Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk alle sammen! :klemmer:

Det murrer og strekker nedi der, så det er nok en liten spire som syns det var litt trangt enn så lenge ;)

Fikk en hjertesjokolade fra M nå når jeg kom fra jobb, som det stod "Gratulerer" på :rodmer:

Han fikk vite det etter jeg var ferdig i dusjen i morges. Jeg krøp opp i armkroken hans og sa "M skal kanskje bli pappa i juni". Måtte gjenta det en gang til før han fikk det med seg, og han måtte stille kontrollspørsmål om jeg var gravid. Og det er jeg jo :nigo: Vi lå litt og klemte rundt hverandre før han klemmer meg ekstra hardt og utbryter "Mine!" :rodmer::yvonne:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! :klemmer:

Det murrer og strekker nedi der, så det er nok en liten spire som syns det var litt trangt enn så lenge ;)

Fikk en hjertesjokolade fra M nå når jeg kom fra jobb, som det stod "Gratulerer" på :rodmer:

Han fikk vite det etter jeg var ferdig i dusjen i morges. Jeg krøp opp i armkroken hans og sa "M skal kanskje bli pappa i juni". Måtte gjenta det en gang til før han fikk det med seg, og han måtte stille kontrollspørsmål om jeg var gravid. Og det er jeg jo :nigo: Vi lå litt og klemte rundt hverandre før han klemmer meg ekstra hardt og utbryter "Mine!" :rodmer::yvonne:

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal aldri mer tvile på min egen magefølelse!

Yay! Gratulerer! Jeg har IKM mens samtidig som deg, men tør ikke teste enda :ler:

Endret av Mammasjokket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Mammasjokket. Sender litt babystøv i din retning! :strix:

Testet igjen i dag (selvfølgelig), og det er en lettelse å se at streken ble sterkere. Måtte også ta en EL-test, har jo sikkert 20 stk igjen ;)

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har M dratt avgårde til Trondheim for helga, mens jeg ligger på sofaen med kleenex, cola og opptak av fødeavdelingen ;) Prøver å aktivisere bikkja litt også, formen er temmelig dårlig så det blir ikke noen tur til hundeparken som planlagt. Får gjemme litt godbiter rundt i huset og trene litt triks med han innimellom..

Bør vel sette på en klesvask så jeg har klær til jobb på mandag også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOHOI! Takk! :nigo:

Vi tok oss jammen en tur i hundeparken, bikkja fikk løpt av seg litt krutt, så nå kan jeg ligge horisontalt i sofaen resten av dagen med god samvittighet ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tett i nese, ører og hoster som en kols-pasient! Fine greier. Kan vel allerede nå si at jeg ikke skal på jobb i morgen (og jeg som hadde bestilt time til massasje på jobb :()

Jeg har blitt litt bedre i nesa i dag, men desto tettere i ørene. Jeg kjøpt en ny te i går som jeg prøvde ut, og jeg kunne hverken kjenne hint av vanilje eller karamell. I dag har luktesansen forbedret seg, så nå lukter det deilig karamell av den varme koppen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joa, jeg trenger ikke graviditetstest når bihulene et en like god indikasjon på at noe er på gang. :ler:

Jeg hadde egentlig planer om en tur til foreldrene mine i dag, greit å bruke deres bikkje til å slite ut min :lur: Jeg må nok ringe på forhånd så de ikke planlegger at vi skal gå tur på 10 km (og der ringte mamma og lovet raspeball til middag :sikle:)

Ha en fin søndag!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Spiremor! :hoppe:

Til kumle vs raspeball-debatten: Jeg er oppvokst med kumle, men har alltid sett for meg at alle andre sier raspeball, så det var derfor jeg brukte det ordet :P

Jeg ble god og mett på raspeball/kumle, kålrot, vossakorv og saltet svineknoke :sikle: Mamma foreslo ost og kjeks til dessert, men heldigvis var ikke pappa så gira. Da slapp jeg å komme med en dårlig unnskyldning på hvorfor jeg ikke spiser slike skumle oster som jeg vanligvis spiser :ler:

Formen har egentlig vært helt ok når jeg har vært borte, men jeg merket at det var veldig godt å slenge seg i sofaen hjemme nå. Jeg får se an formen i morgen tidlig, mamma må passe bikkja hvis jeg finner ut at jeg skal på jobb, så vi får se hva som skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...