AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #1 Del Skrevet 22. august 2012 Etter å ha lest drøssevis av ulykkelige innlegg her på KG, har jeg konkludert med at jeg heretter skal ha en innstilling at ingen er til å stole på, og så stole på dem først når de har bevist at de er til å stole på. Og kriteriene kommer til å være skyhøye, skal man bevise ens pålitelighet. Det tror jeg vil spare meg for mye ulykke, og hindre at jeg vil bli nok en av de mange som skriver klage-innlegg her. Det er hva jeg har lært av KG. Så takk for den lærdommen som jeg absolutt kommer til å ta med meg ut i livet, og leve ut i praksis. Aldri stol på noen. Anonym poster: cf5f0b5b3ebf524cd51726821c08593a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentehumor Skrevet 22. august 2012 #2 Del Skrevet 22. august 2012 aldri vær for godtroende, selv ikke for dine alle nærmeste. Det er en tanke man må ha med seg hele tiden. Du kan stole på folk, men til en viss grad, aldri så mye at du blir naiv og derfor veldig lett å utnytte. osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2012 #3 Del Skrevet 22. august 2012 En skal aldri sette sin lit til andre enn man selv, dog så bør en også ha i hug at man er ens verste fiende. Vel... uansett så er man ens egen lykkes smed og godt er vel det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentehumor Skrevet 22. august 2012 #4 Del Skrevet 22. august 2012 En skal aldri sette sin lit til andre enn man selv, dog så bør en også ha i hug at man er ens verste fiende. Vel... uansett så er man ens egen lykkes smed og godt er vel det? hehe, det synes vel i speilet det du sier ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2012 #5 Del Skrevet 22. august 2012 hehe, det synes vel i speilet det du sier ;P Det spørs.. om en ser seg selv rett i øynene eller ikke. Man kan spre lys omkring seg på to måter: Enten ved selv å være et, eller ved å være speilet som kaster lyset tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 22. august 2012 #6 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Om du ikke skal stole på noen så stoler du vel heller ikke på at de som oppretter tråder her på KG alltid er hundre prosent objektive og fremlegger sakene sine hundre prosent nøytralt heller? Endret 22. august 2012 av Singha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå