Gå til innhold

Kunne du vært utro?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enkelte ting setter jeg som prinsipp og er ikke situasjonbetinget med mindre det handler om liv og død, og det å ikke forkaste min troskap slik er ein av dem. I overkant markant og strengt vil jeg tro, men det skader eller sårer meg nå ikke på noe sett. Det aller viktigste er dog at det ikke sårer noen andre uskyldige heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis noen truet meg på livet til å være utro med en pistol, så kunne jeg også vært det.

Ellers. Aldri i livet. Verste, ikke-kriminelle du kan gjøre mot en person her i verden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri ha tenkt meg å være utro.

Men jeg har hatt en ONS med en som hadde dame uten at jeg viste det. Jeg fikk vite det av dama hans og vi er nå blitt veldig gode venninner og begge har lært at ONS kan føre til noe negativt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en slik som Havbris etterlyser. En som aldri hadde tenkt å være utro, men som likevel var det. På slutten sv et ti år langt ekteskap, hvor det var igjen smått med følelser og null sex. Kun et praktisk forhold.

Det som endret seg var at jeg ble kjempeforelsket i en annen. Så jeg var utro, innledet et hemmelig forhold på si. Og skilte meg. Tok det nye forholdet fram i lyset etter noen måneder.

Grunnen til utroskapen min var altså kjærlighet og forelskelse, og ikke spenning og sex.

Det eneste jeg angret på, var at jeg ikke hadde flyttet ut av ekteskapet tidligere.

Siden har jeg aldri vært utro, eller tenkt tanken på å være utro. Til gjengjeld har jeg vært flink å avslutte døde forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg og har jeg vært. Det handler ikke om et dårlig forhold til mannen min, men kun bekreftelsesbehov på egne vegne. Jeg vet jo at mannen min elsker meg og kroppen min, men likevel trenger jeg den seksuelle spenningen fra en fremmed mann fra tid til annen. Det er altså forholdet til meg selv som er dårlig, og ikke forholdet mellom mannen mig og jeg.

Jaha, ja. Om du har et så stort behov for bekreftelse og er så usikker på deg selv, burde du ikke være i et forhold. Har du ikke avtalt med mannen din at det er i orden at du roter rundt, så syns jeg du burde gjøre mannen din en tjeneste og forlate ham. Det der er ikke OK, uansett hvilke behov du har. Kan du ikke være trofast, vel, da er ikke forhold noe for deg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kunne jeg ikke vært for jeg hadde ikke kunnet leve med meg selv etterpå. Jeg hadde sett på det som nødvendig å isolere meg fra alle kjente i frykt for at jeg skulle ødelegge flere liv og blitt dypt deprimert som konsekvens.

Anonym poster: ca5e4cc7731e6d9af72b986bf762d57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...