Gå til innhold

Hadde du følt deg trygg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom kjæresten din hadde venninner som han i single perioder ligger med dann og vann? Han har kjent de siden ungdomsårene, han er nå godt oppe i 40-åra. Han mener da at det ikke er noe stress å ha de som "vanlige" venninner når han er i et forhold. Har hendt han har vært på besøk hos dem, ringer dem i ny og ne..alt uten mitt nærvær.

Anonym poster: bddf313112b971b7e15c0b4089e9b8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri om jeg hadde følt meg trygg.

Anonym poster: f1c076cf6ef2b5d2656254f36885382a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke følt meg trygg om min kjæreste hang seg opp i hvem jeg hadde sex med som singel.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Aldri om jeg hadde følt meg trygg.

Anonym poster: f1c076cf6ef2b5d2656254f36885382a

Enig. Er greit med jentevenner altså, men om han har drevet og ligget med de, så nei, da hasdde jeg ikke følt meg trygg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min kan ha de venner og venninner han vil. (Men nå har ikke mannen min slike venninner da, så det er kanskje lett for meg å si?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en eks han har hatt et langvarig forhold til, kan jeg forstå at han vil beholde vennskapet - da har hun jo en gang betydd mye for ham, og vil mest sannsynlig alltid bety noe for ham :) Men om det er noen han "bare" har hatt for sex, ville jeg ikke ha likt det nei. Ikke ville jeg ha likt at han fortalte meg alle han hadde hatt sex med heller, føler det blir å vise seg litt.. Men altså, det får da så være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Er ikke så veldig sjalu av meg, og om jeg hadde vært sammen med noen, er vedkomne mest sannsynlig noen jeg stoler på. Hvem han tidligere har hatt sex med er ikke min bussiness, og jeg vil ikke at noen sal kutte ut venninner bare fordi han er sammen med deg. Hadde jeg derimot funnet ut at de flørter eller han har vært utro, er forholdet over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Tja.. Er ikke så veldig sjalu av meg, og om jeg hadde vært sammen med noen, er vedkomne mest sannsynlig noen jeg stoler på. Hvem han tidligere har hatt sex med er ikke min bussiness, og jeg vil ikke at noen sal kutte ut venninner bare fordi han er sammen med deg. Hadde jeg derimot funnet ut at de flørter eller han har vært utro, er forholdet over.

men er spesielt at han fortsatt vil være venner med knullevenninnene sine. knullevenner er ikke ekte venner likevel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er spesielt at han fortsatt vil være venner med knullevenninnene sine. knullevenner er ikke ekte venner likevel.

Jeg forstår at du kan tenke sånn, men så lenge jeg kan stole på ham, så er det ikke noe problem for meg. Men så er jeg kanskje altfor lite sjalu da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri... Og tror nok ikke han hadde likt at jeg hadde hengt med kompiser som jeg hadde ligget med fra tid til tid heller... Er det bare jeg som synes det er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg er en ganske sjalu kvinne.. hvis jeg har grunn til å være sjalu.

Men er bevisst på at jeg har valgt å stole på han jeg er sammen med. Tror han sliter med større sjalusi... siden jeg har mange vakre sexye guttevenner.

Har også opplevd at en av hans "venninner" som han har sagt han aldri har hatt sex med, har forsøkt å gjøre meg sjalu (sitte i lårkort kjole på fanget hans og gni seg innpå)

Jeg ble sjalu. Han sa før jeg spurte: Alvina, dette forstår heller ikke jeg, det har hun aldri gjort tidligere...

Men nå går det så mange rykter også om han og hans bedrifter.

Men han har stadig vekk blitt sjalu... jeg kan nesten ikke gi en klem til mannlige venner uten at han tror jeg har knullet med de når jeg var ung... Og spesielt sjalu blir han hvis jeg har felles minner og det virker som jeg flørter, eller om jeg hefter meg opp i et matematisk problem, en gåte ala matematikk.

Nei, jeg er ikke sjalu, men jeg er det.

Men har følelsen av at han jeg er sammen med ligger med alle sine venninner når jeg ikke er tilstede. Ikke pga av annet enn at det er mange som er begynt å advare meg mot han.

Og dette er ugreit, for jeg er i grunnen ikke så veldig sjalu av meg. Han har hatt grunn til å være sjalu, jeg lå med en på 34 år i mai, men da hadde han gjort det slutt fordi han var så i tvil.

En mann som har så mange issues, det har også jeg...issues.

Men jeg forstår ikke hvorfor man skal nekte andre å ha venner av det motsatte kjønn, for det har jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg forstår at du kan tenke sånn, men så lenge jeg kan stole på ham, så er det ikke noe problem for meg. Men så er jeg kanskje altfor lite sjalu da..

jeg syns bare det er spesielt å beholde vennskap med noen man bare har brukt som leketøy og hadde tenkt at han hadde de i bakhånd dersom det skulle bli slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke tillit i et forhold, har man ingenting.

Er man ikke redd for å miste noe har man heller ingenting å miste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...