Gjest Anonym Skrevet 22. august 2012 #1 Del Skrevet 22. august 2012 Hvordan oppfører menn seg når de blir tatt i flørting/ utroskap med andre enn den de har et forhold til? Blir de sure, sinte, furtne, avvisende? Jeg tok nettopp opp med en jeg har truffet jevnlig at jeg tror han driver og legger seg etter andre ettersom vi har mye mindre kontakt enn tidligere og han ikke sender meldinger osv. Da ble han sur og sa at dette gidder han ikke.. Jeg tenker at dersom en bryr seg om noen blir en ikke sur for noe sånt og en prøver å kjempe for å opprettholde relasjonen. Her viste han klart at han ikke kunne brydd seg mindre tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MonaLisa Skrevet 22. august 2012 #2 Del Skrevet 22. august 2012 Trenger vel ikke bety at han faktisk er utro men han er vel slik, som veldig mange menn, at han er på vakt mo eiesyke fra dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 22. august 2012 #3 Del Skrevet 22. august 2012 Etter min erfaring så blir de ofte sinte, spesielt dersom de er notorisk utro. De er nemlig utro, også legger de det i sin egen lille mappe som heter "dette har aldri skjedd". De tror faktisk på det også. Så når du konfronterer de, så kan de bli meget sinte og fornærmet for at du i det hele tatt sier slikt og anklager han for noe "som aldri har skjedd". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 22. august 2012 #4 Del Skrevet 22. august 2012 Hehe, det er jo rimelig sykt egentlig, minner litt om psykopati på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #5 Del Skrevet 22. august 2012 Han fyren din har enten vært utro, eller så har han vært igjennom et forhold med en dame som var så sykelig sjalu at han holder seg milevis unna noen som kunne tenkes å være sjalu igjen. Jeg tipper på det første. Anonym poster: 4a663eda0adbb67783bc9f6bae19bf7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #6 Del Skrevet 22. august 2012 Først blir de forbauset, så vantro - hvordan kan du tro noe sånt om meg?, så går de rett i angrep, de vil beskylde deg for å være hysterisk, paranoid, sykelig sjalu, du er ute etter dem, gjerne etterfult av harde utsagn som "slikt piss gidder jeg ikke forholde meg til", "hvordan skal jeg kunne være sammen med deg når du helt tydelig ikke stoler på meg" osv. Ved direkte bevis vil de si jeg var full, jeg husker ikke hva som skjedde, det var hun som fikk meg til det, jeg gjorde det fordi jeg savnet deg så fælt, det skjedde bare en gang (og jeg husker ingenting av det), det kommer aldri til å skje igjen, du vet jo at det er deg jeg vil ha. Og er du sjalu i ettertid blir det nå får du faen meg gi deg med det maset ditt, nå må du bestemme deg for om du vil fortsette å være sammen med meg eller ikke, jeg har jo sagt at det ikke var noe jeg mente med det, nå må du se til å komme over det ubetydelige greiene, jeg finner meg ikke i at du kontrollerer meg, jeg gjør hva faen jeg vil, jeg har jo sagt at det var en engangsgreie. Så jeg er enig med deg, ts, han har noe på gang med en annen og vil ikke at du skal få vite det. Dropp ham. Anonym poster: f9961e34a9b0056086fc6203336875fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå