Gjest Bobler Skrevet 25. august 2012 #21 Del Skrevet 25. august 2012 Betaler som regel selv. Tusen kroner i året er ikke allverden, så det gidder jeg ikke mase om. Men hender han tilbyr seg å betale så jeg kan heller kjøpe meg noe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #22 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg kjøper det selv. Han kjøper glidemiddel. Anonym poster: 6a45da72c21bd0f34c339fdc9eba5b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 25. august 2012 #23 Del Skrevet 25. august 2012 P-piller har jeg alltid stått for selv, så har karen kjøpt kondomer i perioder vi har trengt det. Er tross alt mye dyrere. Nå har jeg spiral, men var singel da jeg satt den inn. Hadde jeg hatt kjæreste hadde jeg lett spurt han om en 1000lapp for kostnadene, jeg måtte tross alt ut med 2000 kr for dritten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #24 Del Skrevet 27. august 2012 Betaler selv, og har alltid gjort det. Synes ikke det er nevneverdig mye. Samboer kjøper alltid glidemiddel og unirens (mot inngrodd hår), og det er vel neppe billigere. <br /><br /> Anonym poster: da1f455b6f63c16c221edd2f0e462ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #25 Del Skrevet 27. august 2012 Her i huset er det den som har penger på konto, som drar kortet.. Hva enn det måtte være. Har i grunn hatt det slik i alle forhold ( når vi har bodd sammen ), Har vi bare vært kjærester og bodd hver for oss, har jeg betalt selv. Har aldri hatt noe problem med å betale for meg selv, eller kjæresten/samboeren min. Penger er bare papir Anonym poster: f2305cbe36414db007bbcced700eacd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 29. august 2012 #26 Del Skrevet 29. august 2012 Etter at vi fikk felles bankkonto, har jeg delt utgiftene med samboeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 31. august 2012 #27 Del Skrevet 31. august 2012 Mannen min jobber rett ved et apotek så han har fått ansvaret for å huske og kjøpe ppiller hos oss.. Her deler vi på utgiftene på det meste, det at han betaler ppillene er fordi det er praktisk at han henter de før/etter jobb.. De koster jo ikke allverdens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå