AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #1 Del Skrevet 22. august 2012 Er en person som jeg har ganske lite kontakt med, er som regel jeg som blir kontaktet siden jeg ikke har den helt store interessen av å øke kontakten. Fikk inn en melding på Facebook i går: Heidu hvordan går det med deg? lever du? lever katten? Skrev da at det går bra med oss, men at katten har vært hos veterinæren to ganger i sommer og oppga et totalt beløp som definitivt burde ledet til spørsmål om hva som hadde skjedd. Men nei, INGENTING. Jeg vet at kattesnakk er kjedelig for veldig mange, spesielt dem som ikke har katt selv, så jeg prøver å begrense det. Men spør folk om katten, så sier jeg noe kort om hvordan det går. Dette alene er forsåvidt en fillesak, eller en ikke-sak, men det er noe som går igjen hos flere av de jeg snakker med. De spør om ting og følger ikke opp, eller de velger å ikke forholde seg til ting som jeg selv tar opp på eget initiativ. Virker veldig ofte som at de ikke har hørt hva jeg sa en gang, og bare bytter tema som om jeg aldri hadde sagt noe. Jeg virker kanskje som "en "aper som bare snakker piss", men det er disse menneskene som tar kontakt med meg, mens jeg prøver å holde kontakten på et minimum fordi de virker ganske hjernedøde. Jeg er likevel blid og hyggelig når de tar kontakt og later i hvert fall som at jeg bryr meg om det de har å si, selv om vi egentlig snakket om meg. Anonym poster: 69f304baa0234c5be9f0cea340c17101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 22. august 2012 #2 Del Skrevet 22. august 2012 det er du som bestemmer åssen de skal behandle deg. Fatt deg i korthet til du ser de kommer med noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå