derimot så kan jeg skjønne skepsisen. Endret 23. august 2012 av skreppamedleppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2012 #5 Del Skrevet 23. august 2012 Hvilken rolle spiller aldersforskjell så lenge partene synes det er greit? Hvorfor blande seg inn? La folk få bestemme selv hva som passer for dem. Ti år er ikke så stor forskjell, vet om flere med større forskjell enn det. Funker helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #6 Del Skrevet 23. august 2012 Lurer litt på hva som får en "høyt utdannet, høflig, morsom og jordnær" mann til å bli interessert i en 16-åring. Anonym poster: 20a876d0c7eaab5a532f92aed050ee67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 23. august 2012 #7 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Hvilken rolle spiller aldersforskjell så lenge partene synes det er greit? Hvorfor blande seg inn? La folk få bestemme selv hva som passer for dem. Ti år er ikke så stor forskjell, vet om flere med større forskjell enn det. Funker helt fint. Helt enig, hvilken rolle spiller det i dagliglivet til ts? Det er jo ikke hun/han som er ilag med noen som er 10 år eldre. Tror den personen det er snakk om vet og føler best hva og hvorfor de er sammen, og som sagt de har ikke noe problem med det etter som jeg leser. Endret 23. august 2012 av skreppamedleppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2012 #8 Del Skrevet 23. august 2012 Ville bare si at jeg er den samme personen som er quoted i åpningsposten. Hvis det er interesse om det praktiske så er det bare å spørre. Ble litt overrasket at folk i det hele tatt reagerte såpass at de laget en ny tråd. Litt om det praktiske kjæresten min er den som tjener penger og er på ingen måte gjerring. Vi går ikke ofte ut ilag, men heller hver for oss. Han kommer overens med mine venner og jeg med hans, da de fleste ikke dømmer etter alder men gidder å faktisk bli kjent med personen. Pensjonisttilværelsen er litt fjern, for oss begge faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå