AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #1 Del Skrevet 21. august 2012 Hvorfor tar jeg det personlig når noen forteller meg at kjæresten min ikke er "pen nok for meg"? Hvorfor går det utover min selvfølelse at de ikke synes han er bra nok, pga noe så overfladisk som utseende? At jeg blir usikker på meg selv. Grubler jeg for mye, kanskje? Æsjda.. I 20 årene. Om det har noe å si. Anonym poster: a32fa88652928528e31fa67b7259c4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 21. august 2012 #2 Del Skrevet 21. august 2012 Fordi du er glad i ham. Er han ikke noe tess (i andres øye), sier det noe om deg indirekte ved at du har valgt ham som din kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #3 Del Skrevet 21. august 2012 Hvordan kan jeg lære å gi faen i hva andre synes? Anonym poster: a32fa88652928528e31fa67b7259c4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 22. august 2012 #4 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg tror ikke at det kan læres som med en pannekake oppskrift på hvordan man kan gi faen i andres meninger om deg eller typen. Jeg tror du bare må gjøre det. Selv tar jeg ikke slikt så nøye rett og slett fordi det ikke er de som er i lag med typen. De er ikke de som lever sammen, har det så godt som meg, har sex med han, og de er ikke de som våkner med verdens beste mannebein om morningen det er det meg som gjør. Og jeg bestemmer over livet mitt, hvem jeg velger å være sammen med, og hvor godt jeg selv ønsker å ha det i livet, ikke de. Jeg har selv ikke hørt noen si at min kjære ikke er god nok pga utsende men det har vært andre ting, men som sagt det betyr mer for meg at jeg har det godt med han, at vi har det godt sammen enn at andre skal godkjenne han. Men kanskje du kunne gitt beskjed til de det gjelder at du er fornøyd, at du elsker han og at det sårer deg når de sier slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå