Gå til innhold

Hva synes dere om menn som menn som tatoverer på seg "hår"?

Gjest Mann

Anbefalte innlegg

Han var en kjekk fyr, men så bedre ut i begynnelsen. Jeg synes faktisk at den typen "frisyre" generelt sett ser bedre ut en de fleste andre herrefrisyrer, men det er jo smak og behag. Jeg skjønner at en mann i så ung alder blir lei seg av å miste håret, og ønsker man å gjøre noe sånt, så er det ikke noe problem det. To each his own, jeg hadde ikke reagert. Det er på lik linje med at jeg kanskje foretrekker håret mitt kort, selv om ikke alle andre synes det er det stiligste alternativet for meg.

Jeg synes ikke det kan sammenlignes med å gi puppene litt fyll, da. Dette kan vel heller sammenlignes med en vanlig tattovering, hvis man skal trekke sammenligninger. Og når det gjelder hvor permanent en sånn hårtattovering er så er jo tapet av håret permanent også. Da står jo valget allerede bare mellom 2 permanente "løsninger."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe er forsåvidt enig med deg, men er forskjell på noe som er der permanent og noe man kan forandre på igjen ;)

Man kan faktisk forandre på det igjen. Med permanent make up kan man også fjerne ting ved å tatovere på hudfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...