Gå til innhold

Han er "alle damers bestevenn"

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er samboer med en mann som for å si det slik er meget aktiv på nettet.

Han har gjenopptatt kontakten via nett med noen av sine gamle flammer, elskerinner og exer, og han har funnet nye venninner der som han har en del kontakt med.

Han sier at det bare er vennskap. Jeg har snoket litt på profilene deres via min egen profil, og har funnet ut at disse venninnene betegner han som sin bestevenn, sin aller beste internettvenn o.l.

Jeg har også fått med meg at den gamle elskerinnen hans mener at hun og han har god kjemi og at de har mye å snakke om...

Exen hans har han veldig mye kontakt med. De skrives og ringes flere ganger om dagen. De har ikke barn sammen så de har jo strengt tatt ingen grunn til å ha så mye kontakt...

Jeg har nå satt foten ned da dette bare blir for mye for meg. Han har andre venninner også, som han har kjent lenge og som han aldri har rotet med eller vært interessert i. Disse vennskapene har jeg ingen problemer med å akseptere.

Mener dere at jeg er urimelig eller har jeg grunn til å sette foten ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hadde jeg aldri godtatt. For det første er det ganske respektløst overfor deg, det er DU som skal være den viktigste dama i livet hans, han får konsentrere seg om å være en bestevenn for deg før han bruker opp den energien på andre.

For det andre så virker han helt ærlig ganske patetisk. Han høres ut som en typisk fjortis-førtis på facebook. "Til alle mine kjære FB venner, lik denne statusen om jeg betyr noe for deg, de fem første som liker får kommentar på sitt profilbilde <3<3<3<3<3<3<3" "Du er min aller beste internettvenn Ola, du er den FB-vennen jeg kan snakke med alt om! vi har en helt utroooolig kjemi!! superduper megaglad i deg, min besteste internett bestevenn!<3<3<3<3<3"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Det hadde jeg aldri akseptert. Greit nok at han har venninner, men å ha masse kontakt med tidligere flammer syns jeg ikke noe om. Still krav til han du, og se hva han sier. Nekter han å kutte de ut så virker han som en person som er avhengig av bekreftelse fra andre kvinner spør du meg.. Min ex var også sånn og det var et helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...