Gjest Badebuksa Skrevet 22. august 2012 #1 Del Skrevet 22. august 2012 ..Men så er det ting som gjør at du ikke kan det? F. eks at du må ta hensyn til folk som ikke vil at du skal kjefte og lage ubehageligheter? Jeg kjenner en som jeg har lyst til å kjefte på, sette ordentlig på plass. Men jeg kan ikke, fordi jeg må ta hensyn. Det er en person som gjør så mye umoralsk og galt, og jeg har sett meg lei på det. Er slem mot både mennesker, dyr og attpåtil sin egen "kjæreste". Snylter på alt og alle, til og med staten. Har så mye jeg skulle sagt, så det bare brenner inne!! Flere som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #2 Del Skrevet 22. august 2012 ..Men så er det ting som gjør at du ikke kan det? F. eks at du må ta hensyn til folk som ikke vil at du skal kjefte og lage ubehageligheter? Jeg kjenner en som jeg har lyst til å kjefte på, sette ordentlig på plass. Men jeg kan ikke, fordi jeg må ta hensyn. Det er en person som gjør så mye umoralsk og galt, og jeg har sett meg lei på det. Er slem mot både mennesker, dyr og attpåtil sin egen "kjæreste". Snylter på alt og alle, til og med staten. Har så mye jeg skulle sagt, så det bare brenner inne!! Flere som har det sånn? Absolutt! De jeg har aller mest lyst til å kjefte på! Jeg begynner med: 1. En av kollegaene mine, som forpester hele arbeidsmiljøet med den baksnakkingen sin, som ikke lar nye ansatte bli kjent med de gamle på deres egne premisser! Neida, hun skal være så snill og grei at hun "oppdaterer" dem på hvilke dårlige egenskaper enkelte av de gamle ansatte har, gamle blemmer etc, slik at de nye blir usikre og ikke helt vet hva de skal gjøre. Hun er tvers gjennom falsk. 2. Sjefen, som er en kontrollfreak, livredd for å miste kontrollen at han overkontrollerer absolutt alt, til de ansattes store irritasjon. Greit med kontroll, men når det går utover produktiviteten, humøret og samarbeidsklimaet, så må dette gå til helvete en eller annen gang. Drittsjef! 3. De som vet om mennesker som er slemme og driver med å mishandler dyr, men som unnlater å varsle videre, mener jeg burde skamme seg dypt. For det mennesket som er kapabel til å mishandle dyr, er også kapabel til å avansere til å begynne å mishandle mennesker og dermed sånn totalt sett bli en stor belastning for de nærmeste, omgangskretsen og for samfunnet om vedkommende ikke blir satt i systemet (blir sett og blir fulgt med), og satt under behandling i forebyggende hensikt og det burde de som velger å unnlate å varsle om slikt, skjønne og begripe. Å unnlate å melde fra om slike tilfeller....Og det mennesket som skulle være så uheldig å treffe dyremishandleren i det øyeblikket vedkommende "bestemmer" seg for å avansere...kunne være forhindret. Anonym poster: 5d06b2676fbee8c95608d7540c2f69ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyx Skrevet 22. august 2012 #3 Del Skrevet 22. august 2012 JA. Det er mange jeg vil kjefte på. 1. Min tidligere trener. For å være et rasshøll og bare bry seg om seg selv. Greit nok at du skal til VM, men du dropper å trene barna fordi......... du vil heller dra på fisketur. Dessverre så er han med i klubben min, men jeg vil kverke han Når du sier ja til et verv, så burde du mene det... Ikke være der når du kan skumme fløten.. Men.. 2. Min u.skolelærer Som leste opp karakterer høyt. Som fortalte om meldingene dine til alle osv. Ikke kult. 3. Bestemor... Her vil jeg ikke si noe mer enn: KJERRING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 22. august 2012 #4 Del Skrevet 22. august 2012 Åja jeg vil kjefte så det suser etter! Jeg vil kjefte på en tidligere kollega for han ødela hele jobben min, kalte meg hore og jævla fitte osv, endte med jeg fikk trusler om sparken fordi jeg var visst rasist ifølge negeren som kalte meg alle stygge tingene, han slapp unna med det.. Så vil jeg kjefte på en jente jeg jobba med som er så sinnsykt besserwisser at jeg vil kaste opp å ta baklengs salto!!! Hun komenterte alt jeg gjorde og sa alt var "feil" så kommer hun selv med de merkeligste løsningene som ikke gir noen form for logikk! og ikke blir problemene løst heller,, men å kjefte på meg og si jeg gjør feil og gjør meg til narr,.. det er helt i orden det... Så vil jeg kjefte på eksen som prøvde å drepe meg.. men jeg vil egentlig ikke ha noe med dritten å gjøre, for jeg ville nokk gått til angrep om jeg noengang så han igjen. Så til sist men ikke minst så vil jeg kjefte på meg selv.. For jeg har tatt mange gale valg i livet mitt, og jeg lærer ikke før jeg gjør samme feilen 5 ganger minst.. Og for at jeg ikke klarer å stå opp for meg selv, jeg er veldig usikker på meg selv for mange ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå