Gå til innhold

Skal-eller ikke....?

Gjest Brynhildur

Anbefalte innlegg

Gjest Brynhildur

Nokk en krangel fant sted mellom meg og min mann på fredag, og da varer jo krangelen i hvertfall en uke. Med stille krangel, slik stillhet som spiser meg opp innvendig. Det er bagatell han tok opp denne gangen som sitst.

Men i kveld kom min datter på 12 som jeg har fra før og sa: Mamma, jeg syntes du og ..... skal flytte fra hverandre for en stund jeg, dere krangler så mye og jeg får så vondt når jeg ser du har det vondt mamma.Mitt hjerte blør nå for min velsevoksene datter...... ;( Har prøvd og skåne henne, og svarer aldri tilbake på spydigheter når hun er tilstede, men klart hun merker....

Gnisten er borte mellom mannen min og meg, men er så glad i han, min datter er glad i han, han har jo vært i livet vårt i 10 år.., men har tenkt en stun på og avslutte men ikke helt turt., i kveld fikk jeg et spark i rumpen av min lille engel.......

Måtte bare skrive for og få ut litt frustrasjon, fredag kommer han hjem, da må vi finne en løsning en eller annen vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Hør på datteren din, du. Når barna ber foreldrene om å ta en pause fra hverandre, er det ikke akkurat sunne familieforhold.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhildur

Ja, har bestemt meg for og flytte. I morgen kommer han hjem, og da skal jeg ta den samtalen.. Gruer meg veldig, gruer meg til alt bråket, surheten og drittkastingen. men samtidig gleder meg til og komme i orden på ny plass. Fant en leil til leie i dag, men må vente til over helgen med å ringe på den, da eieren er bortreis. Fy for en berg og dalbane jeg sitter på nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Nå har jeg ikke mye erfaring om dette, og jeg er nok nærmere alderen på datteren din enn deg, men... etter min mening høres det ut som at å flytte fra hverandre er den beste løsningen. Det er trist for hele familien, men kanskje særlig barna, i en slik situasjon. Barn bør få slippe å bo under slike forhold. Det er usunt. For ikke å snakke om at du som person fortjener et sunnere forhold, og en bedre bosituasjon. De fleste jeg kjenner, inkludert noen av mine nærmeste, som har skilt seg eller gått fra partneren sin etter mange år, angrer ikke. Faktisk angrer de mer på at de ikke gjorde det tidligere, og at de kastet bort så mye tid på krangel, kjefting og å være ulykkelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...