AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #1 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at jeg kunne vært det. Jeg har tenkt mye gjennom dette spørsmålet, og er bevisst på hvorfor jeg ikke vil. Anonym poster: 27c95a6189509aa79093651910b9f66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feminist1 Skrevet 21. august 2012 #2 Del Skrevet 21. august 2012 Nei det kunne jeg aldri ha vært. Hvis forholdet hadde vært så dårlig, så hadde jeg mye heller slått opp eller snakket med ham 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 21. august 2012 #3 Del Skrevet 21. august 2012 Nei, det er jeg sikker på jeg ikke kunne, hadde jeg brydd meg lite nok til å kunne gjort det så hadde jeg ikke vært sammen med vedkommende. Det er vel heller respekt det går på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 21. august 2012 #4 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg kunne aldri vært utro. Det har jeg ikke i meg. Å såre noen med vilje klarer jeg bare ikke. Og utroskap kan ikke tilgis! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvaifaen Skrevet 22. august 2012 #5 Del Skrevet 22. august 2012 Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 22. august 2012 #6 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg klarer ikke forestille meg at jeg skal være det, men jeg er gammel nok til å vite at man aldri skal si aldri. Det er nok mange som har møtt seg selv i døra opp gjennom årene når det gjelder dette spørsmålet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utro kone Skrevet 22. august 2012 #7 Del Skrevet 22. august 2012 Ja, det kan jeg og har jeg vært. Det handler ikke om et dårlig forhold til mannen min, men kun bekreftelsesbehov på egne vegne. Jeg vet jo at mannen min elsker meg og kroppen min, men likevel trenger jeg den seksuelle spenningen fra en fremmed mann fra tid til annen. Det er altså forholdet til meg selv som er dårlig, og ikke forholdet mellom mannen mig og jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 22. august 2012 #8 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg klarer ikke forestille meg at jeg skal være det, men jeg er gammel nok til å vite at man aldri skal si aldri. Det er nok mange som har møtt seg selv i døra opp gjennom årene når det gjelder dette spørsmålet. Enig! Jeg liker også å tro om meg selv at jeg aldri vil være utro, både av respekt for meg selv og for partneren min. Men jeg har sett fornuftige mennesker før bli rammet av livskriser som gjør at de mister grepet på seg selv og gjør ting de aldri hadde trodd de var i stand til. Det blir litt som å si at "jeg har så sterk psyke at jeg kommer aldri til å få en depresjon". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 22. august 2012 #9 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg klarer ikke forestille meg at jeg skal være det, men jeg er gammel nok til å vite at man aldri skal si aldri. Det er nok mange som har møtt seg selv i døra opp gjennom årene når det gjelder dette spørsmålet. Jeg er også enig med Petra. Akkurat nå kan jeg ikke forestille meg at det skal skje, men det er ingen som vet hvordan fremtiden blir. Ofte er rammebetingelsene når man er utro helt annerledes enn man forestilte seg i starten av forholdet. Men idealet er selvsagt å holde seg trofast til døden skiller oss ad! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 22. august 2012 #10 Del Skrevet 22. august 2012 Vi har hatt en utroskapshistorie i løpet av vårt 21 årige forhold. Det får holde - det var tøft nok, derfor tror jeg ikke at jeg kommer til å være utro. Men - jeg er 50+ og har sett nok til å vite at selv de jeg aldri hadde trodd kunne være utro - er det eller har vært det. Stødige mennesker som i utgangspunktet har sagt at de aldri kunne være utro - for så å finne seg selv ivrig opptatt med å være utro. Jeg har lyttet til mange historier i løpet av årene. Begrepene "aldri" og "alltid" skal man være varsom med å bruke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #11 Del Skrevet 22. august 2012 I utgangspunktet nei, men jeg ser jo at det skjer med mange, og jeg har respekt for at man har svake øyeblikk. Derfor prøver jeg å ikke sette meg i situasjoner hvor det lettere kan skje. For eksempel, å søke trøst med en litt flørtete kompis og en flaske vin når du har krangla med kjæresten er greit å la være å gjøre av respekt for forholdet Jeg har valgt å være trofast, og det er veldig viktig for meg. Jeg tror ikke jeg kommer til å være utro. Anonym poster: 69d8a1eda3ca2bb9000f8ce5bd647368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darth Vader Skrevet 22. august 2012 #12 Del Skrevet 22. august 2012 ja, jeg har vært utro. ingen av jentene jeg var utro mot vet om det og jeg har ikke dårlig samvittighet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tine Skrevet 22. august 2012 #13 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg var sist utro mot en eks for nærmere ti år siden, og vet av erfaring at utroskap ikke er verdt det. Jeg kommer ikke til å være utro mot mannen min. Jeg elsker han på en annen måte enn jeg har elsket noen annen, jeg anser famlielivet vårt som hellig, og jeg kommer ikke til å bryte ekteskapsløftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #14 Del Skrevet 22. august 2012 Kunne aldri vært utro, men min faste sexpartner var vist utro mot dama han hadde fått uten og si noe til meg at han hadde fått seg dame. Har veldig lyst og si det til dama hans men føler det blir feil. Anonym poster: 7da85c3f09e4a5fc1ce9902067152e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. august 2012 #15 Del Skrevet 22. august 2012 Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bartenina Skrevet 22. august 2012 #16 Del Skrevet 22. august 2012 ja, jeg har vært utro. ingen av jentene jeg var utro mot vet om det og jeg har ikke dårlig samvittighet heller. hvorfor har du ikke dårlig samvittighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #17 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg tror jeg kunne vært utro, kanskje. Men jeg vil ikke at jeg skal gjøre det noen gang. Holder meg derfor unna situasjoner der det kan skje, og støter folk fra meg hvis det blir for flørtete tone. Anonym poster: 839a1312703fe86eb65ff13fc911b319 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darth Vader Skrevet 22. august 2012 #18 Del Skrevet 22. august 2012 hvorfor har du ikke dårlig samvittighet? vet ikke. sosiopatiske trekk kanskje. var veldig glad i de jeg var sammen med, men var likevel utro. det var ikke noe galt i forholdet og jeg hadde det veldig bra. likevel var jeg utro et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms.Mary Skrevet 22. august 2012 #19 Del Skrevet 22. august 2012 Har hatt som prinsipp i alle år, at man er bare ikke utro. Det er lavmål og et tillitsbrudd av dimensjoner. Det er ikke det at jeg ikke har hatt sjansen, men jeg har valgt å ikke benytte meg av mulighetene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mango Skrevet 22. august 2012 #20 Del Skrevet 22. august 2012 Så godt jeg kjenner meg selv, så vet jeg at jeg ikke kommer til å være utro mot kjæresten min. Men som sagt over; man skal aldri si aldri, hva fremtiden bringer er det ingen som vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå