Gjest Ethereal Skrevet 18. februar 2004 #1 Del Skrevet 18. februar 2004 I morgen grytidlig reiser jeg hjem på besøk til min kjære... Jeg har ikke sett ham på seks uker, og jeg klarer ikke å tenke på annet Ikke engang det at jeg faktisk må stå opp kl 0400 skremmer meg. Måtte bare få sagt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. februar 2004 #2 Del Skrevet 18. februar 2004 Det blir vel herlig!! Masse og og ikke minst kommer du til å føle deg og God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. februar 2004 #3 Del Skrevet 18. februar 2004 God tur hjem! Grått og trist i Tromsø i dag, men jeg regner med at det spiller liten rolle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 18. februar 2004 #4 Del Skrevet 18. februar 2004 Været DRITER jeg i!!! Dessuten høres det ut som det regner her også nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 18. februar 2004 #5 Del Skrevet 18. februar 2004 Velkommen hjem til gamlelandet, og kos deg meg kjærsten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå