Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hipp hurraaaa!! :hoppendeglad: Kanskje jeg skal feire deg med kake i dag :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk alle sammen! :klemmer:

Det murrer og strekker nedi der, så det er nok en liten spire som syns det var litt trangt enn så lenge ;)

Fikk en hjertesjokolade fra M nå når jeg kom fra jobb, som det stod "Gratulerer" på :rodmer:

Han fikk vite det etter jeg var ferdig i dusjen i morges. Jeg krøp opp i armkroken hans og sa "M skal kanskje bli pappa i juni". Måtte gjenta det en gang til før han fikk det med seg, og han måtte stille kontrollspørsmål om jeg var gravid. Og det er jeg jo :nigo: Vi lå litt og klemte rundt hverandre før han klemmer meg ekstra hardt og utbryter "Mine!" :rodmer::yvonne:

• Liker 2
Skrevet

Takk alle sammen! :klemmer:

Det murrer og strekker nedi der, så det er nok en liten spire som syns det var litt trangt enn så lenge ;)

Fikk en hjertesjokolade fra M nå når jeg kom fra jobb, som det stod "Gratulerer" på :rodmer:

Han fikk vite det etter jeg var ferdig i dusjen i morges. Jeg krøp opp i armkroken hans og sa "M skal kanskje bli pappa i juni". Måtte gjenta det en gang til før han fikk det med seg, og han måtte stille kontrollspørsmål om jeg var gravid. Og det er jeg jo :nigo: Vi lå litt og klemte rundt hverandre før han klemmer meg ekstra hardt og utbryter "Mine!" :rodmer::yvonne:

:hjerter:

Skrevet (endret)

Jeg skal aldri mer tvile på min egen magefølelse!

Yay! Gratulerer! Jeg har IKM mens samtidig som deg, men tør ikke teste enda :ler:

Endret av Mammasjokket
Skrevet (endret)

Takk, Mammasjokket. Sender litt babystøv i din retning! :strix:

Testet igjen i dag (selvfølgelig), og det er en lettelse å se at streken ble sterkere. Måtte også ta en EL-test, har jo sikkert 20 stk igjen ;)

Endret av Nautika
  • Liker 1
Skrevet

Nå har M dratt avgårde til Trondheim for helga, mens jeg ligger på sofaen med kleenex, cola og opptak av fødeavdelingen ;) Prøver å aktivisere bikkja litt også, formen er temmelig dårlig så det blir ikke noen tur til hundeparken som planlagt. Får gjemme litt godbiter rundt i huset og trene litt triks med han innimellom..

Bør vel sette på en klesvask så jeg har klær til jobb på mandag også ;)

Skrevet

JOHOI! Takk! :nigo:

Vi tok oss jammen en tur i hundeparken, bikkja fikk løpt av seg litt krutt, så nå kan jeg ligge horisontalt i sofaen resten av dagen med god samvittighet ;)

• Liker 2
Skrevet

Tett i nese, ører og hoster som en kols-pasient! Fine greier. Kan vel allerede nå si at jeg ikke skal på jobb i morgen (og jeg som hadde bestilt time til massasje på jobb :()

Jeg har blitt litt bedre i nesa i dag, men desto tettere i ørene. Jeg kjøpt en ny te i går som jeg prøvde ut, og jeg kunne hverken kjenne hint av vanilje eller karamell. I dag har luktesansen forbedret seg, så nå lukter det deilig karamell av den varme koppen ;)

• Liker 1
Skrevet

Jøss, var ikke du sånn bihulesyk sist du var gravid også?

God bedring til deg, høres lurt ut å holde seg hjemme i morgen.

Skrevet

Så kjedelig da.. God bedring! :klem:

Skrevet

Joa, jeg trenger ikke graviditetstest når bihulene et en like god indikasjon på at noe er på gang. :ler:

Jeg hadde egentlig planer om en tur til foreldrene mine i dag, greit å bruke deres bikkje til å slite ut min :lur: Jeg må nok ringe på forhånd så de ikke planlegger at vi skal gå tur på 10 km (og der ringte mamma og lovet raspeball til middag :sikle:)

Ha en fin søndag!

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer så mye!!!! :bolledeig: Dette er fantastiske nyheter!! :hoppe::strix:

Skrevet

Takk, Spiremor! :hoppe:

Til kumle vs raspeball-debatten: Jeg er oppvokst med kumle, men har alltid sett for meg at alle andre sier raspeball, så det var derfor jeg brukte det ordet :P

Jeg ble god og mett på raspeball/kumle, kålrot, vossakorv og saltet svineknoke :sikle: Mamma foreslo ost og kjeks til dessert, men heldigvis var ikke pappa så gira. Da slapp jeg å komme med en dårlig unnskyldning på hvorfor jeg ikke spiser slike skumle oster som jeg vanligvis spiser :ler:

Formen har egentlig vært helt ok når jeg har vært borte, men jeg merket at det var veldig godt å slenge seg i sofaen hjemme nå. Jeg får se an formen i morgen tidlig, mamma må passe bikkja hvis jeg finner ut at jeg skal på jobb, så vi får se hva som skjer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...